Online reading:

web stats

6 Οκτ 2009

Το ποτηρι ξεχύλισε..με τις παρανομιες τραπεζων

Πήγα το πρωί στην Εμπορική Τράπεζα (Χατζημιχάλη Γιανναρη)για να πληρώσω το ενοίκιο της μητέρας μου μετά από τηλεφώνημα της ότι δεν μπορούσε εκεινη να πάει λόγω φορτωμένου προγραμματος.

Πηγα λοιπόν στο γραφείο της,πηρα τα χρήματα και την προηγούμενη απόδειξη.
Στο πίσω μέρος της απόδειξης ηταν κολλημένη και αλλη μία με το ποσό του 1,50 ευρώ.Οπα είπα.Σήμερα θα μάθουν αν δεν το ξέρουν,που το ξέρουν, ότι εισπράττουν παρανομα αυτά τα χρήματα.
Πήγα στην τράπεζα, έκοψα χαρτακι για να πάρω σειρά.
Στο μυαλό μου δούλευα τον τρόπο με το οποίο θα έκανα την παρατηρηση μου χωρις όμως να αρνηθώ να το πληρώσω.
Όταν ηρθε η σειρά μου, χαμογελασα στην συμπαθητική υπάλληλο.Έκανε την συναλλαγή του ενοικίου όταν....
-Είναι και 1,50 ευρω έξοδα.
Αυτό ήταν..κάνω την κίνηση να βγάλω το 1,50 και..
-Ξέρετε ότι είναι παρανομο αυτό ετσι;
-Εμάς μας υποχρεώνουν να τα πάρουμε και δεν γνωρίζω αν είναι παράνομο.
-Σας υποχρεώνουν παρά το ότι έχει βγει απόφαση κατά των καταχρηστικών πράξεων;Εγώ δεν αρνούμαι να το πληρώσω,οριστε τα χρήματα, συζητηση κάνουμε έτσι;Ειστε απλα υπάλληλος,δεν φταιτε εσεις.
-Επρεπε να φερετε την απόφαση τότε.
Ουπς είχε δίκιο.Ηταν σαν να μιλούσα στον αέρα.Ώσπου πετάγεται η διπλανή ταμείας.
-Κυρία μου,μου τα ζαλιζεται τρεις ωρες εδω (ενω ημουν δεν ημουν 2-3 λεπτα).Πληρωστε τα και φερτε την αποφαση γιατι μου τα εχεις πρήξει!
Ανεβηκε το αιμα στο κεφάλι.
Δεν μιλησα ασχημα μεχρι εκεινη την ωρα,ουτε προσβλητικα και μια αλλη ταμείας με προσβαλε και μου μιλούσε λες και με ξέρει και απο χθες.
-Μα τι λέτε κυρία μου,απαντησα.Πως τολμάτε να μου μιλάτε ετσι;Δεν εχετε το δικαιωμα γιατι δεν μιλούσα με εσας και ουτε αρνηθηκα να πληρωσω το ποσο,σας παρακαλώ να μιλατε καλύτερα.
-Αντε πηγαινετε απεδω και φερτε την αποφαση,συνέχισε εκεινη.
-Δεν θα μου μιλάτε ετσι ουτε σε μένα ουτε σε κανεναν αλλο πελατη, καταλαβαινετε; συνεχισα εγω.Εφυγα φουριασμένη προς το γραφείο της μητέρας μου αποφασισμενη να εκτυπωσω την απόφαση να πάω να την πεταξω μπροστα της και να την καταγγείλω στον προίσταμενο της.
Η απόφαση ειναι η 711/2007 και η 961/2007 .Είχα δίκιο και όταν έχω δίκιο δεν επιτρέπω σε κανένα να μου μιλάει έτσι,ούτε σε κανεναν αλλο πολίτη αυτής της δημοκρατικής χωρας.

Τα εκτύπωσα και ετρεξα ξανα στην τράπεζα.Κοιταξα κατευθειαν το ταμείο της αναιδεστατης κυρίας.ΕΛΕΙΠΕ!! Χαααα!!Εξαφανίστηκε..
Ετσι πήρα περισσότερο θάρρος και εψαξα για τον διευθυντή.Ηταν σε άδεια αλλα ρωτησα την κοπέλα που με εξηπηρετησε, αφου της έδειξα την εφημερίδα της κυβερνήσεως με την απόφαση, με εστειλε στον προιστάμενο,δεν μου είπε το ονομα της συναδέλφου της.

Πήγα και του έδειξα τα χαρτια και του ζητησα ευγενικα αλλα με μικροεκνευρισμό τα στοιχεία της υπαλληλου,τα κοίταξε και ταυτοχρονα ακουγε την οργη μου.
Με ξανακοίταξε και με ηρεμο υφος μου ειπε:
Ακούστε με..έχετε δίκιο αλλά είμαστε ιδιωτική επιχειρηση και ο εργοδοτης, μας ζητάει να παιρνουμε αυτό το ποσό.Εσεις δουλευεται;
-Ναι και εγω σε ιδιωτική ,αλλα εγω δεν αρνηθηκα το ποσο αν και το εισπρατετε παρανομα,εκνευρίστηκα με την συμπεριφορα της κυρίας,γιατι εγω ξέρω τα δικαιωματα μου και μπορω να αμυνθω,αλλα αυτο συνεβαινε σε καποιον αλλο; απαντησα.
Δεν δεχομαι να μου μιλανε ετσι.
Με διάκοψε και είπε ..αρα αφου δουλευεται σε ιδιωτική κάνετε ότι σας λέει ο εργοδότης σας σωστά;
-Ναι,σωστά.Αλλά το θέμα μας δεν ειναι αυτο, του υπευνθυμησα.Η συμπεριφορά των υπαλλήλων σας ειναι που δυσφημίζει την τράπεζα.Ζητώ να μου δωσετε το ονομα της υπαλληλου.
-Κοιταξτε,σας ζητω εγω χιλια συγνωμη εκ μερους της.Χιλια συγνωμη.Δειχνετε καλος ανθρωπος μη το συνεχισετε,με παρακαλουσε,αρνούμενος να μου δωσει το ονομα της υπαλληλου για αλλη μια φορα.
-Καλώς,θα δω τι θα κάνω,του ειπα και εφυγα.

Το οτι αρνηθηκε να μου δωσει τα στοιχεια ειναι αλλη μια παρανομια.
Ειναι υποχρεωμενος να μου τα δωσει.
Σκεφτομαι να ξαναπαω αυριο.Θα είναι εκεινη εκει.Μιας και πάω χρονια σε αυτη την τράπεζα γνωρίζω πως ειναι μονιμα εκει.Το ονομα της θα το παρω.

Αυτη η συμπεριφορα υπαλληλων πρεπει να σταματησει.
Ειχα δικιο με αποδειξεις και δεν θα αφησω κανεναν να με υποβιβάζει.Αν μπορουν να το κανουν σε μενα θα το κανουν συνεχεια και σε ατομα που απλα λενε ναι και δεν αντιδρουν.
ΟΧΙ ΠΙΑ!
ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΞΈΡΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΚΔΙΚΏ.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η λύση είναι το e-banking, ή το μηχάνημα τύπου ΑΤΜ για καταθέσεις χωρίς χρέωση που βρίσκεται σε μερικές τράπεζες.
Για να πω την γνώμη μου σαν καταναλωτής, δεν βλέπω πως το χαράτσι των τραπεζών διαφέρει από τα φακελάκια και τα φιλοδωρήματα στο δημόσιο, ή την άρνηση από πολλούς ελεύθ. επαγγελματίες να κόψουν απόδειξη, ή να με χρεώσουν παραπάνω εάν ζητήσω απόδειξη –- σε όλα τα προηγούμενα ζημιώνομαι.
Φταίνε οι καταναλωτές που δεν αντιδρούν *ομαδικά* , αλλά και οι καταναλωτικές οργανώσεις που δεν δρουν με αποτέλεσμα. Οι πορείες & οι εκστρατείες ενημερώσεων τύπου boycottage δεν έχουν αποφέρει αποτέλεσμα.
Μία υποθετική δράση είναι να στηθούν εθελοντές απ’έξω τις τράπεζες μία συγκεκριμένη μέρα/εβδομάδα, και να μοιράζουν στους εισερχόμενους την σχετική απόφαση στους καταθέτες, μέχρι να καταλάβουν οι υπάλληλοι/διευθυντές/ανώτατη διοίκηση πόσο σουρρεάλ είναι αυτό που ζητάν από τους πελάτες τους (“φέρε την απόφαση για να μην σε χρεώσω”).

Περιπετών είπε...

Mπράβο Ευγενία. Εγώ πιστεύω πως πρέπει να δώσεις συνέχεια. Ετσι, επειδή κανείς δεν ασχολείται συνεχίζουν και μας συμπεριφέρονται σαν νά'μαστε σκλάβοι. Επίσης μπορείς να αρνηθείς να πληρώσεις αυτό το ποσό κι εάν η τράπεζα συνεχίσει να αρνείται, τότε κάλεσε την αστυνομία.

Η λύση βεβαίως είναι να σταματήσουμε να χρησιμοποιούμε τις τράπεζες όσο μπορούμε στις καθημερινές μας συναλλαγές.

Frini & Dimitris είπε...

Οχι η λύση δεν ειναι το e banking. Η συντριπτικη πλειοψηφία των ανω των 40 δεν ξέρουν ουτε πως ανοίγει το PC.Η λύση ειναι η ενημέρωση. Αν πάνε συνολικά καμιά 100στη ατομα με την φωτοτυπία της αποφασης, αν κυκλοφορήσει αυτό, (ενα άρθρο στα ΧΝ ισως-κάτι τέτοια τα τρέμουν οι τράπεζες) τότε ισως υπάρχει ελπιδα.
Σε συνχαίρω για την έλλειψη ωχαδερφισμού,-δωσε μωρεε το 1,5 ευρώ που θα κάθεσε να τσακωνεσε τώρα- και μιας και ειναι προσωπική σου εμπειρία, σε ενθαρύνω να το πας ενα βήμα παραπέρα.Δημοσίευση και κράξιμο.

Frini & Dimitris είπε...

αντιγράφω κατι που βρηκα στο νετ.

Τι μπορώ να κάνω;
1. Να αρνηθώ την επιβολή των παραπάνω όρων και εξόδων
2. Να διαμαρτυρηθώ εγγράφως στην Τράπεζα ζητώντας να μου επιστραφούν τα χρήματα που έχουν κρατηθεί παράνομα και να μην ισχύσουν οι καταχρηστικοί όροι
3. Να στείλω την έγγραφη διαμαρτυρία μου - στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (Υπ. Ανάπτυξης) τηλ. 1520, fax 2103842642, 210-3829640, Πλ. Κάνιγγος, 10181και e-mail : info@efpolis.gr - στο Συνήγορο του Καταναλωτή Λ.Αλεξάνδρας 144, 114 71 Τηλ.: 210 6460612, 210 6460862, Fax.: 210 6460414, E-mail: grammateia@synigoroskatanaloti.gr

4. Να επικοινωνήσω με την επιτροπή Ακρίβεια-stop της περιοχής μου για να αντιδράσουμε έμπρακτα στην αυθαιρεσία και την τοκογλυφία των τραπεζιτών!

πηγή http://bs-ba.facebook.com/topic.php?uid=96575235202&topic=6308

SilentSoul είπε...

Οι τράπεζες θα συνεχίσουν τετοιες συμπεριφορες όσο εμεις συνεχίζουμε να τις δεχομαστε.Ποσοι έχουν αρνηθει να πληρωσουν αυτο το 1 και 1,50 ευρώ;Σχεδόν κανείς.Δεν θελουν φασαρίες οι περισσότεροι οποτε το δινουν και δεν βγαζουν τσιμουδιά.Ως πότε ομως βρε παιδιά;Ως πότε θα κατεβάζουμε τα κεφάλια και θα μας "δουλευουν";
Το ebanking δεν ειναι λύση.Δεν ξέρουν απο internet ολοι,ασε που φοβούνται μηπως τους κλεψουν κωδικούς κλπ.Η λύση να υπάρξει ομαδα πολιτών εξω απο τις τράπεζες και να μοιραζουν τις αποφασεις ειναι παρα πολυ καλή.Θα κοιταξω να πάω ειτε εγω με δυο φιλους η μέσω ΕΠΚΧΑΝ να γινει η διανομη φυλλαδίων.

SilentSoul είπε...

Ευχαριστώ τον Αγωνα της Κρητης για την δημοσιευση του κειμένου μου

Joanne Melaki είπε...

Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ είναι παρούσα για την προστασία των καταχρηστικών απαιτήσεων των όρων των τραπεζών.Τηλεφωνήστε στο 2821092666