Online reading:

web stats

18 Απρ 2007

Το Φεγγάρι στην ρόδα




«… πανσέληνος,

οι δάσκαλοι χάνονται στα στενά της πόλης,
οι camera-τρίποδες περπατούν στα τέσσερα,
οι πολυκατοικίες αρχίζουν τα μπετόν ροχαλητά,
οι δρόμοι σιγοντάρουν τη ζεστή τους αναπνοή
και ΄συ έχεις μπροστά σου δυο ώρες
… ψάχνεις το «X» απεγνωσμένα,
το φεγγάρι σου λέει πως στο φάρο θα βρεις το δάσκαλό σου,
και ο σκηνοθέτης θέλει το γκρο πλαν απ΄ τα τελευταία καρέ της διαδρομής…

… το φεγγάρι είναι στη ρόδα!»

ΤΙ είναι_
το φεγγάρι στη ρόδα_ ___κρητική ρήση για την πανσέληνο
το φεγγάρι στη ρόδα_______παιχνίδι πόλης με ποδήλατα
το φεγγάρι στη ρόδα_ ___________ταινία μικρού μήκους

ΠΟΤΕ_ ΠΟΥ_
τετάρτη 2 μαЇου, χανιά, αγορά 10:07 μ.μ.

ΠΟΙΟΙ παίζουν_
ο καθένας που μπορεί να ποδηλατεί και να ξενυχτήσει μια φορά πριν τη δουλειά του

ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ παιχνιδιού_
μάζεψε γράμματα της αλφαβήτου, φτιάξε λέξεις, κέρδισε και βγάλε τον ηθοποιό σταρ που κρύβεις μέσα σου





Διαδοσέ το!!!

Δήλωσε και εσύ συμμετοχή.

Τα μόνα που χρειάζεσαι ειναι ενα ποδήλατο και ένα ραδιοφωνάκι και βουυυρρρρ για να παίξεις!!

Περισσότερες πληροφορίες καθώς και κουπόνι συμμετοχής για το παιχνίδι,θα βρείτε στην ιστοσελίδα των Ποδηλατρών.

Θα είμαι και εγώ εκεί!!!

3 σχόλια:

Adomiel είπε...

Δε χρειάζεται μόνο "ενα ποδήλατο και ένα ραδιοφωνάκι"...! Αλλά και μεταδημότευση...! :-(

Τι ωραία που περνάτε εκεί γμτ...! Φαντάζομαι ότι κι εδώ υπάρχουν όλα αυτά αλλά είνατόσο τεράστια αυτή η πόλη που τελιικά "χανεσαι"¨...!

Να περάσετε καταπληκτικά...! ;-)

Giannis Michalopoulos είπε...

Έχω να ανέβω σε ποδήλατο εδώ και πολύ καιρό, αλλά για μια τέτοια όμορφη πρωτοβουλία ευχαρίστως να "ξανακυλήσω". Εχμ...παιδάκια με βοητικές ρόδες, δέχεστε? 0:)

SilentSoul είπε...

adomiel:Τα εχετε και εσεις αυτα.Την 25 Μαρτιου εγινε κατι παρόμοιο και ειχε μεγαλη επιτυχια.:)

shattered:Αστα και εγώ το ιδιο.Τις αποκριες δανειστικα το ποδηλατο της φίλης μου για να παρω μερος στην πορεια που γίνοταν μεσα στην πολη και με το που ανεβηκα πάνω στο ποδηλατο εκλασα μεντες.Και να σκεφτει κανεις πως τα γονατα μου τα εχω φαει και ηταν αιτια το ποδηλατο και η θεση τερματοφυλακα που ειχα οταν παιζαμε ποδοσφαιρο (ασχετο) Ισως παλι απλα να φοβηθηκα δεν κατέω..
Μαλλον θα πάω ως βοηθητικο προσωπικο στο παιχνιδι.Θα δειξει..