Online reading:

web stats

27 Απρ 2007

Ερχεται Σαββατοκυριακο.Τι ωραια!!!

Καλησπερα

Πως ηταν η μέρα μου;

Σας εχω απαντηση.
Αν ηταν γαλα θα γινοταν γιαουρτι.
Πήξιμο.Εφαγα και το σαβουριδι μου,ηρθα και εστρωσα η καψερη.
Ναι πάλι επεσα.Αλλα ηταν θεαματικο το πεσιμο.
Τελικα σωστοι ειναι αυτοι που βγαλανε το "ή απο πεσιμο θα πας ή απο χέσιμο" ή το άλλο "όποιος βιαζεται σκονταφτει".Στο πρωτο οκ το καταλαβατε μιας καθε μήνα αν δεν πέσω μια φορα δεν παει καλα.Εκει που περπατουσα το καημενο το κοριτσι,κουρασμενη,ζαλισμενη,ετρεχε ενας μπαραμπακος,εδω κολλαει το οποιος βιαζεται,πεφτει πανω μου το ζωον με φόρα,και φανταστειτε το ντομινο,αυτο το παιχνιδι με τα τουβλακια απλα εδω υπαρχουν δυο τουβλα,εγω και αυτος,πεφτει πανω μου τραβω και εγω ενα πεσαριδι του τυπου σκι και απο την μια κολονα φτανω στην αλλη σερνομενη.
Ε; ε; ωραιο πεσιμο ε;
Και το γαματο σημειο της υποθεσης δεν σας το ειπα.
Οκ πεφτω η γουρουνα και τραβάω την γλιστρα μου σε ολο το πεζοδρόμιο,ο τυπος ουτε γυρισε ουτε καταλαβε τιποτα.Τι του φωναζαν οι περαστικοι,τι τον μουτζωνανε,χαμπαρι δεν πηρε.Ανασκουμπωθηκα η πεσμενη κορασιδα με ανθρωπους γυρω μου να με ρωτανε αν χτυπησα αν ποναω πουθενα.Εγω χαμογελασα,ασχετα αν πονουσα,και τους καθησυχασα πως ολα οκ,συνεχισα το περπατημα μου σαν να μην εγινε τιποτα ενω συγχρόνως ξεσκονιζα το μαυρο μπουφαν μου που ειχε γίνει ασπρο απο τσι σκόνες και το τρίψιμο στα πλακακια του πεζοδρομίου.Μαλλον πως θελει πεταμα,δεν του εδωσα σημασια οταν γυρισα σπιτι απλα το πεταξα στο κρεββατι για να πάω να φτιάξω ψαροσουπα του μπαμπα μου που ειναι κρυωμένος.
Τωρα με ψιλο ενοχλει ο μυς στο δεξι μπρατσο μου,ειδικα οταν πάω να σηκώσω το χερι.
Ευτυχως που δεν χτυπησα κανενα ποδι γιατι οι παλιες μελανιες ακομα δεν εχουν χαθει απο την προηγουμενη πτώση.Ασε που εχει Νυχτεριδα αποψε γιουχχχχουυυ,λατινννν οοολεεε.
Μου εχει λειψει παααραααα ποοολυυυυυ ο χορος και σημερα θα γίνω σουρουδι απο τον ιδρώρα,δεν θα αφησω τον Χρίστο να κάτσει.Η μαλλον όχι,θα τον αφήσω μονο στο ροκ εν ρολ που δεν μαρεσει χιχι.
Στον σταυρο που φοραω στον λαιμο εβαλα ενα ματακι για να του κανει παρεα.Ποτέ δεν ξέρεις.Ναι μπορεί και να με ματιάσανε.Πιστευω στο κακό μάτι.Τεσπαα!!

Χθες μετα απο μήνες,θα ναι καμια οχταρια,ύπια τεκιλοσφίνακους(νεα λεξη).
Μην φανταστείτε πολλούς.Τρεις ηταν αρκετοι να με ζαλίσουν ενω παλιότερα ζαλιζόμουν μετα τα δεκαπεντε και βάλε σφηνάκια.
Νταξ!Προσεχουμε για να έχουμε στα γεράματα.Οταν γυρίζαμε σπιτι,του ελεγα πως αν πίναμε και τεταρτο θα ειχα "φυγει" και εκεινος κορδιζε λεγοντας μου πως ηταν μια χαρα.Ε σημερα μου ειπε πως με το που ανεβαινε σκαλες ζαλιζοταν.Εμ μωρακι μου γλυκο και ομορφο,οταν εχεις καιρο να πιεις και το ενα μπορει να σε ζαλισει.

Αυριο έχει Ζήνα και ανυπομονω.Πολυ.
Υπεροχη γυναικα,λατρεμενα τραγουδια.
Εχω τραγουδήσει απειρες φορες τα τραγουδια της,σε περιοδους τρελλης απογοητευσης, καψουρας,προδοσιας,οπως και με τον Τερζη, μα η Πεγκούλα ειναι αλλο πράμα.

Πωπω ανατριχιασα μονο στην σκεψη για το αυριανο,μπρρρρρρρ!

Το πρωι λοιπον εχει κομμωτηριο για ισιωμα μαλλιών (μια φορα το εξαμηνο παω η καψερη μην κανετε γριματσες,εχω και πολλα (μετα που ξαναφύτρωσαν εχουν πολλαπλασιαστει) και μακρυ μαλλι),τελειωμα της εργασιας που εχω στην ΣΥΑ (μου εχει φάει απειρες ωρες στο Word και στην Electre Tri (κατεβασα το demo απο την επίσημη ιστοσελιδα της εταιρίας),μετα ή εξι ή επτα έχουμε λάτιν μάθημα και μετα οτι ηθελε προκυψει μεχρι την ωρα που θα πάμε στις Μορφές για να χαθώ στις μελωδίες της Πεγκούλας.
Η αληθεια ειναι πως σκεφτομαι και τα λεφτα που θα φυγουν αυριο σε λουλουδια κλπ και παθαινω ενα τραλαλα τσακμπαμμπουμ.Την Κυριακή θα μουρμουράω στην εκδρομη.
Ναι επιτελους εκδρομούλα την Κυριακη.
Σε ενα χωριουδακι.
Ωραια θα ειναι.

Αυταααα.
Πληρη αναφορα και παλι σημερις.Μωρε θα εγραφα και αλλα αλλα ασοψετε που ο καλος μου σχόλασε και ειναι καθοδον για το σπιτι και μετα 22:45 θα ερθει να με παρει.

Οταν θα πάει σπιτι του θα πάθει.Χιχιχι σσσσσσσσσσ!! υπάρχει εκπληξη μόλις μπει στο υπνοδωματιο χιχιχ.Πριτς σιγα μην σας πω.Θα σας τα διηγηθώ όποτε ξαναβρεθει η ευκαιρια να γραψω,που μαλλον θα ειναι απο Δευτερα.

Ill be very busy this weekend.

Να περασετε ενα υπεροχο ΣουΚου.
Η ΕΜΥ μίλησε για ηλιοφανεια παντου και για θερμοκρασιες μεχρι και 32 βαθμους.

Εκμεταλλευτείτε το.

Παρτε την οικογένεια σας,την κοπελα, τον αντρα σας και πατε μια βολτα,μια εκδρομη,οπουδήποτε για οτιδήποτε,αλλα μην μεινετε σπιτι.

Να περνατε οσο πιο πολλες στιγμες μπορειτε.

Σας εχω μιλησει για την σημασια των στιγμών στην ζωη μας.

Μην τις αφηνετε να πανε χαμένες( το λεει και ο Γιαννάκης).



Φιλακια και αγκαλιες σε όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: