Online reading:

web stats

4 Ιουλ 2007

Που ειναι ο Βαγκνερ οεο;



Αυτη ειναι η εικονα στο ενα απο τα δυο τραπεζια του δωματιου μου.

Καθε μερα ειναι γεματο σημειωσεις,βιβλια κλπ.

Απο χθες διαβαζω γραμμικο προγραμματισμο προσπαθώντας να μοντελοποιησω προβληματα και καταστασεις σε επιχειρησεις και οργανισμους.
Τα παντα γινονται με μαθηματικους υπολογισμους.
Η ζωη αραγε προσεγγίζεται μαθηματικα;
Ολα γυρω μας μηπως ειναι απλα μια μαθηματικη εξισωση;
Λενε οτι ο Αινσταϊν οσο καλος ηταν στην Φυσικη τοσο χαλια τα πηγαινε με τα Μαθηματικα γιαυτο και ολους του μαθηματικους υπολογισμους τους εκανε ενας πολυ καλος φιλος του μαθηματικος.(Άσχετο;)
Εγω γιατι σε αυτη την ηλικια πρεπει να βασανιζω το λιγοστο μυαλουδακι μου;
Επιλογη μου οκ τα ηθελα και τα παθαινω.
Τι θα μου χρειαστουν ομως ολοι αυτοι οι αλγοριθμοι οεο;

Παει ελαλησα η καψερη.

Ευτυχως με την παρεα μιας δροσερης βυσσινάδας καθε στιγμη ζεστης και τρέλας ξεπερνιέται.

Καλημερα :) με πολυ τρελα και κορδελα.

Σπασιμπα!

(πως τα πεταω ετσι η ροφιάνα ωρες ωρες!Με καμαρώνω!Αμ πως!)

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μυθος αυτός με τον Αινσταιν και τα μαθηματικα μη το ψάχνεις...

Ανώνυμος είπε...

Εξίσωση όχι. Συνάρτηση ναι.

zero2one είπε...

> Τα παντα γινονται με μαθηματικους υπολογισμους.
> Η ζωη αραγε προσεγγίζεται μαθηματικα;
> Ολα γυρω μας μηπως ειναι απλα μια μαθηματικη εξισωση;

Εξαρτάται πως το βλέπεις.

Ναι, όλα είναι μια εξίσωση/συνάρτηση αν το δεις από τη μιά οπτική.

Μα τα Μαθηματικά που περιγράφουν τον κόσμο μας δεν είναι παρά η αιώνια αναζήτηση της Αρμονίας.

Τα συναισθήματα είναι βιοχημικές αντιδράσεις, μα είναι οι πιο όμορφες βιοχημικές αντιδράσεις που υπήρξαν και θα υπάρξουν ποτέ.

Το γαλανό του ουρανού δεν είναι παρά μια ψευδαίσθηση (νόμος του Rayleigh αν θυμάμαι καλά, περί απορρόφησης ακτινοβολίας). Η εξίσωση αυτή όμως δημιουργεί μιαν ατέλειωτη ομορφιά.

Το ίδιο και το Βόρειο Σέλας, το ίδιο και τα άστρα που δεν είναι παρά μηχανές υδρογόνου.

Γι' αυτό κι εμείς πασχίζουμε να βρούμε την ισορροπία (να λύσουμε την εξίσωση!), να ολοκληρωθούμε, να μεγιστοποιήσουμε την απόλαυση της ζωής, να βάλουμε σε τάξη το (αριθμήσιμο μεν, άπειρο δε) σύνολο μέσα μας...

SilentSoul είπε...

Καταρχας σας ευχαριστω για τον χρονο σας και γι ατην επισκεψη σας στο ημερολογιο μου.

@basileios Αναφορα εκανα σε κατι που ειχα δει σε ντοκυμαντερ και που μου ειχε κανει εντυπωση thats all.Μυθος η οχι δεν εχει σημασια νομιζω.Ηταν επιλογη μου η σχολη και απλα μουρμουραω οταν κατι δεν παει οπως το θελω.
Θα μου περασει.Αν με διαβαζεις θα εχεις παρατηρησει οτι μου συνεχεια γκρινιαζω αλλα μου περνάει γρηγορα:)

@φλυαρος αιολος :) με την δικια σου οπτικη

@zero2one οτι και να πω ειναι λιγο.Γραφεις υπεροχα και μαρεσει ο τροπος που τοποθετήθηκες.

Περιπετών είπε...

Η σχέση του Αινστάιν με τα μαθηματικά είναι αληθινή. Μπορεί κανείς να διαβάσει τις επιστολές που αντάλλασσε με μαθηματικούς (μεταξύ αυτών και ο Καραθεοδωρή).

Ναι τα πάντα γύρω μας είναι μια μαθηματική συνάρτηση αλλά πιο σωστά μια κβαντική συνάρτηση κι όλα περιγράφονται με πιθανότητες. Τίποτε δεν είναι απόλυτο:)

Τώρα για το τι θα σου χρειαστούν όλα αυτά, την γνώση δεν πρέπει να την βλέπουμε χρηστικά. Κάθε φορά που κάνουμε κτήμα μας ένα κομμάτι γνώσης απλώς εκπαιδεύουμε και εξασκούμε τον εγκέφαλό μας στο να μαθαίνει, να σκέφτεται, να φαντάζεται, να δημιουργεί. Πίστεψε με έχεις επανειλημμένως χρησιμοποιήσει διαφορικές εξισώσεις στην καθημερινή σου ζωή χωρίς να το ξέρεις:)

Ανώνυμος είπε...

Γραμμικό Προγραμματισμό...
Τι μου θύμησες τώρα...!!!
Μη μου πεις ότι είσαι ΜΠΔ;

SilentSoul είπε...

@περιπετών :)

@ngel Ναι ΜΠΔ ειμαι :)

Ανώνυμος είπε...

silentsoul, κι εγώ ΜΠΔ είμαι!

SilentSoul είπε...

:) Πολυ ωραια.
Εισαι ακομα ή τελειωσες;
Αχ και την θελω την βοηθεια μου ειδικα στις εργασιες Νικολου οεοε!
Ξερεις λογικα απο Νικολο και ποσο δυσκολος ανθρωπος ειναι :Σ

Τεσπα,τελευταιο μαθημα σημερα.
Αναλυση δεδομενων.
Αντε να δουμε!

Ανώνυμος είπε...

Τελειώνω!
Ξέρω και από Νικολό, αλλά ακόμα καλύτερα από το μάθημα που έδινες σήμερα (μιας και τώρα που σου γράφω το σχόλιο εσύ δίνεις)! Θα με βρεις στο εργαστήριο του μαθήματος που δίνεις σήμερα στο γραφείο που απ'έξω γράφει System Administrator ;)
Τα υπόλοιπα θα τα βρεις στο blog μου!