Online reading:

web stats

5 Οκτ 2009

Καλημέρα

Είναι όντως μία υπεροχη μέρα η σημερινή.Ο υπνος που έκανα ποιοτικός και με ξεκούρασε.
Μόνο που το δεξί ματι μου δεν το νιώθω καλά.Μολις ξύπνησα και αφου καλημέρισα τον αντρα μου,πηγα να κοιταχτώ στον καθρέφτη.Τσιμπλες γεμάτο.Τόσο μεσα όσο και εξω.Του έβαλα σταγόνες απλές προς το παρον,ενώ την Τετάρτη που έχουμε ρεπό θα πάμε στον οφθαλμίατρο.Κανονικα αυτή η επισκεψη έχει αργησει κατα πολύ αν αναλογιστείς ότι με ταλαιπωρούσε το ιδιο πραγμα σε βαριά μορφή στα τελη του Μάη.Δεν τα πάω καλά με τους γιατρούς.Οσοι με διαβάζεται καταλαβαινεται το γιατί.
Τώρα που γραφω αυτές τις γραμμες το μάτι πάει καλα.
Σε λίγο θα κατέβω στο ΚΕΠ του δήμου για διάφορα χαρτια,οπως το ΑΜΚΑ,κατι επικυρώσεις.
Πήγε το πρωϊ για εφημερίδα και κρουασαν προς μεγάλη μου ανακούφιση.Συνήθως πάω εγώ με το που σηκωθώ από το κρεββατι,βαρετό ειδικα οταν δεν εχεις πιει ακομα καφε και εισαι μολις με ενα απλο πλησιμο προσώπου,ουτε καν βούρτσισμα δοντιών,ετσι ώστε να διαβάζω τα νέα ενώ παιρνω πρωϊνό.Μου αρεσει να ειμαι ενημερωμένη πριν βγω από την πόρτα του σπιτιου μας.
Αδικα την πήραμε σημερα.Εχει αποτελέσματα εκλογών(μα όλες αυτό εχουν;ελεος)και κατι ελαχιστες ειδήσεις.
Αναμενόμενο το αποτελεσμα από την στιγμή που τα χείλη του κ.Καραμανλη είπαν την λέξη εκλογές.
Αναμενόμενο και το αποτελεσμα στον Ν Χανίων για τον πολιτικο που έδιωξε με ΜΑΤ και δακρυγόνα ,τους αγρότες από το λιμάνι του Πειραια.Ξαναβγήκε βουλευτής.Αναμενόμενο.


Πολλες σκέψεις και αναζητήσεις αυτή την ώρα στο μυαλό μου.Σε σημείο να μην μου επιτρέπεται η μεταφορα τους εδώ.I have to stop this,eh;
Λέω να τις παραμερίσω και να ξεκινήσω την μέρα μου, με ενα καυτο ντουζ,να ντυθώ,να αρωματιστώ και να κατεβω στην πολή.
Πιθανον,να γράψω ξανά το μεσημέρι,από το σχολείο.

Η ώρα περνάει..τικ τακ..τικ τακ..
Ωραια μέρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: