Online reading:

web stats

2 Ιουλ 2007

Παει και ο Ιουνιος

Καλο μηνα εστω και καθυστερημένα.
Πριν απο λιγο τελειωσα το διαβασμα.
Το πακετο σημειωσεων ειναι τεραστιο με 600 σελιδες.
Δεν εχω ιδεα τι μπορει να πεσει απο εκει μεσα.
Ημουν εκλεκτικη και διαβασα οσα εγω πιστεψα για πολυ σημαντικα βασει του ποσου μεναμε σε εκεινο το κεφαλαιο.
Θα δειξει αυριο στις 11 που γραφω.
Δεν αγχωνομαι ιδιαιτερα μιας και θα εχω αλλη μια ευκαιρια τον Σεπτεμβριο,αλλα δεν ξεχναω πως πρεπει να λιγοστεψω μαθηματα.Τεσπα.

Η μερα ηταν γεματη με διαβασμα και την ελαχιστη μαγειρική του μεσημεριου.
Εφτιαξα γεμιστα και τα οποια πετυχαν βεβαιως βεβαιως.
Τωρα πια εχω φωτογραφικη μηχανη στην τσαντα μου δωρο του καλου μου Χρίστου.
-Ορκισου μου πως δεν θα βαλεις φωνες,μου ειπε στο playroom.
Αρχισα να κοιταζω γυρω μου.Οταν το λεει αυτο κατι εχει κανει και συνήθως μου εχει αγορασει κατι.Ξερει πως δεν θελω να ξοδευεται για μενα.Εκεινος το διασκεδαζει βλεπωντας τις γριματσες μου.
-Τι πηγες και εκανες;
-Ορκισου μου
-Μα βρε μωρο μου τι εκανες,του ειπα παραπονιαρικα.Οκ ορκιζομαι.
-Πηγαινε πανω στο κρεββατι.
Πηγαινω και βλεπω ενα κουτι απο e shop.Κοιταζω μεσα και μετακινω λιγο το πανω μερος του κουτιου.
-Οχι οχι δεν το δεχομαι.
Ερχεται και με αγκαλιαζει.
-θα ειναι δικια μας.Μας,του λεω.
-Οχι ειναι δικια σου.Σου αρεσει να φωτογραφιζεις και για να μην περιμενεις το φλασακι συνεχεια τωρα με το που θα τραβας μια φωτογραφια μπορεις να την βαζεις κατευθειαν στο μπλογκ σου.
-Μα βρε φεισακι μου ειναι ακριβη.Ειναι δικια μας.Αν και αφου ηθελες να παρεις κατι τετοιο επρεπε να παρεις μια βιντεοκαμερα.
-Ναι εχω παραγγειλει μια για Δευτ..
-Ε;Χριστο!Πες μου πως κανεις πλακα.
Αρχισα τοτε να γκρινιαζω.

Ξερω οτι το εκανε με την καρδια του,τα κανει με την καρδια του,αλλα επισης ξερω ποσο δυσκολα τα μαζευει.
Δουλευει ωρες ατελειωτες,μα υπαρχουν κακοπληρωτες οποτε για να μαζεψει ενα ευρω (που λεει ο λογος)πρεπει να τους παίρνει συνεχως τηλεφωνο.

Ενιγουεις,οπου και να παμε τραβαω φωτογραφιες χιχι.
Αυπομονω να ερθουν και τα φιλαρακια μας απο Καναδα,να παμε παλι Ιεραπετρα,να παω με τον καλο μου διακοπές,μακρυα απο δουλειες,σχολες και αγχος,να παμε στα Υακινθια (καλα το ειπα;)στον Ψηλορειτη (με ει γραφεται Νικολα :ρ)οπου θα τραγουδήσει ο Μαλαμας και ο Αλκινοος.
Ανυπομονω να μαζεψω οσο πιο πολλες στιγμες με την φωτογραφική.Τις οποιες εχω σκοπο και να εκτυπωσω και να τις βαλω σε αλμπουμ να ανατρεχουμε σε αυτες οταν θα ειμαστε γεροντακια.
Αχ ανατριχιασα ξαφνικα μονο με την ιδεα ολων αυτων.

Το μπουκωμα συνεχιζεται ακομα.
Ηταν γερο κρυωμα.
Αυτα τα κλιματιστικα την κανανε την δουλεια τις μερες του καυσωνα.
Παντως ειναι πικρα να καιγεται το πελεκουδι εξω και εσυ μεσα με πυρετο.Ευχομαι να μη σας τυχει ποτε.

Ποσο ζηλευω που αυτες τις μερες θα εχετε φοβερους τραγουδιστες σε συναυλιες :(
The Rasmus,Pink etc.Οποιος παει ας τραβηξει καμια φωτογραφια πλιζζζζζ!!Aveline σε σενα το λεω ζουζουνα που ευχομαι να πας.Adomiel μου αν τυχει,αν τυχει και πας,παρε και την μηχανη για κανα κλικ ε;Αν πας και εσυ Μανο,τον νου σου :)
Αχ τυχερουλιδες :(

Ουφ αυτα για την ωρα.Η ωρα περασε και εχουν συναντηση οι ποδηλατρεις σε λιγο.
Δεν με νοιαζει σαφως η συναντηση αλλα οτι θα δω τον καλο μου.
Μου ελειψες λεμε :)

Φιλια!

1 σχόλιο:

Περιπετών είπε...

Καλομελέτα κι ερχόμαστε:) Δεν θα σας αφήσουμε να ησυχάσετεεε