Online reading:

web stats

16 Απρ 2007

Ειστε απαραδεχτοι


Αναφέρομαι στην Περιφερεια Κρητης και συγκεκριμένα στο Ενεργειακό Κεντρο για το φυλλαδιο που εχουν φτιαξει.

Ειναι πολυ απαράδεχτοι.
Θα μιλήσω κατευθείαν σε αυτούς για να δικαιολογήσω τον χαρακτηρισμό μου.

Πρώτον γιατι το παιζεται οικολογοι αλλα εχετε γεμισει τις πολυκατοικίες και τους δρόμους με αυτα τα τετρασελιδα φυλλαδια σας.

Δευτερον γιατι ειναι γελοίο να λες στους πολίτες ανακυκλώστε και μειωστε τα απορρίματα ,ενώ το χαρτι των φυλλαδιων να ειναι φτιαγμενο απο χοντρο ιλουστρασιον χαρτι χωρια το οτι εχετε γεμισει τις γειτονιές με δικά σας απορριματα.

Τριτον να μιλας για μείωση κατανάλωσης ενέργειας χωρις προφανώς να σκεφτείς τι ενεργεια ξοδευτηκε για να φτιαχτουν αυτα τα φυλλάδια.

Τεταρτον γιατι ειναι γελοίο να ζητατε απο τους πολίτες να μειώσουν την κατανάλωση στα προιόντα καθαρισμού μιας Χρήσης βάζοντας παράδειγμα τις χαρτοπετσέτες,(δηλαδή να μειωσω και το χαρτί υγείας;Ελεος!)ενω εσεις για να φτιαξετε αυτα τα φυλλαδια καταναλωσατε απειρες ποσοτητες χαρτιου;Θα με τρελλάνς(για να μιλήσω και Σερραίϊκα);

Πεμπτον γιατι ζητας απο τους πολιτες και δινεις συμβουλες χωρις να σκεφτεσαι αν εχουν τα χρήματα να βάλουν διπλα τζαμια στα παραθυρα τους.Συγκεκριμένα γράφετε:
Μόνωση
1)Μονώνουμε σωστα το σπίτι μας.
2)Τοποθετουμε διπλα τζαμια στα παράθυρα μας
και παραδιπλα εχεις κοτσαρει μια εικονα ενος πολυ ακριβου παραθυρου.

Εκτον γιατι μας συμβουλεύετε να χρησιμοποιούμε δημοσια μεσα μεταφορας,να ακολουθουμε εναλλακτικές προτάσεις οπως περπάτημα κλπ,ενω εσεις για να μοιρασετε τα φυλλαδια χρησιμοποιειται αμαξια και μηχανες;

Η εγώ ειμαι παράλογη,ή έχω αλλη άποψη για το τι ειναι οικολογία ή μου την εχει σβουριξει (και πως να μη μου την σβουριξει οταν διαβαζω αυτα που διαβάζω!!)

Μπουρλοοοοοοόοοτοοοοο!!!!!!!!

3 σχόλια:

Giannis Michalopoulos είπε...

Απίστευτο και όμως..ελληνικό!!

Ελλάδα, χώρα της απόλυτης ειρωνίας. Πάντα είχα την εντύπωση οτι αν η ζωή μου ήταν ταινία, μόνο και μόνο εξαιτίας αυτής της χώρας θα ήταν παρωδία, πιθανότατα το Monty Pythons and the Holy Grail.

Επειδή έλεγα να κάνω ένα σχετικό post σύντομα, θα ήταν ΟΚ να χρησιμοποιήσω κάποιο κομμάτι απο το post σου; Με αναφορά και link στο blog σου βεβαίως βεβαίως

Περιπετών είπε...

Το ότι έπραξαν ό,τι έπραξαν δεν ακυρώνει το μήνυμά τους. Όσον αφορά τα παράθυρα, ιδιαιτέρως στα νέα σπίτια υπάρχουν άπειρες επιδοτήσεις για φιλικά προς το περιβάλλον υλικά αλλά και σχεδιασμούς ή μέθοδοι παραγωγής ενέργειας. Εκτός αυτού, μονώνοντας τα σπίτια μας κάνουμε απόσβεση μέσα σε πολύ λίγα χρόνια και εξοικονομούμε και ενέργεια και χρήματα.

SilentSoul είπε...

περιπετών:Δεν ειπα οτι το ακυρώνει καλε μου Νικόλα.Την αγανακτηση μου διατύπωσα.Θεωερις δηλαδη οτι ειμαι παράλογη η οτι μου την σβούριξε; ;ρ

shattered heavens:Πάρε και χρησιμοποίησε ότι θες :)