Online reading:

web stats

4 Απρ 2007

Just thoughts


Καλημερα,

Τα Xανια σημερα ειναι υπεροχα.Ο καιρος ειναι εξαιρετικος και μακαρι να κρατησει και τις επομενες μερες ετσι.

Δεν κανω κατι ιδιαιτερο αυτες τις μερες.Καθαρισμα σπιτιου και Αγιος ο Θεος.
Ειχαμε χορο χθες αλλα ακυρωθηκε λογω προβληματων των αλλων δυο ζευγαριων που κανουμε μαθημα μαζι.

Μου εχει λειψει παρα πολυ.Εχω να χορεψω απο την Παρασκευη και δεν βαζω το Σαββατο γιατι ειναι απλα μαθημα μιας ωρας.Τι να σου κανει μια ωρα!

Στο παρτυ της Τριτης στην Πολιτεια δεν πηγαμε.Ενιωσα πως δεν το ηθελε οσο εγω,τον ακουσα και κουρασμενο.Εμεινα σπιτι να βλεπω τηλεοραση και στην συνεχεια καταπιαστηκα με μια εργασια μεχρι αργα το πρωι.Φευγει το Σαββατο και θα λειπει μια βδομαδα.Θελει να περασει οσο πιο πολυ χρονο μπορει μαζι μου αλλα χθες ...δεν ξερω..ενω ειχα ετοιμαστει,ενω περιμενα το τηλεφωνημα του να ερθει να με παρει,οταν τον ακουσα δισταχτικο εκανα πισω.

Δεν θα εβαζα ποτε την δικια μου ικανοποιηση πάνω απο εκεινον.Ηταν ολη μερα στο ποδι,ετρεχε να ταχτοποιησει τελευταιες εκρεμοτητες της σχολης του,του συνεδριου του Παλσο,ειχε παρουσιαση του συλλογου Αστρονομιας σε τοπικο καναλι και πολλα ακομα.
Βεβαια ακομα και κατα της 12 εκανε μια τελευταια προσπαθεια για να παμε στον χορο αλλα επεμεινα στην αποφαση μου.Μπορει να ειμαι δυσκολη γενικα με τις αποφασεις,ευκολες η δυσκολες αλλα οταν τις παιρνω ειμαι βραχος.Αλλο ενα ελαττωμα μου;Ισως.Δεν θα τον ξεσηκωνα,ειχε και πρωινο ξυπνημα,ειχαμε και να παμε και στην βαφτισιμια του (πολυ γλυκο κοριτσακι),οχι ηταν πολυ αργα,τουλαχιστον για μενα.

Με πηρε το πρωι κατα της 10 ενω καθαριζα το δωματιο των γονιων μου.
Η διαθεση που ειχα χθες υπαρχει και σημερα προς το παρόν τουλαχιστον.
-Καλημερα
-Καλημερα καρδουλα μου
-Ελπιζω να μη σε πειραζει να πας μονος σου στην βαφτιστήρα σου.Εχω κατι δουλιτσες και δεν ειμαι ετοιμη.
-Οχι δεν με πειραζει απλα ελεγα να παμε να παρουμε το ποδηλατο σου απο Σταυρό "....." Τι εχεις; ακουγεσαι καπως ,σαν να νυσταζεις,εισαι καλα;
-Ναι ολα καλα,απλα ξυπνησα πρωι..
-Οταν τελειωσεις παρε με τηλεφωνο να παμε καμια βολτα.
-Οκ καλα να περασεις και να προσεχεις.
-Σμουτς

Ηταν μερος απο την συζήτηση μας.


Σιγουρα θα μπηκε σε σκεψεις.Δεν το ξεγελαω.Εχει αρχισει να με μαθαινει.
Ηθελα να παω να δω την μπεμπα και ανυπομονούσα απο χθες.
Δεν ξερω τι συμβαινει.Ειμαι πεσμενη.Κανω δουλειες και σκεφτομαι διαφορα.Καλα οκ αναλυω.Αυτη ειμαι.Σκεφτομαι.

Ακομα και τωρα δεν ξερω αν κανω καλα που γραφω οσα γραφω και τα οποια θα δει αργοτερα εκεινος γιατι δεν εχουμε βρεθει απο προχθες να του τα πω.
Ειναι στιγμες που αισθανομαι,οτι αν δεν με ειχε στην ζωη του δεν 8α απομακρυνοταν απο την παρεα χωρις να σημαινει αυτο πως ειμαι η αιτια που συμβαινει.Απλα απο τοτε που ειμαστε μαζι,μας εχουν κανει περα,γινονται παρεξηγησεις κλπ
Ισως παλι να φταιει το οτι και οι δυο ειμαστε τοσο πολυασχολοι που μας μενει ελαχιστος χρονος και αυτον τον ελαχιστο χρονο διαλεγουμε να τον περασουμε μαζι(λάθος;).
Υποθεσεις κάνω.
Μοιραζομαι μαζι σας μερικες απο τις σκεψεις που γυρνανε μερες στο μυαλο μου.
Καποιος θα ελεγε,αναλυεις πολυ και χανεις την ουσια.Παιζει και αυτο.Μα ειμαι πολυ ευτιχισμενη που βρηκα εναν ανθρωπο οπως εκεινος.Δεν πιεζει,δεν ζηταει,ειναι ο εαυτος του,εχει αυτο το κατι που οι υπολοιπες σχεσεις μου δεν ειχαν.Νιωθω σιγουρια,ασφάλεια, πραγματα μικρα απλα που με κανουν να τον ερωτευομαι καθε μερα και πιο πολυ.Ειναι εξυπνος,ασχολειται με τα παντα,δεν ειναι στασιμος,ξερει να αγαπαει και να το δειχνει.
Ειναι ο τελευταιος σταθμος μου,το λιμανι μου.Τωρα πια ειμαι σιγουρη και θα κανω οτι μπορω για να ειναι και εκεινος ευτυχισμενος.

Γρρρ!Τι με επιασε παλι!Σαν μικρο παιδι κανω (λες και δεν ειμαι κατα βαθος).Παω να αποτελειωσω με τις δουλειες γιατι αν ξαναπαρει τηλεφωνο δεν θα ειμαι τοσο αρνητικη οσο χθες και το πρωι.
Μη μου δινετε σημασια.Απλα ηθελα να ξεσπασω και ειπα να ερθω εδω.

Θα επανελθω με πιο χαρουμενες σκεψεις σε επομενο ποστ,οπως και με φωτογραφιες απο την εκδρομη της Κυριακης.

Φιλια

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Καλό μου, όλοι κάνουμε τέτοιες σκέψεις, μην ανησυχείς. Σίγουρα εκείνος προτιμάει να περνάει τον ελεύθερο χρόνο του μαζί σου και αυτό έχει σημασία!!
Και οι φίλοι που παρεξηγούνται γι' αυτό, ας σκεφτούν πως φέρονται εκείνοι με τις σχέσεις τους και πως πριν βρει εσένα ήταν λιγότερο ευτυχισμένος. Και στο κάτω κάτω φίλοι που δεν καταλαβαίνουν δεν είναι φίλοι.
Να περνάτε πάντα τόσο τέλεια όσο τώρα!
Τα φιλιά μου