Online reading:

web stats

17 Απρ 2007

Η μερα απο το πρωι φαινεται..

Με το που ακουσα τις πρωτες νοτες και την φωνη του Σακη σε αυτό το τραγουδι,δεν σταματησα να το μουρμουριζω.Ειχε βαλει ο οδηγοςτου λεοφωρείου το ραδιοφωνο το πρωι και καθώς φτάναμε στην σχολή αρχισε να παιζει.

Αυτο ηταν.

Κολλησα...

Το σιγοτραγουδαω..εχει στίχο που αγγιζει..φωνη που σε στελνει.

Οσο μεγαλώνει αυτό το παιδί ωριμάζει και κάνει εξαιρετικα πράγματα.

Το alter-ego δεν το εχω δει ακομα,αλλα θα πάω να το δω.

Εχουμε πολλα να δουμε απο τον Σάκη,χωρις να περιαυτολογώ γιατι βασικα τωρα ξεκινάει.

Απο τοτε που δουλευει μονος χωρις μανατζερ τα πάει καλύτερα από πριν.

Οι στίχοι του τραγουδιού που με "έστειλαν" πρωϊνιατικα..

Ολα γύρω σου γυρίζουν..

Πάλι απόψε σε θυμάμαι και σε θέλω ξανά
Όλα πίσω με γυρνάνε μου ζητούν πολλά
Μες του χρόνου το ταξίδι διακοπές με πας
Τη καρδιά μου δαχτυλίδι φοράς
Πάλι θα ρθω να σε ψάξω σε βαθιά φιλιά
Την πορεία σου ν’αλλάξω να με θες ξανά
Στην ανάσα σου να καίω σα κρυφή φωτιά
Εγώ για σένα...

Όλα γύρω σου γυρίζουν
Σκέψεις, λέξεις, σχέσεις, όλα
Όλα γύρω σου γυρίζουν
Μέρες, νύχτες, μήνες, χρόνια
Όλα στα ζητώ στα δίνω
Λάθη, πάθη, τρέλα, όλα
Όλα στη ζωή μου είσαι
Γέλιο, δάκρυ όλα είσαι εσύ


Όποιο δρόμο κι αν βαδίσω καταλήγω εκεί
Άλλη αγάπη δε θα ζήσω θα σαι μόνο εσύ
Τώρα ξέρω που πηγαίνω που ανήκω εγώ
Τη ζωή μου μες τα χέρια κρατώ
Πάλι θα ρθω να σε ψάξω να σε βρω κρυφά
Τη συνέχεια να γράψω μη χαθείς μετά
Κι ένα μόνο θα σου λέω είμαι εδώ ξανά
Εγώ για σένα...

Όλα γύρω σου γυρίζουν
Σκέψεις, λέξεις, σχέσεις, όλα
Όλα γύρω σου γυρίζουν
Μέρες, νύχτες, μήνες, χρόνια
Όλα στα ζητώ στα δίνω
Λάθη, πάθη, τρέλα, όλα
Όλα στη ζωή μου είσαι
Γέλιο, δάκρυ όλα είσαι εσύ


6 σχόλια:

Giannis Michalopoulos είπε...

Αν και δεν ανήκω στο φαν club του Σάκη, νομίζω πως είναι αποδεκτό οτι έχει επιρεάσει την σύγχρονη ελληνική μουσική σκηνή όσο λίγοι. Και δεν μιλάω μόνο για έναν τομέα, αλλά για όλους - εντάξει, μερικές φορές έχει πέσει θύμα σάτιρας εξαιτίας κάποιων λίγο πιο "ανάλαφρων" στίχων του, αλλά δεν πιστεύω πως έχει ερμηνεύσει έστω και ένα κομμάτι που να μην είμαι ακουστικά ευχάριστο. Το συγκεκριμένο κομμάτι είναι αρκετά upbeat/funky και μου αρέσει και εμένα πάρα πολύ, αλλά σήμερα εγώ είχα ένα διαφορετικό μουσικό κόλλημα, από Bob Marley:

Sun is shining, the weather is sweet, yeah
Make you wanna move your dancing feet now
To the rescue, here I am
Want you to know, yall, can you understand?

When the mornin gather the rainbow, yeah, yeah
Want you to know, Im a rainbow too now
To the rescue, here I am
Want you to know, yall, can you, can you, can you understand?

Sun is shining, the weather is sweet now
Make you wanna move your dancing feet, yeah
But to the rescue, here I am
Want you to know just if you can, here I stand, no, no, no, no, no, no, no, no


Have a nice day!

SilentSoul είπε...

Καλό απογευμα shattered heavens
Ειναι ηδη υπεροχη η μερα μου. Χαιρομαι επισης που απο χθες εγινες μόνιμος θαμώνας εδω.Τι να σε τρατάρω;Ρακόμελο;Γλυκό του κουταλιού;

Να ρωτήσω τι ειναι αυτο που σε τράβηξε επαέ(ελληνιστί=εδώ);

Giannis Michalopoulos είπε...

Το λατρεύω το Ρακόμελο! Τώρα βέβαια, μην το πεις πουθενά, αλλά η μεγαλύτερη μου αδυναμία σε αυτό το κόσμο δεν είναι τα λεφτά, δεν είναι η δόξα, δεν είναι οι γυναίκες, είναι.. η μηλόπιτα. Μάλιστα, σκέψου οτι στη σχολή συμφοιτήτριες με δωροδοκούσαν με μηλόπιτα για να τις βοηθάω εν ώρα εξετάσεων!

Σε ανακάλυψα τυχαία στο blog μιας πολύ πολύ καλής μου φίλης, της Aveline, και μου άρεσε ο τρόπος που γράφεις. Αλλά θα απαντήσω αναλυτικότερα στο νέο σου post

SilentSoul είπε...

Μηλόπιτα ε;
Φτουυυυ δεν ξερω να φτιαχνω καλή μηλόπιτα αλλα φτιάχνω καταπληκτικό γαλακτομπούρεκο.Ψήνεσαι;

Με τιμά η παρουσία σου εδώ.Η Aveline ειναι πολυ καλη μου e-friend ελπιζοντας καποια στιγμη να την γνωρισω και απο κοντα.
φιλια

Giannis Michalopoulos είπε...

Δεν έχω πρόβλημα, απλά η μηλόπιτα είναι..εχμ, "my kryptonite" ;) H Aveline είναι φοβερή κοπέλα, και παιρνάμε πολλές ώρες μαζί παίζοντας διάφορα παιχνίδια, όπως το "Kill John" στο οποίο με κυνηγάει ντυμένη στα κίτρινα με ένα τεράστιο katana, το "O for Onslaught" στο οποίο μου πετάει μαχαίρια, και το "Mission Impossible" στο οποίο εγώ τρέχω και αυτή προσπαθεί να με ανατινάξει. Όπως θα κατάλαβες, δεν την εκνευρίζω ποτέ και για κανένα λόγο :P

SilentSoul είπε...

χαχαχα κουζουλοκόπελαααααα!!!