Online reading:

web stats

3 Οκτ 2006

Καλημερα...



Ανοίγω τα μάτια μου.
Το λιγοστό φως που έμπαινε απο τις γρίλιες ήταν αρκετό για να καταλάβω πως ήταν περασμένες 8.
Είχα μάθημα στις 11 και δουλείες που έπρεπε να γίνουν .
Πηγα να σηκωθω αλλα το δεξι μου χερι δεν ανταποκρινοταν.Ενιωσα σφίξιμο.
Κοίταξα δεξιά μου και ειδα εσενα.Εσενα να κοιμάσαι ακομα και να μου κρατας το χερι πανω στο μερος της καρδιας σου. Ξαφνιάστηκα ..Είμαι σίγουρη πως χτες το βραδυ πηγα σπιτι ,και αποκοιμήθηκα βλέποντας τηλεόραση.
Τωρα ειμαι σε εναν ξενο χωρο,σε διπλο κρεββατι,εσυ διπλα μου.Τι περιεργο πραγμα ειναι παλι και αυτο!!
Προσπαθησα να τραβηξω το χερι μου,σιγα,απαλα.
Αντι να το πετυχω ,το εκανα χειροτερο.Η κινηση μου σε εκανε να γυρισεις προς το μερος μου και να με αγκαλιασεις.
Σκεφτηκα,ουφ τουλαχιστον δεν σε ξυπνησα,γιατι αν ξυπνουσες δεν ηξερα τι να πω.
Ειχα το προσωπο μου απεναντι απο το δικο σου.Σταματησα να προσπαθω να σηκωθω απο το κρεββατι και αρχισα να μελεταω το προσωπο σου.
Στο μετωπο σου ειχες τρεις τεραστιες χαρακες και οσο κατεβαινα προς τα ματια συνάντησα και αλλες.Ηθελα να τις ακουμπησω,να τις νιωσω ποντο ποντο.Λεπτα χειλη. Ζυγωματικό που διεγραφε το σχεδιο του προσωπου σου.
Ξαφνικα η ανασα σου εγινε πιο γρηγορη,η καρδια σου που την ενιωθα ωρα τωρα αρχισε να πάλλεται ,το χερι σου έσφιξε πιο πολυ το δικο μου και η αγκαλια σου εγινε πιο θερμη.
Εκλεισα τα ματια μου κανοντας πως κοιμομουν ακομα.

Γιατι τα εκλεισες;με ρωτησε.
Ενα ριγος διαπέρασε το σωμα μου αλλα κρατησα την ψυχραιμία μου.Δεν απαντησα.
Δεν το συνεχισε,οποτε αναρωτιόμουν αν αποκοιμήθηκε η αν απλα περιμενε να ανοιξω τα ματια μου.
Ως ανυπόμονο πλασμα δεν αντεξα,τα ανοιξα.Την ειχα πατησει.Με κοιτουσε.
Χαμογελασε.Τα εχασα.Τι λενε τωρα ρε γαμωτο!

Εχει απιστευτο βλεμμα.Δεν κοιτουσε απλα τα ματια μου.Κοιτουσε την ψυχη μου.
Εγω κοκαλωμένη ,μου ειχε κοπει η μιλιά.

Ωσπου ξαφνικα ακουστηκε ηχος απο κινητο. Απομάκρυνα το βλεμμα μου να αναζητησω απο που ερχοταν ο θορυβος.Αστο να χτυπαει, ειπε.Δεν με ενδιαφέρει τιποτα αυτη την στιγμη.
Μα ..ψέλλισα.






Μα δεν ακους τοση ωρα το ξυπνητηρι;εχει ξυπνησει τους γειτονες αλλα εσυ υπνους σαραντα.Εχεις μαθημα σηκω.


Συνειδητοποίησα πως ηταν η φωνη της μητερας μου και πως εβλεπα ονειρο με εσενα.

Αντι να ξενερωσω,χαμογελασα.Σηκωθηκα,βγηκα στο μπαλκονι.Ειπα καλημερα και εκλεισα τα ματια για να σου στειλω την σκεψη μου.


Μου ηρ8ε το τραγουδι του Σταματη Σπανουδακη σε εκτελεση Παριου


Καλημέρα τι κάνεις
να'σαι πάντα καλά
κι όταν είσαι κοντά μου
κι όταν είσαι μακρυά
να'ναι κάθε σου μέρα
μια καινούργια αρχή
καλημέρα τι κάνεις
σ'αγαπάω πολύ..

Καλημέρα τι κάνεις
να'σαι πάντα καλά
το κουράγιο μη χάνεις
το κεφάλι ψηλά
καλημέρα χαρά μου
καλημέρα ζωή
καλημέρα τι κάνεις
σ'αγαπάω πολύ..

Καλημέρα τι κάνεις
να'σαι πάντα καλά
κι όταν είσαι κοντά μου
κι όταν είσαι μακρυά
να'ναι η κάθε σου μέρα
μια καινούργια αρχή
καλημέρα τι κάνεις,
σ'αγαπάω πολύ..

Καλημέρα τι κάνεις
να'σαι πάντα καλά
κι όταν όλα νομίζεις
ότι πάνε στραβά
πάντα κάτι θα γίνει
μη ρωτάς το γιατί
καλημέρα τι κάνεις
Σ'αγαπάω πολύ..

Να μου προσεχεις..οπου και να εισαι..




Καληηηηηηηημεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεερααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: