Online reading:

web stats

15 Οκτ 2006

Dear Diary..

Ειναι Κυριακη πρωι..

Ενα ηλιολουστο πρωινο,με ελαφρο αερακι..

Καθομαι στο μπαλκονι μου και στο χερι μου μια κουπα ζεστο τσαι.

Κοιταζω τα φυλλα του δεντρου.Ενα ψηλο δεντρο με πλουσιο φυλλωμα να σκεφτεις το οποιο φτανει στον 3ο οροφο,εγω μενω στον πρωτο.Στα φυλλαρακια υπαρχουν σταγονες βροχης που με το φως του ηλιου λαμπουν.Ακουω το θροισμα τους και μου μοιαζει σαν ψυθιρος.Σαν να μου μιλανε...

Αραγε τι να σκεφτεσαι τωρα;με σκεφτεσαι;Που εισαι;

Δεν θα το μαθω,δεν θα ρωτησω.

Αν μπλέξουμε οι δυο μας
δεν θα΄χει γυρισμό
το πρώτο μας ταξίδι
Κι αν κάνεις πως μ΄αγγίζεις
δεν θα΄χει τελειωμό
η νύχτα αυτή που αρχίζει
Επικίνδυνα σε θέλω

Επικίνδυνα σε θέλω μέσα μου κυλάς
Επικίνδυνα σε θέλω κι όπου θες με πας
Επικίνδυνα σε θέλω θέλω να σε δω
Επικίνδυνα σε θέλω έστω κι αν χαθώ

Το΄ξερες πως για σένα
θα παραδοθώ στο όμορφό σου ψέμα
Μεσ΄τη καρδιά το αίμα
τρέχει σαν νερό όταν είσαι εδώ

Επικίνδυνα σε θέλω μέσα μου κυλάς
Επικίνδυνα σε θέλω κι όπου θες με πας
Επικίνδυνα σε θέλω θέλω να σε δω
Επικίνδυνα σε θέλω έστω κι αν χαθώ

Επικίνδυνα σε θέλω θέλω να σε δω
η εξάρτησή μου θα΄σαι έστω κι αν χαθώ

Στίχοι: Ειρήνη Δούκα
Μουσική: Τάκης Δαμάσχης
Πρώτη εκτέλεση: C:Real


Καλημερα Φως μου....Καλημερα θαλασσα μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: