Online reading:

web stats

22 Οκτ 2006

Καταρα στον λαδεμπορα!!!

Ασχετο απλα ηθελα τιτλο για το ποστ :ρ

Αργησα να ξυπνησω και εχασα αυτη την υπεροχη μερα.

Ηλιολουστη,λαμπερη , μια μερα που για αλλους θα τελειωσει με παρτυ και γλεντι λογω εκλογων ,μια μερα που απλα οταν τελειωσει θα θυμισει το ξεκινημα μιας ζορικης βδομαδας γεματης με υποχρεωσεις.Ανηκω στην τελευταια ομαδα.

Ριχνω μια ματια γυρω μου.

Ο χαμος!Ρουχα παντου ,χειμωνικες μπλουζες στο πατωμα,μποτες διασπαρτες δεξια και αριστερα,μαυρα καλσον απλα,με διχτυ,με σχεδια πανω στην βιβλιο8ηκη να κρεμονται,τι σκατα κανουν εκει πανω ποιος τα εβαλε,φλιζανια σοκολατας στο γραφειο.oh my God! The bachalex .

Κοιταξα το κινητο μου.
11:00 το πρωι.Τρια μυνηματα.Τα διαβασα.Χαμογελασα.Τι γελας ρε χαμενο;σκεφτηκα .
Αμε να πα να σηκωθεις να βαλεις μια ταξη:μου ειπε
Πφφφφ!!

Περασα υπεροχα χτες εσβησα τα *3 κερακια μου(οπου αστερακι συμπληρωστε εσεις:ρ) πηρα τα δωρα μου ,αλλη μια φορα δεν με ακουσαν και μου πηραν δωρα,ηπιαμε,φαγαμε,ακουσαμε τις ροκιες μας και θα χορευαμε αν δεν ειχε γεμισει το μαγαζι με αμερικανους.Μαλλον πως ηρθε καραβι και μας τους ξεφορτωσαν.
Αnyway αγαπημενο μου μπλογκ δεν εχω πολλα να σε πω σημερα.Αλλα θα σου αφιερωσω αυτο το κομματι απο τους Tribalistas.



Η Καρρυ μου τους εμαθε οπως και πολλα αλλα.
Τους ακουω στο αμαξι της και στο σπιτι μεσω mp3 youtube και pandora (www.pandora.com) απο οπου ειναι και το βιντεακι.
Λατρεμενες μελωδιες.

Στο επομενο..Δυναμωσε το...σηκω και χορεψε το...αφεσου...




Χαμογέλα :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: