Online reading:

web stats

20 Απρ 2007

Just a day..


Ειμαι πολυ κουρασμενη αυτη την στιγμη.

Μια αγκαλια απο τον καλο μου θα ηταν ολα τα λεφτα.

Περιεργη μερα σημερα.

Τα χερια και τα ποδια μου ειναι παγωμένα,ποναει η κοιλίτσα μου,εχω αγριες διαθέσεις για σοκολάτα παλι (εφαγα μια lacta το απογευμα).

Κατα τα αλλα καλα.

Ευτυχως σε λιγο θα ειμαι σε αυτή τη ζεστη αγκαλιτσα και μαζι με φιλους θα παμε για τσικουδοκαταστασεις (εχουμε πολυ καιρο να βρεθούμε ολοι).

Το σαββατοκυριακο μου θα ειναι γεματο.Αυριο εχω να ετοιμασω καποιους μεζεδες (καλτσουνια,σουφλε,κουνελι αυγολεμονο),να ψωνισω καποια πραγματα, για την Κυριακη που αν θυμαστε θα εγκαινιασουμε (αν ειναι η σωστη λεξη) το εικονοστασακι που εχουμε.Οποτε θα στησουμε μπουφε,θα σουβλισουμε κλπ.
Ευτυχως το σιδερωμα,τα διαβάσματα για την σχολη και κατι αλλες δουλιτσες τις εκανα σημερα και σε συνδυασμό με την περιοδο νιώθω κομματια.Βαμπιρ σκετο.Οι μαυροι κυκλοι στα ματια μου τεράστιοι,δειγμα πτώσης σιδηρου αλλα και σιδηρο να πιω τα ιδια θα ναι ..τεσπα.

Εχω βάλει τους La 33 να παιζουν λατιν μπας και ανεβει το ηθικο μου λίγο.Τι τραβαμε και εμεις οι γυναικες!!!

Χθες πριν πάω για υπνο,εκανα μια βολτα στα μπλογκς και μπηκα στης Lili.
Εκανε account στο myspace και ειχε βαλει και τραγουδια της.Ειχα ακουσει τραγουδια της στο παρελθον αλλα το "Je t'aime" με εστειλε.Υπάρχει και στο play list μου.
Η κοπελα αυτη ειναι πολυτάλαντη.Συνεχιζει να με εκπλησει συνεχως.
Ειναι μαμα,γράφει εξαιρετικα,τραγουδάει.Πολλες φορες τα γραπτα της ταυτίζονται με σκεψεις μου και πιστευω μου.
Δεν της κανω διαφήμιση γιατι δεν την χρειάζεται.Αλλα θέλω να μοιραστω οσα ενιωσα ακουγοντας την φωνη της.Μπορειτε να πάτε εδώ και να ταξιδέψετε και εσεις ακουγοντας αυτη την υπεροχη φωνή.

Πόνεσε η μεση μου ξαφνικά χμ!Παω να ετοιμάζομαι slowly slowly..

Να εχετε εν αυπεροχο βραδυ Παρασκευης και ενα ακομα πιο εξαισιο σαββατοκύριακο.

Φιλακια στα μουτρακια σας..

Δεν υπάρχουν σχόλια: