Online reading:

web stats

10 Οκτ 2009

Σειριακές Πολυλογίες

Σήμερα,ξύπνησα με καλύτερη διάθεση από χθες.
Γυρισαμε σπίτι κομμάτια και εγώ με έναν ψιλοχάλια λαιμό.Μιλούσα από την ώρα που μπήκα να κάνω μάθημα μέχρι το τελευταίο.Ελαχιστο διάλλειμα για μένα,με μερικές ρουφιξιές από τον ελληνικό καφέ μου.Υποτίθεται,ότι Τριτη και Παρασκευή είναι χαλαρές μέρες,όμως κάτι τετοιο δεν φάνηκε χθες.
Οταν λοιπόν γυρίσαμε σπίτι,πέσαμε ξεροί στον τεράστιο καναπέ μας,αφού πρώτα φτιάξαμε μερικα τοστακια και μία γαβάθα ποπ κορν.
Θα συνεχίζαμε το δευτερο μέρος της ταινίας του Terry Pratchett "The color of magic",αγαπημένος συγγραφέας του Χρήστου και δικός μου μετά που είδα το "Hogfather" άλλο ένα βιβλίο που μεταφέρθηκε στην μεγάλη οθόνη,συν μερικά επεισόδια από "Californication".
Εδώ και καιρο επιλέγουμε να βλέπουμε σειρές και ταινίες που βρίσκουμε διαδυκτιακά,παρά την ελληνική που δεν έχει αλλαξει καθόλου από περσι.
Επιμένουν να δημιουργούν εκπομπες, με βάσει τα μηχανακια του οποιοδήποτε δημοσκοπικού οργανισμού και εταιρείας,ξεχνώντας έτσι την ποιότητα.Συνεχίζουν την αντιγραφή εκπομπών από άλλες χωρες λες και εμεις δεν έχουμε ικανα άτομα να σκεφτουν κάτι καλό.Τεεεελοοοσπαντων!
Στα δικα μας τώρα.Τι έλεγα;Α ναι..
Μέxρι τώρα έχουμε δεί ολες τις σεζόν του "Boston Legal" (έξυπνο σενάριο) και του "Life" μια ψυχολογικο αστυνομική σειρά (αρκετα καλή και αυτή-σε βάζει σε διαδικασία να αναλογιστείς πολλά).
Τώρα έχουμε ξεκινήσει το "Californication".Μια σειρά με τον x-files David Duchovny ο οποίος υποδύεται έναν προβληματικό συγγραφέα,τις σχέσεις του με τις γυναίκες (μιλάμε για πολύ σεξ) και κυρίως με την πρώην του και την κόρη τους.Πολύ προχωρημένο σενάριο,ωμό με αρκετές δόσεις πραγματικότητας.Έχουμε κολλήσει για την ωρα και βλέπουμε 2-3 επεισόδια.Διαρκεί 30 λεπτά το καθένα και επειδη ειναι αρκετα καλογραμμενο, περνάνε γρήγορα.Στην Αμερική βρίσκονται στην δευτερη σεζόν και εμεις στο 6ο επεισόδιο της πρωτης.
Κάποια στιγμή θα αρχισουμε να μαζευουμε φίλους στο σπίτι για ταινιακια και επιτραπέζια.Θα πειραματιστώ με μεζεδες για να τους εντυπωσιασω χιχιχι.
Το προγραμμα για σημερα ειναι φλού,τουλαχιστον για μένα.Ίσως πάω στο μάθημα χιπ χοπ στι 4ις.Θα δω.Αναλογα την ορεξη μου και την κοιλιτσα μου (αν εχει χωνεψει δηλαδη).
Ο Χρήστος κάνει μάθημα στο σχολείο μεχρι τις 1,μετά ισως πάει στην καθιερωμένη συνάντηση στον Άσωτο μετά τις 2 ,να ερθει να φάει κάτι και στις 4ις θα πάει πάλι για μάθημα αλλά αυτή την φορά σε φιλικό σπίτι.Οπότε ισα που θα τον δω για λίγο.Ψάχνω και εγω για ιδιαιτερα,μικρες τάξεις αλλα δεν έχει κάτσει ακομα κάτι.Μου αρέσει να διδάσκω και δεν το ήξερα μέχρι που ήρθα σε επαφή με αυτό.Ενιγουέϊ..
Απόψε δεν παιζει κάτι για την ωρα και προσωπικά μου αρέσει αυτό.Είναι ωραια να κάθομαι μαζι του και να βλέπουμε ταινιούλες χαλαρωνοντας με αυτό τον τρόπο.Ξεφευγοντας για λίγο από την καθημερινότητα και τις υποχρεώσεις.Βέβαια όποτε εκεινος κανονισει αγοροπαρέα ειναι ελευθερος να πάει όπου θέλει.Αν και μια φορά που είχαμε κανονισει ο καθενας με τις παρεες μας για σινεμα,εγω με κατι κοπελιες και εκεινος με τα παιδια,όταν γυρισα ήταν εκει,στο σπίτι και δουλευε.Εγω ειχα πάει να δω ταινία ενω εκεινος ενω ειχε κανονισει να πανε να δουν καποια αλλη σε αλλο σινεμα τελικα δεν πήγε.Τον καταλαβαινω.Ενιωσα και εγω περιεργα που βγηκα χωρίς εκείνον.
Παραείμαστε κολλημενοι ο ενας με τον αλλο και ειλικρινα δεν με χαλάει καθόλου.
Μου αρκεί που ξέρουμε τις ελευθερίες μας, τις οποιες τις χρησιμοποιούμε όταν πρέπει,μου αρκεί που κουβεντιαζουμε όσα μας απασχολουν,καλά ή κακά γνωρίζοντας πότε πρέπει να υποχωρούμε.Το τελευταίο πολύ σημαντικό σε μία σχέση εγγαμη ή μη.
Οκ οκ αρκετα με αυτά.
Πάω να κάνω τα ψωνια του Σαββατοκυριακου και να γυρίσω για σιδέρωμα.Εχει μεινει σπανακόριζο από χθες οποτε νο μαγειρεμα για μεσημερι.
Οσο για αυριο,θα γουσταρα καμια εκδρομουλα προς την λίμνη της Αγιας για την γιορτή των πουλιων.Είδωμεν...

Υ.Σ:Να θυμηθω να βάλω το ελληνικό λεξικό του Firefox γιατί δεν γουστάρω να κατακρεουργώ την Ελληνική μας γλώσσα .

Δεν υπάρχουν σχόλια: