Online reading:

web stats

10 Απρ 2007

Χριστός Ανέστη


Ρε συ εμαθα πως την κοπανησε ενας απο εναν ταφο και ψαχνουν ολοι να του παρουν συνεντευξη.Μηπως τον ειδες;


Χριστος Ανεστη μπλογκοσυντροφοι , μπλογκοσυντροφισσες και φιλοι.

Υγεια,χαρα και ευτυχια σε ολους και ολες.

Τερμα το διαλειμα τα κεφαλια μεσα.
Εχω καιρο να γραψω .
Δεν υπηρχε χρονος αλλα ουτε και κουραγιο μετα απο μια κουραστικη μερα οπου το μονο που ηθελα ηταν ενα κρεββατι για υπνο.

Ας ξεκινησω τα σας λεω τα νεα μου.

Μαγειρεμα,χορος και μασα.

Μιλαμε για πολυ φαγητο.

Εφτιαξα με την νυφη μου γυρω στα 20 ταψια καλιτσουνια,εφτιαξα μαγειριτσα και βοηθησα με τον αδελφο μου τον μπαμπα μου στην δημιουργια του κοκορετσιου,βαψαμε αυγα,φτιαξαμε κρεατοτουρτα.

Σας λεω πολυ φαι.
Αυτα ηταν μονο για την ημερα του Πασχα αν εξαιρέσεις τα καλιτσουνια που τα τρως οσο διαρκεσουν (δεν διαρκουν ;ρ).
Αχ αυτα τα καλιτσουνια αχ! Μας πετυχαν τοσο πολυ που τα εχουμε ξεπατωσει ,αντε και του χρονου με υγεια.Καλα του χρονου θα εχω και το ανιψάκι μου χιχι (το οποιο φετος ειναι ακομα στην κοιλιτσα της μαμας του),ισως πρωτα ο Θεος θα εχω και πτυχιο και αν οχι του Πανεπιστημίου τουλαχιστον των αγγλικων ;ρ

Ο καλος μου λειπει απο το Μεγαλο Σαββατο μιας και οι γονεις του μενουν Αθήνα αλλα επικοινωνουμε τακτικα.Ηταν να ανεβω και εγω για το Συνέδριο που ξεκιναει την Παρασκευη αλλα σας εχω μιλησει για αυτο,δεν θελω να επαναλαμβανομαι.

Χθες γυρισαμε απο τον Σταυρο,εκει μενει ο αδελφος μου με την γυναικα του και διπλα απο το σπιτι του ειναι το πατρικο μας σπιτι.Συνδυάζει βουνο και θαλασσα .Με τον εξαιρετικο καιρο που μας εκανε ηταν παραδεισος το τριημερο μου μειναμε εκει.Οι γονεις μου πανε καθε σαββατοκυριακο,εγω παω σπανια.Ισως το καλοκαιρι να πηγαινοερχομαι συχνοτερο λογω της πεντακαθαρης θαλασσας η οποια βρισκεται γυρω στα τέσσερα χιλιόμετρα απο το σπιτι.Θα δειξει ομως,γιατι αν τελικως παραταθει το εξαμηνο θα τελειωσω καπου μεσα Ιουλη και μετα δεν ξερω αν θα γινει εξεταστικη,η διπλα τον Σεπτεμβρη η το χειροτερο σεναριο,να κλεισουν την σχολη μολις ανοιξουμε οποτε γεια σου εξαμηνο.

Εχω σταματησει το ραδιοφωνο εδω και μηνα.Δεν μου λειπει.
Παραξενο,γιατι δεν το βαρεθηκα.Ειχα προβλημα με το προγραμματακι με το οποιο εκπεμπόταν το διωρακι μου και μετα απλα το σταματησα.Μου αρεσει και οταν βρεθει ευκαιρια θα ξαναρχισω.
Σταματησα και το ται τσι.Οχι ηθελημενα απλα δεν ειχα χρονο.Καθε Τριτη και Πεμπτη το προγραμμα μου ηταν γεματο και οι μονες ωρες που απομενανε αργα το βραδυ τις περναω με φιλους και με τον αγαπημενο μου.Γυμναζομαι μονη μου κανοντας στεπς κοιλιακους και βαρακια.Μετα το φαι του τριημερου να δω πως θα διωξω τα κιλα που πηρα γιατι αλλις θα βγω με μπουρκα στις παραλιες.
Δεν σταματησα τον χορο και ουτε προκειται να τον σταματησω.Συνδυάζει γυμναστικη αλλα συνάμα διαλογισμο οσο και να ακουγεται παραξενο.Με ξεκουραζει και αποβαλλει καθε σκεψη απο τα ταλαίπωρο μυαλο μου,το οποιο οπως ηδη γνωριζετε δουλευει συνεχεια.


Η μητερα μου απο τα μεσα του Μαρτη γυρισε στην παλια της δουλεια υστερα απο εντολη δικαστηριου.
Η μεταθεση της σε υπηρεσια διαφορετικη απο αυτη που εργαζεται τριαντα και χρονια ηταν παρανομη συμφωνα με αρθρο που ψηφιστηκε προσφατα στην βουλη.Πρεπει να την ζητησει η ιδια κατι που δεν εγινε.Παρανομη επισης ηταν και η κινηση του Νομαρχη να της στειλει επιστολη για παρουσιαση της στον αντινομαρχη,για να της προτεινουν να παει σε αλλη υπηρεσια (κατι που ηδη ειχε γινει μηνες πριν) και για να εκφρασει εκεινη την αποψη της.Που ειναι η παρανομια;Στο οτι αυτη η κινηση επρεπε να ειχε γινει οταν με το ετσι θελω την στελνανε αλλου.Στο οτι οταν η μητερα μου πηγαινε να αντιδρασει στο γραφειο των υφισταμενων,εκεινοι απλα επεμεναν στην αποφαση τους χωρις καν να την ακουσουν.Δεν ειμαι ειδικη στις νομοθεσιες,το τι πρεπει και το τι δεν πρεπει να γινει.Να ναι καλα ομως το διαδυκτιο και ο δικηγορος που επιβεβαιωσε οσα διαβασε ψαχνοντας η μητερα μου.Ειναι μαχήτρια.Δεν αφησε να τους περασει.Ενημερωνοταν συνεχως,εψαχνε συνεχως σε διαδυκτιο και χαρτομανη για ωρες.Δεν θα γινοταν το δικο τους και δεν εγινε...

Σημερα θα φτιαξω ντολμαδακια.Μιαμ!Με γιαουρτι μιαμ!
Εκοψε χθες ο πατερας μου φρεσκα φύλλα απο την κληματαριά πριν την ψεκασει.
Θα γινουν τα ντολμαδακια λουκουμι.Μετα απο την κρεατοφαγία λεω να αποτοξινωθώ,λατρευω και το ρυζι,μια χαρα.

Εχω πολυ δουλεια να κανω.Δυο εργασιες,μια μεταφραση,κατι φαξ για να τα στειλει η μαμα μολις γυρισει απο την δουλεια,αρα θα πρεπει να σταματησω την αφηγηση και να αρχισω να εργαζομαι αφου πρωτα παω να τυλιξω τσι ντολμαδες.

Ευχομαι να περασατε υπεροχα αυτες τις μερες,να ξεκουραστηκατε και να γυρισατε ανανεωμενοι και χαμογελαστοι.

Καλοκαιρι προ των πυλων τουλαχιστον για τα Χανια που ακομα και σημερα εχει εναν τεραστιο ηλιο πανω απο τα κεφαλια μας.

Ειμαι εγω γυναικα φινα ντεμπερντερισσααααα (ειμαι και φαλτσα τρομαρα μου)..
Ασχετο αυτο που πεταξα και κολησε στο απεναντι τζαμι.
Α ρε κατι φλασιες που τρωω το καημένο το κοριτσι!


Φιλουρες στις μούρες σας.

Ντολμαδεεεεςςςςς I am cominggggggg.....!!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΣΑΛΤΑ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΩΡΗ ΑΡΡΩΣΤΗ!!!
ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΝΑ ΠΑΣ ΟΛΟ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΑΛΙΟΠΟΥΤΑΝΑ!!!

SilentSoul είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ "Ανώνυμε" για τις ευχες σου.
Σε ευχαριστω κιολας που διαβασες τις "μαλακιες" μου και τις σχολιασες.
Να σαι καλα :)