Online reading:

web stats

13 Απρ 2007

Παει και αυτη η εβδομααααδαααα ααααα!!!



Hey you!!!
Πως πάει;
Εγω νιωθω λιγουλακι κουρασμενη σημερα.Οχι απο το πουθενα.
Μαζευα τις πολυ χοντρες μπλουζες για να τις φυλαξω,εβγαλα 4 κεφαλαια υλης Ρευστομηχανικη,κατεβηκα στο κεντρο για κατι δουλειες και αλλα πολλα.Λες και δεν εχω ακομα δυο μερες....Τεσπα!!!

Αυτο γινετε απο τοτε που εφυγε ο καλος μου.Βρισκω κατι να απασχολουμε συνεχως.Δεν εχω ωρα ουτε για καφε να πάω γιατι και αυτη που μένει θα γραφω,θα διαβαζω,θα μαγειρευω,θα φτιαχνω τις γλαστρες με τα λουλουδια μου κλπ.

Κατι εχει παθει και o Firefox και εχω ξεσυνηθισει με τον ΙΕ.Δεν εχει και διορθωτη λαθών,αστα να πανε.
Το internet καπουτ απο το πρωι,αλλα ηταν δικια μου ηλιθιοτητα που δεν του εκανα ενα restart.Στα ευκολα ζοριζομαι.Πφφφ!!!

Πήρα κιλά.Ε πως να μην πάρω.Τόσα γλυκά και φαγητά που υπηρχαν αυτές τις μέρες δεν γινόταν να τους γυρίσω την πλάτη.Τι να κάνω είμαι κάλη μαγείρισσα και καλοφαγού.Κοινώς,τα ήθελε ο κώλος μου αν και ειναι το μονο σημειο που δεν παχυνε.
#@$@#%$@#%$#@ τα πιασιματα μου #$%#$@%@% (οπου #$%!!#$@= βρισιμο όχι πως δεν το καταλάβατε αλλά λέμε τωρα).Θα σταματησω τις μασες , θα ξεσκιστω στο λατιν και θα τα χασω που θα πάει!!!!

Ελπιζω να πατε στην συναντηση που σας ειπα.Αν και ηδη εχει αρχισει η πρωτη φαση που ειναι γνωριμια.Το βραδυ εχει κρασοκατασταση.Μπορειτε βεβαια να πατε οποια μερα θελετε μεχρι την Κυριακη που ειναι η last day.

Κατα τα αλλα ολα καλα,ανυπομονω να ερθει η Κυριακή.
Τότε επιστρέφει "το κουταβακι μου" και θα έχει πολλά να μου διηγηθεί ελπίζοντας να κρατάει και φωτογραφικό υλικό.
Μου έχει λειψει πάρα πολυ αλλά προσπαθώ να μη του το δείχνω ,θα του το δείξω την Κυριακή χιχ.

Στο mp3 player θα ακουσετε κομμάτια απο τα παρατράγουδα και οχι μονο.Αν δεν τα θελετε απλα πηγαινετε στα παρακατω.Εχει και ελληνικα και ξενα σημερα.Τουρλου τουρλου.

Θα κλείσω αυτο το ποστάκι με κατι στιχάκια που βρήκα σε ένα σημειωματάριο μου,κάθως καθάριζα κάτι συρτάρια στο κομοδινο μου.

Ονειρο γλυκο και ανεκπλήρωτο
ερχεσαι την νυχτα και φευγεις την αυγη
μοιαζεις με πάθος ατελειωτο
που φευγεις οταν ξημερωνει στην μιση γη

Εισαι σαν σκια πανω στον τοιχο
σαν ηχος απο θροϊσμα φύλλων
προσπαθω να σ'αγγιξω να σ'ακουσω
μάταια,εισαι μακρυα μου....

.............

Χάθηκα στον παραδεισενιο κήπο της ψυχης σου
παρασύρθηκα απο την μελωδια της καρδιας σου
Ενιωσα να πετω στα μονοπατια του κορμιου σου
Γνωρισα τον παλμο της ζωης σου και ξαναγεννηθηκα...

Ε ρε τι εγραφα πριν κάτι χρονια!!Ποια ειμαι τελοσπαντων (και ποσο ψωναρα)!!!Τςςςς



Thats all folks!!
Αυτα ηταν για σημερα.
Φιλουρες στα μουτρακια σας {{{{{σμμμοοουυυαττςςς}}}}}



Δεν υπάρχουν σχόλια: