Online reading:

web stats

18 Ιουλ 2007

Καλημερα στην Μπλογκοχώρα

Αυτες οι μερες ειναι περιεργες.

Για καποιο ανεξήγητο λογο ο χρονος δεν μου φτανει να κανω τα πραγματα που θελω ενω τα εχω ολα στην σειρα τους στην ωρα τους.

Ξυπναω καθε πρωι αλλες φορες 8 αλλες φορες 9πμ μονη μου χωρις ξυπνητηρια ενω θα μπορουσα να ξυπναω αργα μιας και δεν με κυνηγαει κανεις και που στην ουσια δεν εχω σχολη,ουτε δουλεια παρα μονο διαβασμα για την επομενη εξεταστική.

Μεγαλώνω..

Η διαθεση μου τις περασμενες δυο μερες ηταν με αριστα το 10,ήταν - 6 .
Για τοσο χαλια μιλαμε.

Απο την Κυριακη που γυρισα σπιτι μεχρι και το βραδυ,αν εξαιρέσεις που πηγα με την νυφη μου στον γιατρο της για να δουμε το μωρακι,ημουν σπιτι.
Δεν βγηκα ουτε για πλακα εξω.Επιλογη μου βεβαια.
Παιζει να εκανα μαλακια με την καθαριοτητα,δηλαδη να σηκωσα κατι με λαθος τροπο και μετα ολο το βραδυ μεχρι της 6 το ξημερωμα δεν μπορουσα να κλεισω ματι απο τους πονους στην περιοχη της μεσης.
Με φοβιζει παντα αυτος ο πονος.Μου θυμιζει τους πονους που ειχα κατι χρονια πριν, απλα σε αλλο πλευρο.Σεναρια στο μυαλο μου δημιουργουνται σε σημειο που οταν με επαιρνε ο υπνος να βλεπω νοσοκομειο και τρεχαλες.
Αστα να πανε.Το τι μπορει να σου κανει το μυαλο δεν λεγεται.

Ενιγουεις,μετα της 6 κοιμηθηκα παλι μεχρι της 9.Ξυπνησα αλλα νυσταζα.Στρωθηκα στο διαβασμα,μαγειρεψα,εκανα παρκε (το κλασσικο παρκε που καθεσαι και τριβεις στα γονατα-για τοσο μαζοχα μιλαμε) και κατα της 3ις οσο εβλεπα ειδησεις στον Σκαι γεια σας.Αποκοιμηθηκα.Ειχα παρει και ενα ντεπον αναβραζον το πρωι και σε συνδιασμο με την περιοδο ναρκωθηκα.

Ξυπνησα απο ομιλιες στην βεραντα κατα της εξι.
Ειχε φερει ο πατερας μου κατι φιλους του Κινεζους.Τωρα θα με ρωτήσετε που ξερει ο μπαμπας μου Κινεζους.
Ελαμ ντε!Και εγω αναρωτιεμαι αλλα δεν θα κατσω να το αναλυσω.
Μιλουσαν σπαστα Ελληνικα σε συνδιασμο με αγγλικα και κινεζικα.
Καποια εποχη ψαχνομουν με τις ξενες γλωσσες οχι πως και τωρα δεν ψαχνομαι απλα τοτε ειχα μια απιστευτη διψα για αυτες.Ετσι,μαζι με τα Ισπανικα μαθαινα οσο μπορουσα και μερικες βασικες λεξεις στα Κινεζικα οπως καλημερα ,καλησπερα .ευχαριστω κλπ.
Ολα αυτα μεσω διαδικτυου σαφως.Τα παντα μπορεις να βρεις σε αυτον.
Σαν καλος γνωστης των μηχανων αναζητησης εψαχνα για μαθηματα.Βρηκα μια δυο ιστοσελιδες μα επειτα επρεπε να βρεθει χρονος για να αφοσιωθω σε αυτο.Τελικα τα κινεζικα θελουν καθημερινό διαβασμα και εγω δεν ειχα χρονο παρα μονο αργαμισι το βραδυ, οποτε τα παρατησα.For the time being τουλαχιστον.Ισως αυτοι οι φιλοι του μπαμπα να μου φανουν χρησιμοι καποιοι στιγμη χμ!
Πωπω ακουγομαι συμφεροντολογα πφ!
Μολις σηκωθηκα λοιπον απο το κρεββατι δεν ειχα καμια ορεξη για διαβασμα.
Σαν ζομπι ενιωθα.Ο πονος στην μεση ειχε περασει αλλα με τοσο υπνο το μυαλο μου (το ποιο;χαχα) κοιμοταν ακομα.
Κατευθύνθηκα στην κουζινα και στο ψυγειο.Εφτιαξα ενα πιατο με καρπουζι και βγηκα στην αλλη μερια της βεραντας που ειχε ησυχια και εκατσα και το απολαυσα συντροφια με ενα σταυρολεξο.
Ο υπολογιστης ανοιχτος απο το πρωι να κατεβαζει μουσικες συλλογες απο το μουλαρι και απο limewire,το msn ανοιχτο αλλα ημουν away.
Πρεπει να το σταματισω αυτο.Αυξανονται τα τιμολογια της ΔΕΗ και δεν λεει.
Σουρουπωνε και αποφασισα να παω να σερφαρω για λιγο.Ειχαν ερθει και τα παιδια απο τον Σταυρο (αδελφος και νυφη μου) και ορεξη για μπλαμπλα δεν ειχα.Τα ειχαμε πει αλλωστε απο το τηλεφωνο.
Μιλησα λιγο με τον καλο μου στο msn,ειχε μαθημα εκεινη την ωρα και δεν ηθελα να τον αποσπώ.Συμφωνησαμε για cinema στον Κηπο.Ειχε το "Leonard Cohen:Im your man".
Εξαιρετικες ερμηνείες,υπεροχος ανθρωπος,ερωτικη φωνη.Θα αναφερθω σε επομενο ποστ σχετικα με αυτο.
Ετσι περασε η χθεσινη μερα.
Ειδα και τον θησαυρό μου που ειχα να τον δω απο την Κυριακή και στανιαρα.
Αναμενω την Παρασκευη για περισσοτερες αγκαλιτσες χεχεχ .

Ολη η βδομάδα ειναι γεματη.
Σημερα θα παμε στα Ασκηφου να βρουμε μερος για αστροπαρατηρηση μακρυα απο την φωτορυπανση,αυριο εχει διοικητικο του Συλλογου Φιλων Αστρονομιας Κρητης,την Παρασκευη εχουμε να παμε σε γαμο ,οπου ειναι κουμπαρα φιλη μας,το Σαββατο εχει επισκεψη του Συλλογου σε κατασκηνωση στο ξενοδοχειο Rea στο Ακρωτηρι,την Κυριακη το πρωι οπως ξερετε εχουμε το "Γνωριζω την πολη μου με ποδηλατο" για μετα δεν ξερω,ισως χουλ χουλ και θαλασσα.

Κατα τα αλλα καλα εσεις;

Δεν ξερω τι να βαλω στον γαμο.Καμια ιδεα;
Εχω να παω σε γαμο απο περσι που παντρεψαμε (νυμφεψαμε ειναι κανονικα αλλα δεν το κανω θεμα ;ρ) τον αδελφο μου.Δεν τους πολυσυμπαθω η αληθεια ειναι.
Οχι οπως εχουν γινει.
Τεσπα.

Ισως μου πειτε πως ασχολουμε με πολλα και πως θα πρεπει να επικεντρωθω στις σπουδες που εχω ξεκινησει.Δεν εχετε αδικο.

Θελω να κανω οσα πιο πολλα μπορω και υπαρχουν αλλα τοσα που σκεφτομαι να κανω.Ολα θα γινουν :)

Χθες μολις γυρισα απο την ταινια,ανοιξα το stellarium και μελετουσα τους αστερισμους.Ειναι πολλα αυτα που θελω να μαθω και που θελω να δω στις αστροπαρατηρησεις.Εκατσα και τα σημειωσα σε ενα χαρτι.

Ηταν σχεδον τρεις οταν αρχισα να γλαρωνω.Ποτε πηγα έπλυνα δοντια ποτε επεσα στο κρεββατι ποτε με πηρε ο Μορφεας δεν πηρα χαμπαρι.

Ξυπνησα ομως ευδιάθετη.

Μια υπεροχη μερα εχει ξεκινησει και περιμενει να την ρουφήξω ολοκληρη.

Φιλακια

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

...γραφεις και είναι σαν να μιλαω εγώ!
με νιώθεις που λένε