Online reading:

web stats

6 Οκτ 2006

Αδυναμιες,Προτερηματα.Ελαττωματα


Αγαπητό μου blog,

Δεν σε αμέλησα σημερα ,απλα απο το πρωι ημουν εκτος σπιτιου κανοντας διαφορες εργασιες στην πολη και μετα στην σχολη.
Σημερα θα σου μιλησω για οσα ξερω οτι ειμαι,για οσα θα ηθελα να ειμαι


Καταρχάς οπως ηδη ξερεις , ειμαι τελειομανης ,εργασιομανής,
Ονειροπολα,παιδι,γυναικα,ξεροκεφαλη,ευαισθητη,μαγειρισσα,ερωμενη,
φιλη,γνωστη,παιχνιδιαρα,γρινιαρα,παραπονιαρα,μελαγχολικια,
κρινω για να κριθώ,------------,-------- (συμπληρώστε εσεις).

Βεβαια, καλύτερα ειναι να τα πουν αυτα οσοι με ξερουν,οποτε οσοι με ξερετε και τα διαβαζεται,αν εχετε καμια ενσταση η κατι να προσθέσετε be my guest plz.


Παλαιοτερα πιστευα πως θα επρεπε να κρυβω τις αδυναμιες μου και τα ευαίσθητα μου σημεια γιατι υπηρχε η πιθανοτητα εκμετάλλευσης .Μετα τα χρονια ομως εμαθα να τα αναγνωριζω,και ακομα μαθαινω για να ειμαι δίκαιη ,να τα κανω προτερήματα και να νιωθω ακομα πιο δυνατη.

Παρεκτράπηκα πάλι χεχε..

Στο θεμα μας τωρα..

Αδυναμιες.

-Τρελαίνομαι για κινεζικο φαγητο.Παιζει και να ημουν καμια ασιάτισσα σε προηγουμενη ζωη αν υπαρχει.Δεν εξηγειτε αλλιως.

-..για μακαροναδες.Μπα ιταλιδα δεν παιζει να ημουν αν και τα προσοντα τα εχουμε,βλεπε Μπελουτσι απο λαιμο και κατω (ειμαι και ψωναρα συν τις αλλης) :ρ

-Μου αρεσει να επεξεργαζομαι προσωπα .

-Τρελαίνομαι για σοκολατα.

-Μπορω να καθομαι με τις ωρες να παρακολουθω κινούμενα σχεδια.Τα παλια ομως ετσι?Κυριως Disney,Pinky and the Brain (adynamia mou o pinky xixi),candy candy,The smurfs etc.

-Αγαπημενες ταινιες ολες οι παλιες κλασσικες ασπρομαυρες ξενες και ελληνικες,η Πολη των αγγελων,οταν ο Χαρυ γνωρισε την Σαλλυ,οτι εχει να κανει με χορο.Βλεπω τα παντα απλα λιωνω για τις προαναφερθείσες ταινιες.

-Βολτες στην βροχη,σε περιοχες με θαλασσα.


-Αγαπημενα βιβλια το "Ντεμιαν" απο Χερμαν Εσσε και "Το αρωμα" απο Ζισκιντ

-Αδυναμια στις τσαντες.Αν ανοιξεις την ντουλαπα μου θα βρεις καμια 15αρια και βαλε απο τις οποιες ζητημα ειναι να εχω χρησιμοποιήσει τις μισες.

-Εχω λιωσει το σιντι της ταινιας Η πολη των αγγελων ιδιαιτερα το Angel απο sarah Mc Lachlan.Ευαισθητο σημειο οι μπαλαντες.

-Λατρευω το σινεμα.

-Μου αρεσει να μαγειρευω και να πειραματίζομαι στην κουζινα.

-Λατρευω τις εκδρομες.

-Το ηλιοβασιλεμα

-Την σιωπη.Αν δεν καταλαβαινεις την σιωπη μου δεν καταλαβαινεις εμενα και τα λογια μου.

-Τον ερωτα. Με καθε σημασια του.

-Την ζωη.Οχι την φιλη μου αλλα την αλλη που για παρτι της εδωσα μεγαλη μαχη και ακομα δινω και γουσταρω.

-Την αγαπη.Δεν μπορω να αναπνευσω χωρις αυτη.

-Την ευτυχια οσο δεν την παραμελώ γιατι δυστηχως την παραμελω και με ξεχναει.

-Την αληθεια γιατι εχω τσακωθει με το ψεμα

-Την ειλικρινεια γιατι η υποκρισια δεν ειναι για μας και επειδη ειναι αδελφη του ψεματος αρα ειναι θεμα βεντετας και με αποφευγει για να μη την σφαξω στο γονατο σαν οζο:ρ

-Τα Χανια.Την πολη μου.Ιδιαιτερα το βραδυ οπως απλωνεται κατω απο τσι ταφους των Βενιζελων.Ειναι απιστευτα ομορφη.

-Τον χειμωνα.Διπλα σε τζακι που σιγοκαιει.

-Το χιονι.Οποτε χιονιζει εδω.Ευτυχως υπαρχουν και τα βουνα:ρ

-Την θαλασσα .Τον ηχο της.Την αγαπω γιατι μου μοιαζει .Συμπάσχω με την ηρεμια της ,την ταραχη της,την απεραντοσυνη της,το μυστηριο του βυθου της.

-Τον συννεφιασμένο ουρανο

Οφου εχω πολλες αδυναμιες..!!

Προτερήματα

Χμ κολλησα?Η μηπως δεν εχω κανενα? πφφφφφφ!!! Καλια να τα πουνε αλλοι.

Ελαττώματα

Ουυυυ πολλα

-Ειμαι πολυ Γκρινιαρα

-Παραξενη με τα ρουχα,την καθαριοτητα, με συμπεριφορες

-Τσατιλας.Τσατιζομαι ,εκνευριζομαι πολυ ευκολα.Ειδικα οταν κατι δεν ειναι δικαιο η σωστο (Βάσει των δικων μου δεδομενων παντα ετσι;)

-Θεωρω και ελάττωμα και προτέρημα τον παλιμπαιδισμό μου.

-Χμ ανασφαλείς


-Πολυ σιωπηλη σε σημειο παρεξηγησης.Αν και ενας φιλος μου με ειπε πως αυτο μπορει να θεωρηθει και προτερημα σε μια γυναικα


-Δεν εχω οση αυτοπεποίθηση θα επρεπε να εχω


-Το χειροτερο μου ειναι η αναλυση.Αναλυω τα παντα απο ολες τσι μπαντες.

-Παιζει να ειμαι βαρετη ως ανθρωπος


-Πολυ ξεροκεφαλη.


- Εγωιστρια


-Δεν ακουω το ενστικτο μου και την παταω σαν βλακας.


-Κοιμαμαι με καλτσες τον χειμωνα (χεχε)



-Απολυτη σε μερικα θεματα


-Αλλα μου λενε αλλα καταλαβαινω.Ισως γιατι ετσι με βολευει.

Θαρρω πως με επιασε η πολυλογια μου αγαπημενο μου μπλογκ.Μην νομιζεις πως ετσι πολυλογού ειμαι συνεχως.Στο γραψιμο με πιανει.Γιαυτο ημουν και καλη στις εκθεσεις.Ημουν λεγω,επειδη εδα κανω πολλα ορθογραφικα λαθη,γραφω οτι να 'ναι οτι μου κατεβαινει απο την κρανα μου και παει λεγοντας ,κατασκοτώνοντας μια γλωσσα που υπέρ αγαπώ.


Τωρα φτασαμε στο σημειο του τι θα ηθελα να ειμαι.
Μπα δεν θα ηθελα να ειμαι κατι διαφορετικο απο αυτο που ειμαι.Μαλλον οχι θα η8ελα να ειχα μια καριερα σταθερη,να ημουν πετυχημενη,να ειχα εναν ανθρωπο που να ειναι εραστης φιλος συντροφος, να με αγαπαει και να με εκτιμαει για ολα αυτα που ειμαι.Μπορω να τα αποκτησω και θα τα αποκτησω.

Ειναι ενα στοιχημα που εχω βαλει με τον ευατον μου.Θα το κερδισω.
Εχω θεληση και μπορω να τα κανω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: