Online reading:

web stats

21 Οκτ 2006

Εσωτερικες ανησυχιες

Δεν η8ελα να ερθει η χθεσινη μερα,η οποια οχι μονο ηρθε, αφησε το στιγμα της ,περασε τοσο γρηγορα.Λες και ο χρονος ηξερε πως ενιωθα μεσα μου.
Με οσους μιλησα,ανακαλυψα την απορια τους,γιατι να νιωθω ετσι ,γιατι να μην χαιρομαι που υπαρχω αναμεσα τους οπως χαιρονται και εκεινοι.
Η απαντηση βρισκεται μεσα μου,στο μυαλο μου,σε ολο μου το ειναι.

Ναι παλι αναλυω.

Οταν φτανουν τα γεννεθλεια μου η οταν φευγει ο χρονος,δηλαδη την παραμονη της πρωτοχρονιας ,κανω απολογισμο δημιουργικοτητας,απολογισμο ζωης ,επιλογων.

Ανακαλυψα ,πραγματα που υπο αλλες συνθηκες δεν θα τολμουσα ποτε να κανω και τα εχω κανει,ανθρωπους πλουσιους σε ανθρωπια,γνωσεις,εμπειριες που ποτε μα ποτε δεν θα μπορουσα να γνωρισω και εχω γνωρισει γιατι τους θεωρουσα απομακρους και απιαστους,(τελικα ολα αυτα ηταν στο μυαλο μου,συμβαινει το αντιθετο οταν τους ανακαλυπτεις μερα με την μερα και οταν κοιταξεις μεσα στην ψυχη τους),γνωρισα λιγο την Ευγενια,μια Ευγενια που αν πιστεψει λιγο σε εκεινη μπορει να αντιμετωπισει τα παντα και να σταματησει να ειναι ανασφαλεις(αυτο διορθωνετε σιγα σιγα),μια Ευγενια που ηξερα πως υπαρχει,την ακουγα αλλα ποτε δεν της εδινα σημασια,δεν εδινα σημασια στα θελω της,ισως επειδη δεν ηξερα το ποσο τολμηρη μπορει να γινει,ισως επειδη δεν ηθελα να πιστεψω σε εκεινη.Και να ηταν μονο αυτα ;Ορεξη να εχεις και κουραγιο και μπορω να σου πω πολλα περισσοτερα.

Χμ το να κανω αναλυση ειναι καλο τελικα; η με γεμιζει περισσοτερα ερωτηματικα και δεν με αφηνει να ζω ;
Ισως πειτε πως μερικες φορες καποια πραγματα δεν χρειαζονται αναλυση,πως δεν πρεπει να μπαινει στην μεση η λογικη.
Ελα μου ντε ομως που το κανω!!

Ναι ακομα και εσενα προσπαθησα να αναλυσω.
Δεν μπορεσα....Και ομως δεν μπορεσα.
Με ηρεμεις τοσο που δεν μου δινεις περιθωρια αναλυσης.Με κανεις να θελω να γινω καλυτερη απο οτι ειμαι.Μου δινεις κινητρο να πιστεψω σε μενα.Να ειμαι ο εαυτος μου.


Ανυπομονω για την στιγμη που επιτελους θα δω αυτα τα ματια.
Κοβεται η αναπνοη μου με την σκεψη και μονο.
Να παλι για σενα θα αρχισω να μιλαω:ρ
Τι θα γινει ρε μαγκα;Κατασκηνωσες για τα καλα στο μυαλο μου;Πως την εχεις δει;χεχεχ


Στο θεμα μας (Οχι πως υπαρχει καποιο συγεκριμενο θεμα.Κουβεντα να γινετε)

Ο ανθρωπος ολα τα μπορει αρκει να το θελει και να μην γινεται ερμαιο των απαιτησεων των καιρων.
Ποτε δεν ειναι αργα για να κανουμε κατι που πραγματικα θελουμε και αγαπαμε.
Ειμαι οσο ειμαι,και ξανακαθησα στις καρεκλες του αμφιθεατρου,δηλαδη ξανασπουδαζω ,εχω γεμισει την ζωη μου με δραστηριοτητες.Λες και πατησα reset τον Αυγουστο του 2003(τοτε τελειωσαν οι χημειοθεραπειες).
Ξαναγεννηθηκα.
Νεες φιλιες μιας και οι παλιες τελικα αποδειχτηκαν μια τρυπα στο νερο αφου στιγμες που τους ειχα τοσο αναγκη ηταν απουσες.Κλασανε μεντες κοινως.Σορυ για την εκφραση μου.Νεα ζωη.
Μην διανοηθει κανεις να πει πως ισως τους φοβισε η ολη ιστορια γιατι ειναι απλα μαλακιες.
Εγω δηλαδη δεν φοβηθηκα;Δεν φοβαμαι ακομα;

Εεεεεε μη σε πιανει το απο κατω!!!!!
Δεν ειναι ο σκοπος του ποστ αυτος.Απλα σκεφτηκα κατι που μου ειπε η μητερα μου οταν με ειδε να μην διασκεδαζω στην ιδεα των γεννεθλειων μου.
Μου ειπε:Συνελθε!Δες ολους εκεινους που τους κανει ευτυχισμενους η παρουσια σου,σκεψου οσα περασες,τις μαχες που εδωσες και χαμογελα οπως χαμογελανε οταν σε κοιταζουν οσοι σε αγαπανε.Να αγαπας αυτο που εισαι,οσα εχεις, γιατι αλλοι ποτε δεν θα τα φτασουν,δεν θα τα αντικρισουν.
Ειμαστε υπερηφανοι για σενα και ας μη το δειχνουμε.Και δοξαζουμε τον Θεο που εισαι εδω μαζι μας.

Πως κρατηθηκα και δεν εβαλα τα κλαματα πως!!!

************************************************************

Το βραδυ θα βγαλω τους φιλους μου για να γιορτασω.
Να τους ευχαριστησω που με κανουν ευτυχισμενη,που ειναι διπλα μου στα δυσκολα,που με κανουν να χαμογελαω,που υπαρχουν.

Μακαρι να ησουν εδω .
Η σκεψη σου και μονο ζωγραφιζει ενα χαμογελο στα χειλη μου,το τηλεφωνημα σου ,οτι νιωθεις αν νιωθεις,για μενα το καλυτερο δωρο.

Σας ευχαριστω ολους για τις ευχες σας.
Εχετε μια θεση στην καρδια μου ανεξαρτητα αν θα σας δω ποτε απο κοντα ,ανεξαρτητα αν δεν σας ξερω οσο θα ηθελα...


Να ειστε παντα καλα,ευτυχισμενοι,με υγεια :)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

einai toso ligo gia ta posa akoma tha ethoun kai na thimase panta ayta poy monh soy egrases
Είμαι μια γυναίκα με πάθος και αγάπη για την ζωή.Μια γυναίκα γεμάτη όνειρα για το μέλλον.. Αν δεν μπορείς να καταλάβεις την σιωπή μου..δεν θα καταλάβεις ποτέ τα λόγια μου..
h zoh einai h eutixia arkh na thn zoyme opos erxete kai na to apolambanoyme etsi opos einai
ayrio kalhtera merikes stigmes menoyn panta sto mialo mas aytes oi stigmes einai oi polly kales alla kai oi poly kales na xairese poy zhs kai apolambanis mia tetoia megalh stigmh (kakh?-kalh)kalh einai panta eisai tyxerh poy poreis kai thn zhs alloi einai atyxh kai den thn exoyn zhsh poteoyte kan ligh kalh