Online reading:

web stats

17 Απρ 2007

Γιατι;


Εχω ενα παράπονο.Σας ρωτησα κατι και δεν μου απάντησε κανενας.

Τι βρίσκετε σε αυτα που γράφω;

Έρχεστε,τα διαβάζετε..

Άλλοι αφηνετε σχολια

Αλλοι απλα διαβάζετε,προσπερνατε συνεχίζοντας στο παρακάτω blog.

Τι ειναι αυτο που σας κάνει και ξαναγυρνάτε εδώ;

Ειναι επειδη καποιος με εχει στην λιστα του και εσεις απο περιεργια μπαινετε να δειτε τι σοι φρουτο ειμαι ;

Ειναι επειδη κρατάω αυτη την παιδικότητα,τον παλιμπαιδισμό ,αν θέλετε να το πω έτσι οπότε ξεφεύγετε για λίγο απο την κουραστική καθημερινότητα σας;

Ειναι επειδη ειμαι αυτη που ειμαι;

Είναι επειδή σας κάνει εντύπωση ο τρόπος σκεψης μου;

Ειναι επειδη εχω περασει οσα εχω περάσει;

Γιατι είσαι εδω;

Γιατι παρολο που συνεχιζω να γραφω χαζομαρες εισαι ακομα εδω και διαβάζεις;


Δεν ξέρω τι άλλο να ρωτήσω.Στέρεψα απο ερωτήσεις!


Πάραυτα εσυ ακόμα με "διαβάζεις" και εγώ δεν ξέρω το γιατί.


Κατι μου λεει πως δεν θα το μάθω.






Να....συνεχιζεις..


Τι καταλαβαίνεις τωρα;


Με κουράζεις.








Με κανεις να γραφω ενω εσυ με "γράφεις" ελπιζοντας να με "γράφεις" στα παλιά σου υποδήματα και όχι κάπου αλλού.

















Κατσε ρε μεγάλε τωρα τι θες;Τραβάς κανα ζόρι;


























Πάλι εδω;Οφου Παναιαμ!!!Και ήντα να σε κάμω που δεν κατέω.



























Στάσου,βαρέθηκα να κυνηγας τις λέξεις μου.




















Για να συνεχιζεις κατι καλο κάνω .





































Ελαααα πεςςςςς μουυυυυυυυυ!!!!!!!

8 σχόλια:

Aveline είπε...

αφού είσαι γαμάτη βρε χαζό!:)))
(απάντηση μικρή αλλά περιεκτική:P)

Giannis Michalopoulos είπε...

Υπάρχουν bloggers διαφόρων ειδών. Δεν αναφέρομαι φυσικά σε ζήτημα "ποιότητας" αλλά "νοοτροπίας". Συγκεκριμένα υπάρχουν 3 κατηγορίες. Η πρώτη κατηγορία, αρκετά σπάνια, είναι οι bloggers που διατηρούν ένα ενημερωτικό blog με συγκεκριμένη θεματολογία (πχ, μουσική, τεχνολογία κτλ). Η δεύτερη κατηγορία, η οποία αποτελεί και την συντριπτική πλειοψηφία, είναι bloggers που φέρουν μια μεγάλη φωτεινή πινακίδα που λέει "ΔΟΞΑΣΤΕ ΜΕ", και προσπαθούν να βρουν χιλιάδες τρόπους μέσα απο το blog για να πείσουν για το πόσο φοβεροί, απίστευτοι, alternative, ασυνήθιστοι, ονειροπώλοι, ξεχωριστοί, ιδιαίτεροι είναι. Εσύ όμως ανήκεις σε μια τρίτη κατηγορία - γράφεις για απλά, καθημερινά πράγματα, για κομμάτια απο τη ζωή σου, δίνοντας όμως το βάρος σε αυτό το οποίο προκάλεσε το ενδιαφέρον σου και όχι στο να προσπαθείς να τονίσεις πόσο φοβερή και ανεπανάληπτη blogger είσαι, όπως κάνει πολύ κόσμος.

Κοινώς, διατηρείς ένα πολύ άμεσο, ειλικρινές και φιλικό ύφος, γιατί γράφεις στους αναγνώστες σου σαν να μιλάς στην παρέα σου -άμεσα, χωρίς παρεμβολές για να αυτοαναδειχθείς. Αυτό το ύφος έχει σαν αποτέλεσμα όταν κάποιος σε διαβάζει να μην έχει την αίσθηση του "διαβάζω ένα ακόμα blog μιας ακόμα καμμένης ναρκισσιστικής τύπισσας με σύνδρομο ice princess και μύτη ως το ταβάνι". Έχει την αίσθηση του "ωπ, τι να κάνει και η Ευγενία; Κάτσε να πάρω ένα καφεδάκι και να μπω λίγο στο blog της να μάθω τα νέα της".

Προσωπικά, εμένα αυτό είναι που με τραβάει, και για αυτό έχω γίνει και μόνιμος θαμώνας. Oh well, αυτή ήταν η απάντηση μου, δεν ξέρω κατα πόσο σου άρεσε η όχι, but I will keep reading you dear! :)

Νίνα είπε...

δεν συμφωνω με τον απο πανω. αλλα εισαι απλη καθημερινη κι ενδιαφερουσα =) προσωπικα μου μενει κατι ομορφο οποτε σε διαβαζω! κι ενα μικρο χαμογελακι οπως τωρα!

Giannis Michalopoulos είπε...

@nina:

έχω μια μικρή υποψία πως και ο "από πάνω" το ίδιο γράφει :)

Ανώνυμος είπε...

Γιατί είσαι ευαίσθητη, απότομη μερικές φορές,ονειροπόλα , και προ πάντων κούκλα.

Alitovios είπε...

Σόρυ βρε τσιριμπίμ αλλά δεν πήρα χαμπάρι τι ρώτησες. Σε διαβάζω γιατί δεν είσαι δήθεν.

Adomiel είπε...

Ξεκίνησα να σε διαβάζω γιατί το όνομα σου είναι πολύ αγαπημένο...! ;-)

Και συνεχίζω γιατί σε συμπαθώ πολύ...! Και αυτό συνέβη γιατί σε γνώρισα...! Εκτίθεσαι τόσο αυθόρμητα και με τόση ειλικρίνεια...! Όχι ότι φτάνει αυτό...! Απλά είσαι ΚΑΙ γαμάτη όπως είπες κάποιος παραπάνω...! Και παραμένω με την ίδια απορία: πότε τα προλαβαίνεις όλα αυτά που κάνεις βρε παιδί μου; ;-)

Baltazar είπε...

Τα blogs που διαβάζω είναι ελάχιστα: διαβάζω κυρίως το Χρήστο που με "μύησε" στο blogging για να μαθαίνω και νέα του (σπάνια τον βλέπω πια) και ναι από εκεί βρήκα κι εσένα και αυτή τη στιγμή σε διαβάζω από περιέργεια για το τι άτομο είσαι. Όσες φορές σε έχω πετύχει σε παρέα μου έχεις φανεί αρκετά κλειστή (προς εμένα τουλάχιστον) και μου κινεί το ενδιαφέρον το πώς αποκαλύπτεσαι μέσα στο blog τη στιγμή που δεν συμβαίνει το ίδιο και από κοντά. Γενικά πιστεύω ότι το νετ είναι φοβερή ευκαιρία για εσωστρεφή άτομα, τους δίνει χώρο έκφρασης χωρίς έκθεση και νομίζω ότι φέρνει πολλούς ανθρώπους κοντά.
Επίσης με συγκινεί πολύ η σχέση σου με το Χρήστο και μου αρέσει να σας βλέπω τόσο δεμένους και ερωτευμένους και να "αντιστοιχώ" τα λόγια που γράφετε ο ένας για τον άλλον στα blog σας. Είστε πολύ πιτσούνια.
Επίσης, κόλλησα τώρα σόρυ, αλλά είσαι η απόλυτη ΘΕΑ στις φωτό. Αυτό με εντυπωσίασε πολύ (χαχα πώς νιώθεις που είσαι μία blogger που τη διαβάζουν επειδή είναι ωραία;)