Online reading:

web stats

25 Απρ 2007

Σήμερα

Εχω ακομα την γευση του φιλιού του στο στομα μου

Το σωμα μου δεν εχει συνέλθει απο το πάθος του.

Ειναι εδω....παντου....ακομα και οταν δεν βρισκεται κοντα μου.


Δεν πηγα στην σχολή.

Ξύπνησα κανονικα το πρωι αλλα οι τεσερις ωρες διάλεξης απλα θα μου στερούσαν πολυτιμο χρόνο.

Εμεινα σπίτι για να διαβάσω και να κάνω κατι projects για δύο μαθήματα.

Δυσκολευομαι πολυ όσο περνάει ο καιρος.Αναρωτιεμαι αν αξίζει και γιατι μπηκα σε τοσο βαθυα νερα.

Ο καιρος θα το δειξει...

Διαβαζα απο της 8 το πρωι ωσπου δεν αντεχα αλλο και πηγα μια βολτα στην λαικη,δυο τετραγωνα παραπάνω.Πηρα ντοματες,πιπεριες δυοσμο,μαιντανο και φραουλες.Λατρευω τις φράουλες.

Αλλοι την βρίσκουν με το shopping therapy εγώ την βρίσκω με την μαγειρική.
Γύρισα σπίτι και άρχισα να φτιάχνω γεμιστα.Περιττό να σας πω,πως πέτυχαν.Είναι ίσως, τα καλύτερα γεμιστά που έχω φτιάξει μέχρι τώρα.
Θα σου φέρω το βράδυ γλυκιέ μου ;).

Μετά συνέχισα το διάβασμα και τις μαθηματικές προσεγγίσεις.
Ειναι στιγμές που νιώθω τόσο ηλιθια.Οσο και να μελετάω,οσο και να διαβάζω ,οσο και να ψαχουλευω στο διαδύκτιο για καλύτερες επεξηγήσεις, δεν τα καταλαβαίνω.Και αν δεν καταλαβαίνω δεν αποδίδω όσο θα ήθελα και εκνευρίζομαι με τον εαυτον μου και τις επιλογές μου.Ξερω πως δεν πρέπει να με πιέζω,τι να κάνω όμως,ας πρόσεχα.Προσπαθώ να μην δειχνω την δυσφορία μου προς τα εξω και να επηρεάζω την ψυχολογία του καλού μου.

Αν αισθάνομαι τωρα ετσι με την διπλωματική πως θα ειμαι;

Πφ!!!


Thats all for now.

Φιλιά

Δεν υπάρχουν σχόλια: