Online reading:

web stats

11 Οκτ 2006

Συναισθηματα και εικονες Μερος 2




Μαγεια ειναι να ξερεις τι νιωθεις,τι αισθανεσαι,πως το αισθανεσαι και να μπορεις να βγαζεις προς τα εξω ,χωρις να φοβασαι το αποτελεσμα.

Ειναι σημαντικο να αποδεχομαστε να συναισθηματα μας και να τα ζουμε.Ειναι αυτα που μας δινουν ζωη,και ολοι μας τα εχουμε αναγκη.

Συναισθημα δεν ειναι η αγαπη ο ερωτας αλλα το περιεχομενο των λεξεων αυτων.Η ουσια τους,οι δικες σου αποψεις,τα δικα σου πιστευω,οι πραξεις σου.

Αυτον το καιρο διακατεχομαι απο δυνατα συναισθηματα,ενα ρομαντισμο που πιστευα πως ειχα ξεχασει σε καποιο συρταρι της λογικης.Δυστυχως λειτουργω σχεδον παντα βασει λογικης και δεν ειναι καλο.

Αλλη μια μερα μεσα σε σκεψεις,εσωτερικες αναζητησεις,συναισθηματικες και ψυχικες.
Καθησα κλασσικα στο αγαπημενο μου μερος μακρυα απο την βαβουρα και τις πολιτικες σηζητησεις μεταξυ των συμφοιτητων μου .κρατωντας ενα πλαστικο ποτηρι με τσαι.Δεν ειμαι εγω για αυτα.Ταξιδευω στον δικο μου πανεμορφο κοσμο .Γεματο θελω,αναμνησεις , ανεκπληρωτους ποθους και επιθυμιες.

Αγναντευοντας την απελπιστικα ομορφη γαλαζια θαλασσα και τον ουρανο που μαγνητιζε τα συννεφα για να τα στιψει και να βγαλει τον χυμο τους,εγραψα μερικους στιχους στο τετραδιο των σημειωσεων μου.Καιρο ειχα να εμπνευστω,να ανασυρω απο την αβυσσο της ψυχης μου οτιδηποτε.Ενιωσα πανευτυχης.Σιγοτραγουδισα "Δεν έκανα ταξίδια μακρινά,ταξίδεψε η καρδιά κι αυτό μου φτάνει,σε όνειρα, σε αισθήματα υγρά,το μυστικό τον κόσμο ν' ανασάνει,το μυστικο τον κοσμο ν'ανασανει..".Δακρυσα.Σκεφτηκα εσενα και ποσο μακρυα μου εισαι.Σε ηθελα εκει.. να μου κρατας το χερι και να με καθησυχαζεις.Ελειπες και θα λειπεις.Μα εγω ποτε δεν θα λειψω απο εκεινο το αγαπημενο μου σημειο,δεν θα παψω να πηγαινω να κοιταζω την 8αλασσα,τον ουρανο,ακομα και να βρεχει,δεν θα παψω να σε σκεφτομαι.Θα μου λειπεις.Η βροχη,ο αγερας,το φως του ηλιου, θα με φερνουν κοντα σου.
Καθε σταγονα και ενα γλυκο φιλι μου, ενα σ'αγαπω.Καθε ηλιακτιδα και ενα χαμογελο μου.Ο ηχος του αγερα θα σου φωναζει ποσο σε θελω,ποσο μου λειπεις.

Οπου και να εισαι,οπως και να εισαι ,η σκεψη μου θα σε προστατευει.Να μη μου παθεις κακο.Θα ερχομαι να σε σκεπαζω τα βραδυα να μη μου κρυωσεις.Θα καθομαι στο προσκεφαλι σου και θα σου τραγουδαω ,θα σε νανουριζω.

Θα ειμαι ο φυλακας ο αγγελος σου.

Για παντα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: