Online reading:

web stats

23 Απρ 2007

Σαββατοκύριακο

Ηταν ενα εντονο Σαββατοκυριακο.

Νιωθω πως δεν εχω ξεκουραστει ακόμα.

Τα μαγειρεματα του Σαββατου τελείωσαν αργα καπου δεκα και το βραδυ,οποτε που ορεξη για εξω.Απαπαπα με τιποτα δεν μπορουσα να βγω.Ισα που προλαβα να δω τον καλό μου.Ηρθε κατω απο το σπιτι,κατεβηκα και εγω μονο κλειδια ειχα μαζι μου,πηγαμε μια γρηγορη βολτα με το αμαξι.Ουτε στο μαθημα χορου του Σαββατου δεν ειχα χρόνο να πάω.Και σαν να μην εφτανε μονο αυτο,εκει που ξαπλωσα εκανα μεγαλη μαλακια.Εβαλα Χαρδαβελα.Ειχε εναν τυπο που μιλουσε με τα πνευματα.Εκλασα μεντες.Ημουν μονη μιας και οι γονεις μεινανε στο Ακρωτήρι στο πατρικό μας.Περασε ωρα μεχρι να ηρεμήσω και να πεσω σε βαθυ υπνο.

Την επομενη μερα,Κυριακή ντριννν ντριιννν..

Πηγα να κλεισω το ξυπνητηρι,δεν ηταν αυτο.Ντριιιννν ντριιινννν..Τηλεφωνο.
Αρχισαν να με πιανουν τα διολια μου.Κοιταω το ρολοϊ...οκτώμισι...
-Λεγετε
-Ελα η ξαδελφη σου ειμαι με καταλαβες;
Τι να πεις τωρα..
-Ναι απο την φωνη.
-Κοιμόσουν ακόμα;
Ναι γαμώτο κοιμομουν,Κυριακή ειναι,πρωι ειναι,κοτα δεν ειμαι,εχω τρεξιμο το απογευμα.
-Ε ναι.Τσικαλομαγειρευα χθες και ειμαι ακομα κομματια.
-Δεν πειραζει κοπελια εισαι εχεις ολο τον καιρο να κοιμασαι.Εφτιαξα ξεροτηγανα θελεις να κανω τιποτα αλλο;Θα βαστω και τσικουδια οποτε δεν θα παρω δωρο.
-Οχι τα εκανα ολα χθες.Καλτσουνια,κουνελι,σουφλε,στριφταρι...
-Κρεας και κοτοπουλο για πιλαφι εχετε;Ή να φέρω απο το χωριο;
-Οχι ολα οκ.Εχω βρασει και τα κρεατα,μονο να σουρώσω το ζουμί...
-ωραια.Πεντε θα γινει ε;
-Ναι στις πεντε.
-Ενταξει θα τα πουμε εκει...
-Γειααα

Αντε να ξανακοιμηθει κανεις μετα.Πηγα εφτιαξα καφε και εκατσα να δω κινουμενα σχεδια.
Το μυαλο μου ηταν ομως στις ετοιμασιες.Μηπως και ξεχασαμε κατι.
Ολα ομως τα ειχα σκεφτει και το μονο που ελειπε ηταν η παρουσια μου στο πατρικο.Τους πηρα τηλεφωνο.Ερχόντουσαν να με πάρουν...

Πολλες λεπτομεριες παλι γραφω γρρρρ!!

Για να μη τα πολυλογώ όλα ηταν στην εντέλεια.Ολα πετυχαν ,το πιλαφι και τα λοιπα εδεσματα εξαιρετικα,τα σουβλιστα λουκουμι,ακομα και η μηλοπιτα της νυφης μου.Ηρθαν γυρω στους σαράντα και όλοι μείνανε ικανοποιημενοι.

Τα ποδια μου αρχισαν να παραπονιούνται.Ορθοστασια.Πλυσιμο πιατων,σερβιρισμα.Θα μου πειτε η μαμα και η νυφη δεν βοήθησαν;Ναι αλιμονο και αν δεν βοηθουσαν αλλα το μεγαλυτερο μερος της ολης δουλειας το ειχα αναλαβει εγω.Αυτο που με κουρασε ηταν η ξαδελφη.Μεσα εξω στην κουζινα συνεχεια.Και να γινει αυτο,και να γινει εκεινο.Με ειχε ζαλισει αλλα δεν μπορουσα να της πω τιποτα για να μην τσακωθουμε μερα που ηταν.Εβαλα την μητερα μου να την προσεχει και να μην την αφηνει να ερχεται στην κουζινα.
Ενα κακο που έχω, ειναι πως στην κουζινα,οταν μαγειρευω,οταν κάνω τα κουμαντα μου, δεν θέλω ανθρωπο.Θελεις να βοηθησεις βοηθα,αλλα μη μου δινεις εντολες,ειδικα σε πράγματα που εχω αναλαβει εγω.Μου χαλας την σειρα των πραγματων.Δεν μπορω να ειναι στα ποδια μου ασχετοι.Δεν ξερω αν με πιανετε.

Τεσπα.

Φυγαμε καπου εντεκα το βραδυ,μολις φυγανε και οι τελευταιοι,μολις ξεμπερδεψα και με τα τελευταια πιατα.

Ο καλος μου ειχε πάει Ηρακλειο που επαιζε η Λαρισα.
Ηρθε και τον ειδα λιγο πριν της μια.
Ηταν και αυτος κομματια.Δυο μερες δεν σταματισε ουτε και εκεινος.
Το Σαββατο Ρεθυμνο,την Κυριακη Ηρακλειο.
Μια χαρα μας βρίσκω.

Τώρα που γράφω αυτες τις γραμμες εχει συναντηση με τους Ποδηλάτρεις.
Δεν ειχα όρεξη να πάω παρότι θέλω παρα πολυ να τον δω.Εχω παρα πολυ διάβασμα για την εργασια που κάνω για τα Συστήματα Υποστηριξης Αποφάσεων συν την κούραση που ακόμα νιώθω στο σώμα μου.Δεν πειράζει,θα τον δω αυριο στο μάθημα Proficiency, ισως αν υπαρξει διάθεση να πάμε στην Πολιτεία για το λατιν παρτυ της Τρίτης.Είδομεν...

Την Τεταρτη θα γινει παλι συνελευση στην σχολή.
Μακαρι να ειναι απλα μια συνελευση για τα δρώμενα στην Παιδεία και να μην αποφασιστεί κατάληψη.Θα ειμαι εκει βεβαια.

Thats all for today.Θα επανελθω με νεοτερα μολις συμβουν ;ρ


ΥΣ:1)Αν έχει καποιος απο εσας ή αν μπορεί να βρει το uta* ή το Electre tri ας στείλει ένα e-mail.Ειναι προγράμματα για τα ΣΥΑ.Δεν μας τα δίνει η καθηγήτρια και δεν μπορώ να εργαστώ στο σπίτι χωρίς αυτά παρα μόνο στην σχολή.
2)Χρόνια πολλα στους Γιώργους και στις Γεωργιες..

Φιλούμπες

Δεν υπάρχουν σχόλια: