Online reading:

web stats

12 Ιουλ 2007

Έλα λίγο

Έλα λίγο έλα λίγο να δεις

η μέρα πώς γιορτάζει

εδώ ο κόσμος ο δικός μας γυρνάει

έλα λίγο έλα λίγο στο χρόνο λίγο

να σου δείξω εδώ η νύχτα η δικιά μας ξυπνάει


Έλα για λίγο να με κρατήσεις

και πριν βραδιάσει μη μ΄αφήσεις

πάνω απ΄τα σύννεφα ο κόσμος αλλάζει

εδώ θα με βρεις

Έλα για λίγο να μου δείξεις αν μ΄αγαπάς

κι αν σου΄χω λείψει

εδώ που ο έρωτας δε σκοτεινιάζει

εδώ θα με βρεις

σε περιμένω εδώ

πόσο σ΄αγαπώ...

Έλα λίγο έλα λίγο να δεις

τα χέρια μου πώς τρέμουν

εδώ εσένα περιμένουν εδώ...

Έλα λίγο έλα λίγο στα μάτια μου

να ταξιδέψεις

εδώ στο γέλιο μου να τρέξεις εδώ

Έλα για λίγο να με κρατήσεις

και πριν βραδιάσει μη μ΄αφήσεις

πάνω απ΄τα σύννεφα ο κόσμος αλλάζει

εδώ θα με βρεις

Έλα για λίγο να μου δείξεις αν μ΄αγαπάς

κι αν σου΄χω λείψει

εδώ που ο έρωτας δε σκοτεινιάζει

εδώ θα με βρεις

σε περιμένω εδώ

πόσο σ΄αγαπώ...

Στίχοι: Ευρυδίκη
Μουσική: Ευρυδίκη
Πρώτη εκτέλεση: Ευρυδίκη

(Αλλο ενα τραγουδι που ελπιζω να σου αρεσει θησαυρέ μου)

Δεν υπάρχουν σχόλια: