Online reading:

web stats

10 Ιουλ 2007

Καλημέρα μας

Τελευταια μερα εξεταστικής για όλους τους φοιτητες.
Τελευταια και για μενα βεβαιως βεβαιως.
Μην νομιζετε πως αρχιζουν ομως οι διακοπες.
Διακοπες τον Αυγουστο μια βδομαδουλα,μιας και ο Ιουλιος ειναι γεματο με δραστηριοτητες και εκδηλωσεις.
Την Κυριακη εχουμε εκλογες για το διοικητικο του ΣΦΑΚ (Συλλογου Φιλων Αστρονομίας Κρητης) επειτα ακολουθουν αστροπαρατηρησεις,κυλαει ακομα μεχρι τελος Ιουλη το προγραμμα "Η πολη μου με ποδηλατο",κλπ κλπ κλπ.

Και μεχρι να το καταλαβω πως περασα λιγες μερες ξεγνοιασιάς θα ξεκινησει η επομενη εξεταστική η οποια αρχιζει τελη Αυγουστου και τελειωνει τελη Σεπτεμβρη.Καλό;
One happiness μας βρισκω.Χωρια,τα αγγλικα ποου πρεπει να τα βαλω μπρος γιατι δινω τον Δεκεμβρη.
Τεσπαααα,παω να πλερωσω κατι bills και μετα γραφω 2 με 5 με ανοιχτες σημειωσεις οχι πως αυτο σημαινει πως ειναι καλυτερο απο το να μην ειχαμε καθολου σημειωσεις.Αν δεν ξερεις τι συμβαινει με το μαθημα οσες σημειωσεις και να εχεις φιλε μου,το ιδιο σου κανει.Chinese!
Σας φιλω και σας αφηνω προς το παρον με σκετσακι απο τον φοβερο και τρομερο ΑΡΚΑ.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ελπίζω να τα πήγες καλά σήμερα! Ήταν αρκετά εύκολα...

SilentSoul είπε...

Ναι τα πηγα πολυ καλα:)
Δεν περιμενα αλλωστε να μην τα πάω.Ημουν αισιοδοξη γιατι ειχα ρωτησει μια συμφοιτητρια μου που το ειχε δωσει περσι :)
Ποιο ειναι το μπλογκ σου;Πατησα στο ψευδώνυμο σου αλλα δεν μου βγαζει σελιδα.Αν θες μου λες :)
Κοιτα παντως ποσο μικρη ειναι "η μπλογκοχωρα" τελικα.

Ανώνυμος είπε...

Ναι, δεν έχεις άδικο!
Το blog μου είναι το:

http://www.aggelopoulos.com/