Online reading:

web stats

4 Οκτ 2006

Συναισθηματα και εικονες


Αγαπημενο μου Μπλογκ..

Υπεροχο πρωινο,μελανχολικο.
Απο εκεινα που μ'αρεσουν γιατι με ταξιδευουν στον δικο μου κοσμο.
Εφτιαξα καφε και εκατσα στον υπολογιστη με το παραθυρο διαπλατα ανοιγμενο,με το φως να ξεχυνετε σε καθε γωνια του δωματιου μα και σε καθε γωνια της ψυχης μου.
Αναρωτηθηκα αν ειχες και εσυ ξυπνησει και αν ειχε αρχισει η μερα σου.
Σε φανταζομουν και εσενα μπροστα απο εναν υπολογιστη,αναμμενο τσιγαρο ,το καφεδακι σου.

Πφφφφφφ!!!!Ωρα να συνελθω γιατι η φαντασια μου οργιασε παλι..
Εχεις κανει καταληψη στο μυαλο μου ομως,οποτε και το ελαχιστο που ειχα παει πεταξε.Εγω ποιος εγω να φανταζομαι πως θα ηταν το μελλον με σενα στην ζωη μου..Εγω που μεχρι προτεινος με ενδιαφερε το παρον και να ζησω την καθε στιγμη σαν την τελευταια μου.Οι Οι Οι.Εχω και το ποδι μου μπανταρισμενο και να με τρωει φαγουρα και να μην μπορω να το ξυσω..Αλλο κακο..
Ααατιμη κοινωνιαααα.Εδα μου τα φερες ολα μαζεμενα.Αλλα γουσταρω χεχεχ.

Συγκεντρωσου κοπελα μου !!!

Αυτες τις μερες δεν εχω νιωσει ουτε ενα λεπτο μοναξιας,βαρεμαρας η πληξης ,αν εξαιρεσεις τις τρεις τελευταιες ωρες χτες στην σχολη που ανυπομονουσα να τελειωσει το μαρτυριο της νυστας,του χασμουριτου και της ανιας.Σορυ αλλα αυτος δεν πρεπει να γινει διδακτορας αλλα υπνωτιστης.
Δεν εκανα αρνητικες σκεψεις,ακομα και οταν αναποδογυρισε το ποδι μου και εγινε ενα με τον δρομο.Ακομα και οταν ενας παπαρας περασε με κοκκινο και δεν με ειδε %$@#,ακομα και οταν ο τυπος πισω μου στο λεοφωρειο κωλοτριβοταν,ακομα και οταν πηρα 7 σε ενα εργαστηριο αντι για 10.
Οταν πανε οολλαα στραβα, ενω εσυ εχεις ξεκινησει τον μηνα σου με την καλυτερη διαθεση,σκεφτεσαι οτι μπορουσαν να ειναι και χειροτερα.Οποτε αυτο σε παρηγορει καπως.


Τι υπεροχος μηνας αληθεια.Λατρεμενη εποχη το φθινοπωρο.Κιτρινισμενα φυλλα διασπαρτα στους δρομους ,στα χωραφια.Συννεφιασμενος ουρανος,που με αρκετη φαντασια δημιουργεις σχεδιακια .Η φυση ετοιμαζεται για τον χειμωνα που ερχεται





Σνιφφφφ!! Καποια/ος ψηνει μουστοκουλουρα.Μμμμ η μυρωδια της κανελας και του μουστου μου σπανε την μυτη.Αχ και να ειχα μια μουσταλευρια τωρα ...Μιαμμ!!(Καραασχετο?χαχαχα)

Αντεεεεε ξεφυυυγες παλιιιιι

ενιγουει αυτα για την ωρα..

ΥΣ:Δεν μαρεσει αυτο το ποστ.Θα το αφησω ομως.

Γεια σας ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: