Online reading:

web stats

13 Οκτ 2006

Χθες 12/10/06

Αγαπητο μου Μπλογκ

Χτες ειχα μια πολυ δημιουργικη μερα και ειμαι πολυ εν8ουσιασμενη για αυτο.

Παροτι δεν πηγα σχολη,ειχα δυο ωρες μονο μαθηματος,εμεινα στο κρεββατι μου να χουζουριασω.Σπανια το κανω πια μιας και η μερα μου ξεκιναει στις 7μισι και τελειωνει αργα στις 1 2 το πρωι.
Κλασσικα ανοιξα τα ματια μου λιγο πριν χτυπησει το ξυπνητηρι,βλεπεις ειναι θεμα συνήθειας ,το εκλεισα και χώθηκα κατω απο τα σκεπασματα.
Εξω ψιχαλιζε και ο ηχος της με νανούριζε.
Ηταν τοσο ομορφα εκει εξω. Πφφφ παραειμαι ρομαντικος ανθρωπος!!Οφου και οφου!
Καποια στιγμη χτυπησε το κινητο.Ηταν μηνυμα.
Το διαβασα.Χαμογελασα.Αντε τωρα να ξανακοιμηθω. Με τιποτα. Δεν εκλειναν τα ματια.
Κοιτουσα εξω απο το παραθυρο ,παρατηρουσα την μανια του αγερα.

Ναι,μου ελειπε.Μου λειπει.

Προσπαθουσα να ζωγραφισω το προσωπο του με την φαντασια μου.Πως μπορεις να ζωγραφισεις τον ερωτα;

Τα χρωματα τα ειχα νοερα στα χερια μου αλλα πως μπορεις να συρρικνώσεις τοσα πολλα σε μια μορφη,σε ενα φανταστικο περιγραμμα.

Επρεπε να σηκωθω.Ειχα δουλειες που ηθελα να κανω...

Ανοιξα το ραδιοφωνο.Επαιζε Σιδηροπουλο.<<Να μ’αγαπας>>.

Συνομωσία του συμπαντος.

Το αφησα εκει να παιζει. Σιγοψιθύριζα και εγω.Να μ’αγαπας,οσο μπορεις να μ’αγαπας..
Μετα εβαλε Αλκινοο,τον Προσκηνητη...Αντε να δουλεψει κανεις.!!!!

Περασε το μεσημερι και ηρ8ε η ωρα για το πρωτο μου μαθημα Tai Chi.

Σας αντιγραφω κομματι αρθρου που διαβασα πριν παρω αποφαση για το ται τσι.

Σύμφωνα με το Τάι Τσι η συνειδητότητα περιλαμβάνει τρεις βασικές έννοιες:

1. Την αρχέγονη συνείδηση μέσα μας που το Τάι Τσι ονομάζει καρδιά ή νου (έχουν και τα δύο την ίδια έννοια εδώ...).

2. Την συνειδητή διανοητική δραστηριότητα, το σχηματισμό των ιδεών. Εδώ είναι σημαντικό το στοιχείο της «πρόθεσης» που στο Τάι Τσι καθοδηγεί το Τσι. Ολόκληρη αυτή η έννοια λέγεται πάλι Νους.

3. Την ικανότητα να «ακούει κανείς συνειδητά». Και εδώ συμπεριλαμβάνεται η διαίσθηση, η κατανόηση και η ενόραση.

Οπότε στο Τάι Τσι ανάπτυξη της συνειδητότητας είναι η συνένωση και η εκλέπτυνση των σωματικών, διανοητικών και ψυχικών ευαισθησιών σε μια λειτουργία που οδηγεί τις πράξεις μας.

Στο Τάι Τσι η σκόπιμα αργή και χαλαρή ταχύτητα με την οποία εκτελείται η φόρμα μας παρέχει τη δυνατότητα να βρισκόμαστε σε πλήρη ετοιμότητα απέναντι σε οτιδήποτε συμβαίνει μέσα στα σώματά μας και στο χώρο που μας περιβάλλει. Στην αρχή η προσοχή μας μπορεί να είναι ασταθής, να διασπάται εύκολα, να μην έχει συνοχή. Και μπορεί να πρέπει να ξεπεράσουμε εμπόδια όπως η ανησυχία, η νοητική φλυαρία, το άγχος και η σωματική ένταση που μπορούν να διασπάσουν τη συγκέντρωσή μας.
Αλλά με τακτική άσκηση μπορούμε σταδιακά να περιορίσουμε τις «θορυβώδεις» συνήθειες στο σύστημά μας και επιστρέφοντας με επιμονή στο κέντρο και στην παρούσα στιγμή να αρχίσουμε να συνδεόμαστε με την ησυχία. Τότε είναι που αρχίζουμε να βιώνουμε την κάθε κίνηση απόλυτα χωρίς να χάνουμε τη συνέχεια από τη μια θέση στην άλλη, τη «συγχορδία των βημάτων» που αναφέρεται στα Κλασσικά Κείμενα.

Σιγά-σιγά η ροή της συνειδητότητάς μας διατηρείται και ενδυναμώνετε έτσι ώστε καμιά λεπτομέρεια να μην παραλείπεται ή χάνεται. Αυτό μας δίνει κάποια αίσθηση του Τσι και των λεπτών αλλαγών που συμβαίνουν μέσα στο σώμα μας.

Με τη συνειδητότητα, η άσκηση πηγαίνει πέρα από τη μηχανική επανάληψη ήδη γνωστών κινήσεων. Η εξωτερική δραστηριότητα γίνεται το πλαίσιο μέσα στο οποίο επιτελείται η εσωτερική άσκηση. Με τη σειρά τους οι εξωτερικές κινήσεις εμποτίζονται με τη συνειδητότητα που λάμπει από μέσα μας. Αυτή είναι η διαλογιστική διάσταση στην άσκηση της φόρμας του Τάι Τσι.

Η δεύτερη πλευρά της πρακτικής του Τάι Τσι αφορά τις ασκήσεις που συμπληρώνουν την άσκηση της φόρμας.

Ο στόχος των ασκήσεων του Τάι Τσι είναι να δημιουργήσουν την ισορροπημένη ροή της ενέργειας που θεωρείται η βάση της δύναμης, της φυσικής κατάστασης και της αντοχής. Γι' αυτό το σκοπό είναι σχεδιασμένες πρώτα από όλα για να ελευθερώνουν την ένταση, κάτι που όλοι το έχουμε ανάγκη.

Εδω ενα link για να δειτε τι περιπου καναμε και θα κανουμε

Ται Τσι

Και εδω θα δειτε φωτογραφιες που βρηκα ψαχνοντας τον γουγλι (google) και στον οποιο αν βαλετε αυτες τις δυο λεξουλες θα βρειτε πολλες πληροφοριες

Φωτογραφιες

Μολις τελειωσε το μαθημα ενιωσα χαλαρωση,πνευματικη διαύγεια ,ισορροπια. Μια απο της καλυτερες επιλογες μου φετος. Ευελπιστώ να χαμηλωσει ομως τα διδακτρα γιατι 60ε ειναι πολλα.

Αργοτερα και αφου αλλαξαμε και μπανιαριστήκαμε πηγαμε στην Πολιτεια για σοκολατα και για να κανονισω με τα παιδια τις ωρες χορου .

Α δεν σου εχω πει ε;Κανω λατιν χορο.Και αποψε θα δειξω τις χορευτικες ικανοτητες μου σε παρτυ που κανει καθε Παρασκευη η σχολη (χιχι).Μακαρι να παμε δηλαδη με την παρεα.
Τελοσπαντων για να σου συνεχισω,η βραδυα τελειωσε με σινεμαδακι και μια ταινια που αποδειχτηκε χαλια μαυρα.

Miami Vice sucked man big time.Απορω πως δεν με πηρε ο υπνος.Ειχα γείρει στα πλαγια και ετσι οπως ειχα χωθει στο καθισμα στο τσακ ημουν να με παρει ο Μορφεας.
Καθως φευγαμε απο το Ελληνις ,ειπαμε να παμε για ποτακι.Πηγαμε στο διπλανο μπαρακι,το Απων.Γεματο!!!Καπνος τοσος που αρχισαν να τσουζουν τα ματια μου και να σκεφτεις δεν ειμασταν μεσα ουτε 5λεπτο.
Καναμε μια σβουρα μηπως βρισκαμε να κατσομενε καπου αλλα τζιφος,οποτε την καναμε με ελαφρα βηματακια.
Γυρισα σπιτι κατα τσι 1μισι ψιλοκομμαθια.

Η σκεψη μου καρφωμενη σε εκεινον.
Ολη την ωρα.
Ακομα και τωρα που γραφω τον σκεφτομαι.

Εσωτερικη φωνη:Εν παμε καλα SilenSoul.Θα βαλω τσι φωνες.
Εγω:Και να τσι βαλεις το ιδιο σου κανει. Νιωθω υπεροχα και καλα θα κανεις ειναι να το ζησεις.
Εσωτερικη φωνη:Μα...
Εγω:Δεν εχει μα..ξερεις και το νιωθεις πως ολα πανε καλα,και πως νιωθεις ασφαλεις,τι με πριζεις με τα προσεχε προσεχε;
Εσωτερικη φωνη:Ναι.Μην ανησυχεις.Απλα αυτη ειναι η δουλεια μου.Να κανω τον δικηγορο του διαβολου και ας μην χρειαζεται.
Εγω:Θα μου πεις τι συμβαινει;Τα εχω χαμενα.
Εσωτερικη φωνη:Οτι ειναι να συμβει θα συμβει.Σε λιγο καιρο θα μαθουμε.Μη με βαζεις να αναλυω...
Εγω:Οχι οχι αλλη αναλυση.Δεν την μπορω.
Εσωτερικη φωνη:Ειναι φυσικο να νιωθεις ετσι.Παρε τον χρονο που χρειαζεσαι αλλα μην βιαστεις.Δεν σε κυνηγαει κανεις.Ολα ειναι θεμα χρονου..Αντε πηγαινε για υπνο και θα εχω το νου μου αυτη την φορα.Δεν σε αντεχω ωρες ωρες..
Εγω:Οκ καληνυχτα μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια: