Online reading:

web stats

4 Οκτ 2009

Η ζωή του Σαββατοκυριακου..

Είναι Κυριακή,ημέρα εθνικών εκλογών,κοντεύει μεσημέρι.

Ο καλός μου πήγε να ψηφίσει.
Η διαθεσή του καλύτερη σήμερα.Δύο μέρες τώρα ήταν αλλού.Από την μία η ιωση στομάχου που τον ταλαιπωρεί,τα χρήματα τα οποία δεν εισπράτει στην ωρα τους ετσι ωστε να τα δωσει και εκείνος στην ωρα τους,από την άλλη όλα εκείνα που θέλει να υλοποιήσει,τα παιδιά που εφυγαν από το σχολείο μας,για αλλο σχολειο πιο φτηνό,εκει κανταντησαμε πια.Φτηνή παιδεία κακής ποιότητας συνήθως.
Προσπαθούσα με παιχνιδακια να τον κάνω να χαλαρώσει,μα τον εχει εξοντώσει η κατασταση με το στομαχι,καθε λίγο πάει τουαλέτα.Θυμωνα με μένα που δεν μπορούσα να τον κάνω να χαμογελασει,θυμωνα με εκεινον που δεν μου εδινε την ευκαιρία να τον βοηθησω.
Ξέρω ότι για κάποιους αυτό είναι "πίεση"κάτι που απεχθάνομαι δηλαδη.
Νιωθω οτι δεν τον "πιέζω".Εχει τον χωρο του, τον χρόνο του,τις στιγμές του.
Τον καταλαβαινω.Θέλω και εγώ τα ιδια πράγματα.Τα έχω.
Χθες τσατιστηκα που ενώ μου είχε πει την ωρα που θα επεστρεφε,αργησε,κάνοντας με να τον περιμενω για φαγητο αδικα.Μπορούσε να παρει ενα τηλεφωνο και να το πει.
Ηλίθιος λόγος να τσατιστώ ε;Κλασσικο!
Ειπαμε ειμαι control freak.
Ειχα σεμινάριο οριενταλ το απογευμα και το στομαχι δεν πρεπει να ειναι γεματο.Κινδυνος εμετου την ωρα που ρουφας κοιλιες και γενικά οταν πηγαινοφερνεις περα δωθε το σωμα σου.Βασικα αυτό ισχυει για καθε χορό.
Ηρθε μισή ωρα πριν το σεμινάριο,ετοιμος να με μεταφέρει εκεί.
Είχα αποφασίσει να πάω μόνη μου,οχι τόσο για την αργοπορία του,αλλωστε ελευθερος ειναι να κάνει ότι θέλει,αλλά επειδη ηξερα την κούραση του.Τα νευρα είχαν περάσει όσο έκανα ζεσταμα σε κινήσεις οριενταλ.
Τελικα,με πήγε εκεινος παρά τις αντιδράσεις μου.Εκεί,ισως.....να ημουν υπερβολική τωρα που το σκεφτομαι.Εφτασα μισή ωρα νωρίτερα.
Η Ν είχε μάθημα hip hop με εφήβους και ενηλικους.Βατές οι κινήσεις.Δυνατα ντεσιμπελ.Ζήλεψα.Σκέφτομαι σοβαρα να ξεκινήσω και εγω.Ειναι και γαμώ τις γυμναστικές.Μπας και σφίξω τίποτα.
Το μοντερν οριενταλ που ακολούθησε μετα,ηταν με πολλα γκαζια.Αμεσες κοφτερες κινήσεις,τσαχπινιες δευτερολεπτων,σωμα φιδιου.Δυσκολευτηκα αρκετα.Μερικά τα καταφερνα μα...τα ειδα σκουρα.Τουλάχιστον, ξεκίνησα πάλι να χορευω.Χρειάζεται εξάσκηση και ευλιγισία.Το τελευταιο αφήστε το,γιατι το εχω αφησει και εγω.
Καθέ Τεταρτη θα πηγαινω στο μάθημα.Εχω πάθος με την κουβανέζικη σαλσα και αυτο φαινεται όταν χορευω.Ευχομαι το ιδιο να συμβει με το οριενταλ.Να παθιαστώ.

Τελειωνοντας με περίμενε εξω,με ελαφρώς αλλαγμένη διάθεση.Μάλλον το σπάσιμο των ακουστικών εβγαλε μέρος της οργης που ενιωθε.
Εφτιαχνε ενα βιντεακι στο σπιτι , κάτι δεν πήγαινε καλα με το πρόγραμμα με το οποίο δημιουργούσε το βιντεακι,προβλημα στον ήχο,κάτι τετοιο.Εβγάλε τα ακουστικά και τα κοπάνισε στον τοίχο.Νομιζα οτι έκανε πλάκα.Δυστυχώς ήταν αλήθεια.Αυτή την στιγμή,κοιτάζω τον τοιχο απενταντι μου.Τρεις μαυρες στάμπες τον διακοσμούν.Σημαδια των ακουστικών.Αν και ήταν τα αγαπημένα του πρεπει να ήταν πολύ οργισμένος για να το κάνει.
Ενιγουϊ, τον ειχε παρει μια φίλη μας τηλέφωνο νωριτερα το μεσημερι, η οποια μας προσκάλεσε για φαγητο το βραδυ.Είχα μία πείνα απίστευτη.Τα γεμιστά που είχα φτιάξει το μεσημερι θα περιμεναν για αυριο.Εκανα ενα καυτό ντουζάκι και πήγαμε.
Μια υπεροχη βραδια ακολουθησε.Πολλα ανεκδοτα,σοκιν και μη,με παρα πολυ φαγητο, πολλα γλυκα,μουσικές καρέκλες,επιτραπέζιο.Καληνυχτίσαμε τα παιδια,ειμασταν καμια δεκαρια και φύγαμε.
Σημερα το πρωϊ η αλλαγή διαθεσης ηταν εμφανης.
Πιο γλυκός,πιο χαλαρός.Κουβεντιασαμε για τα σχεδια της ημέρας,εφτιαξα ζεστα τοστακια,πορτοκαλαδα και καφε.
Θέλουμε και οι δυο να κάνουμε ο ενας τον αλλο ευτυχισμένο.Ειναι λογικό να υπάρχουν σκαμπανευάσματα,λογικό να σκεφτομαστε τρόπους να κάνουμε τον αλλο να χαμογελασει και ας μην ειναι εφικτό για διαφορους λόγους.Υποχωρούμε,ξαναβάζουμε κάτω τις σκεψεις μας και αναθεωρούμε.Δεν θέλω τα δικα μου πρεπει να δημιουργούν προβλημα στα πρεπει και τις αναγκες του αλλου γιατι δεν ειμαστε ιδιοι.Το κάνω όμως.Αθελα μου.Το καταλαβαινω όμως και αυτό ειναι ...κάτι.
Ειμαι παραξενος ανθρωπος και οσο μεγαλώνω θα γίνεται χειρότερο πιστευω.
Αραγε πόσοι εκει εξω αναλυουν όπως εγώ;

3 σχόλια:

yannidakis είπε...

ισως ο καθενας να μην τα αποτυπωνω σε χαρτι ή ηλεκτρονικα οπως εσυ, αλλα να εισαι σιγουρη πως πως ολοι εκει εξω, αναλυουν την παραμικρη λεπτομερεια στη σχεση.
Ισως ειναι ο καταλληλος τροπος να κανεις αυτοκριτικη, να βρεις λαθη, να τα διορθωθεις και μαζι τη σχεση σου.
Απολαυσα καθε σειρα των σκεψεων σου & ευχομαι καθε μερα, καθε Σαβ/κο, καθε βδομαδα, μηνα, χρονο να εχουν ευτυχη καταληξη οπως του 2ημερου που μας περιεγραψες :[

SilentSoul είπε...

Δεν είναι ευκολο ουτε για μένα να τα αποτυπώνω.Τον τελευταιο χρόνο ειχα σταματήσει να γραφω για μενα,για οσα βλεπω και νιωθω.Μου έλειψε..

Καλημερα σας..:)

Ανώνυμος είπε...

είσαι η πρώτη που συναντώ που το κάνει σε τόσο μεγάλο βαθμό, όπως εγώ, να αναλυουμε για τα πάντα, εμένα δεν μου βγαίνει πάντα σε καλό, εσένα??
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ