Online reading:

web stats

4 Σεπ 2008

One more summer..



Αλλο ενα καταπληκτικο καλοκαιρι πάει να τελειωσει οσο και αν σε μερικους δεν αρεσει.

Εμενα προσωπικα μου αρεσουν ολες οι εποχες με αδυναμια στην Ανοιξη.

Την εποχη της ανανέωσης οπως λέω εγώ και πολλοι ακόμα.
Ολες αυτες τις μερες με απαχολουν οι ετοιμασιες για τον γαμο μου.

Ξερω οτι ειναι υπερβολή αυτο που θα πώ γιατι δεν περιμενα να το πω,μα θελω ο γαμος μου να ειναι ξεχωριστός.
Οχι μην αγχωνεσαι ματια μου!
Δεν θέλω υπερβολες,και δηθενισμούς.
Εναν απλό ρομαντικό γαμο που θα μείνει αξεχαστος.
Κυριο συστατικο το χαμογελο και πολυ χορός.

Τα μονα που εχουν κανονιστεί ειναι το κεντρο,η μουσική και η εκκλησια και ο φωτογραφος.No worries really.Ολα ερχονται στην ωρα τους.
Θα ηθελα βεβαια και την εμπειρια οσων παντρεμενων με διαβάζουν αντρων και γυναικων.
Χρειαζομαι την εμπειρια σας Ladies και το τι σκεφτεστε men.
Just simple and perfect.
Πως ηταν ο δικος σας και πως τον θέλατε.
Δεν ζητω πολλα ε;

Να μην ξεχασω,πεταγομαι σε αλλο θεμα τωρα,να βάλω στο μπλογκ εικόνες απο Λαφονησι οπως αυτη που βλεπετε στην αρχη του κειμένου.Ηταν υπεροχα και φετος,σε αντιθεση με την Σουγια που σχεδον ολοι οσοι πήγαν απογοητευτηκαν.Ευτυχως δεν πήγαμε για να ξενερωσω χειροτερα απο οτι ειχα πριν 2 χρονια.

Εχω τοσα μα τοσα να γραψω που εχουν γινει ενα κουβαρι μεσα στο κεφαλι μου.Αμ το αλλο;Που η μνήμη μου κάνει games;Ναι αφηστε τα.Ενα γεγονος με τρομαξε.Πφ!!Ελπιζω να ειναι περαστικό.Πρεπει να ξαναπιασω τον Λογισμό,μαθηματικα δλδ γιατι ηταν τα μονα που δινανε ενα σπρωξιμο και επαιρνα μπρος.


Αχ ειναι τοσα τα πραγματα που θελω να κανω που ανησυχω μηπως και δεν προλαβω.
Προτεραιότητες;
Χμ δεν παιζει.
Ολα ειναι ενα και ενα.
Αξίζουν..
Ειδομέν.

Θετικο ειναι το γεγονος οτι αρχισα να ψαχνομαι παλι στο θεμα μουσική.Βρηκα νεα κομματια εξαιρετικους ερμηνευτες που θα τους ακουτε slowly slowly.Also,αρχιζουν οι εγγραφες στο φροντιστηριο και ανυπομονώ να ξεκινήσουμε,ειδικα τωρα που εχουμε κανει το σχολείο κουκλιστικο.

Χρωματα παντού,θετική αυρα.

Περασα σε 2 μαθηματα με τις εργασίες που έκανα και η ψυχολογία μου ειναι ανεβασμένη.
Αντε και στα υπόλοιπα.

Σας φιλώ

4 σχόλια:

lakis είπε...

Με τη θετική αύρα που νιώθεις, δεν μπορεί, όλα θα πάνε καλά. Καλές νέες αρχές σου εύχομαι:)

Ανώνυμος είπε...

Kales proetoimasies kai kales epitixies!
Se thaymazw..Kathisa mia mera kai diabasa sxedon oles tis anartiseis soy...Sigxaritiria,koritsi moy!Syndiazeis morfwsi,kalliergeia,energeia kai eswteriki dinami sinama me mia anemelia poy egw exw ksexasei na exw..
FILIA POLLA!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
SilentSoul είπε...

Σας ευχαριστω πολύ που με διαβάζετε..

Επανερχομαι στην γραφη μου και στο μπλογκ..

Η ζωη μου just like that....