Online reading:

web stats

14 Οκτ 2006

Υπαρχεις;

Γεια σου λατρεμενο μου μπλογκ

Παει ωρα που κοιταω τον κερσορα να αναβοσβηνει περιμενοντας να πατησω καποιο πληκτρο
να παρει ζωη...

Χτες περασα υπεροχα.
Αλλο ενα ονειρο μου που γινετε πραγματικοτητα.

Καπου το 1987 1988 ειχα δει το Dirty Dancing.Απο τις πρωτες συγχρονες χορευτικες ταινιες που ειχα δει,σε βιντεοκασσετα βεβαια .Την ειχα αγορασει και κυριολεκτικα την ειχα λιωσει.Την εχω ακομα σε καποιο συρταρι αλλα αποκλειετε να παιζει πια.
Πωπω ειχα ερωτευτει τον Πατρικ τοτε και ηθελα εγω να ημουν η νταμα του.Τι παθος!!

Dirty Dancing 1

Dirty Dancing 2

Dirty Dancing 3


Γιατι στα λεω αυτα;Επειδη χτες πηγα στο παρτυ της σχολης χορου που πηγαινω.

Στο μαγαζι Νυχτεριδα ,εντεκα το βραδυ.Υπεροχη θεα της πολης μου απο το μπαλκονι, μουσικες να σε ταξιδευουν Κουβα και Λατινικη Αμερικη.
Του εδωσα και καταλαβε.Αλλο ενα πραγμα που λατρευω και ειμαι ερωτευμενη ειναι ο χορος.Δεν καθεται ο κωλος μου σε μια γωνια.Ολο κουνιεμαι στον ρυθμο.Αλλο να στα λεω και αλλο να το δεις μπλογκακι μου.
Ειχα και κατακτησεις αμε αμε!!Εναν παππουλι θα'ταν καπου 80 ετων..Ο οποιος σε ενα παιχνιδι χορου και καθως πηγαινα να βρω τον καβαλιερο μου με τραβηξε κοντα του για να χορεψουμε μαζι.Ξαφνιαστηκα.Μου λεει: που πας ελα εδω!
Μετα βεβαια με ταραξαν στα πειραγματα τα παιδια αλλα ειχε πλακα.

Ρουμπα,σαλσα,μαρεγκε,χανιωτικο ηταν μερικοι απο τους χορους που χορεψα.Ενας χορος που με μαγεψε στην κυριολεξια ηταν το αργεντινικο τανγκο.Εξαιρετικη κινηση.Αισθησιακος ερωτικος χορος.

Μετα τους λατιν σιγουρα θα παω να μαθω και αυτον.

Μου αρεσει να ζω την καθε στιγμη.Σαν μοναδικη.Σαν να μην προκειται να ζω αυριο.
Ποτε δεν μπορεις να εισαι σιγουρος για το αυριο.Το ξερω καλα.
Και χτες ζουσα το καθε δευτερολεπτο,το καθε λεπτο.Ημουν με μονιμο χαμογελο.

Μου ελειπες.Μου ελειπες πολυ καμαρι μου.Σε αναζητησα αναμεσα στους καβαλιερους.

Πουθενα δεν ησουν.Μοναχα στην σκεψη μου.


Μας φανταζομουν στην πιστα,να με κοιτας στα ματια και να φοβασαι μηπως με πατησεις.
Να σου λεω πως δεν εχεις να φοβασαι τιποτα.Αρκει να με κοιτας και να νιωθω το αγγιγμα σου..τον ερωτα σου..την φροντιδα σου.




Dianna Krall
The look of love


The look of love is in your eyes
A look your smile can't disguise
The look of love is saying so much more than just words could ever say
And what my heart has heard, well it takes my breath away

I can hardly wait to hold you, feel my arms around you
How long I have waited
Waited just to love you, now that I have found you

You've got the
Look of love, it's on your face
A look that time can't erase
Be mine tonight, let this be just the start of so many nights like this
Let's take a lover's vow and then seal it with a kiss

I can hardly wait to hold you, feel my arms around you
How long I have waited
Waited just to love you, now that I have found you
Don't ever go
Don't ever go



Καποια στιγμη θελω να γινεις εσυ ο καβαλιερος μου.

Για παντα η για μια στιγμη δεν με νοιαζει.

Να σε ζησω , να σε μαθω..


Δεν υπάρχουν σχόλια: