Online reading:

web stats

19 Ιουλ 2007

Animator vs Animation

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Παλιό αλλά πάντα καλό. Αν δεν έχεις ήδη δει τη συνέχεια τότε στην προτείνω. Προσωπικά την βρήκα καλύτερη:
Animator vs. Animation II

SilentSoul είπε...

Την εχω δει την συνεχεια Μυθε μου :) και οντως εχεις δικιο ειναι καλυτερη αλλα ειπα σημερα να βαλω αυτο και αυριο πρωτα ο θεος να βαλω και το Νο 2
Φιλια

SilentSoul είπε...

Εισαι ομως ο γνωστος μυθος;
Μπηκα στον συνδεσμο σου και μαλλον δεν εισαι οποτε σορρυ για το (μου).Υπαρχει ενας φιλαρακος με αυτο το ψευδώνυμο :)
Cheers

the_sailor είπε...

Εγώ όμως που δεν έχω δει τη συνέχεια θα... "συντονιστώ" εδώ και αύριο. Αν είναι ακόμα καλύτερη, σίγουρα θα αξίζει τον κόπο.

Παρεμπιπτόντως και το επόμενο post με τα σήματα του Κ.Ο.Κ., είναι και αυτό εξαιρετικό... :))