Online reading:

web stats

20 Σεπ 2008

Πρωτοβρόχια

Ψιλή βροχουλα πεφτει πάνω στα σχεδον κιτρινισμένα φύλλα των δεντρων που βρίσκονται εξω απο το παράθυρο της κουζίνας.
Δυναμώνει όσο περνάει η ώρα υπενθυμίζοντας μου την έλευση και επισημα πια του Φθινοπώρου.
Για σήμερα Σάββατο υπήρχαν πολλές επιλογές για το πως θα περνούσαμε αυτη την μερα καθώς επίσης και την αυριανη.Να πάμε Παλαιόχωρα που τις φίλες μας Κατερινα και Ρούλα,να μεινουμε απλα σπιτι να ξεκουραστούμε αλλα και να δουλεψουμε-εχω μαζι μου εκπαιδευτικό υλικο για την πρωτη και δευτερα μικρη (για τάξεις στα Αγγλικα μιλάω)-να πάμε Σταυρό για να κανουμε ότι και στο σπιτι με την διαφορα ότι εκει διπλα μενει και το ανηψακι μου χεχχε,παρεμπιπτόντως ακουγεται και καλύτερα η βροχη μιας και υπάρχουν κεραμίδια οποτε ο ηχος ειναι εξαιρετικός- χαλαρωτικός.
Μολις εφυγε ο καλός μου να πάει σε μια συναντηση και για να παρει την μαμα απο το σπιτι,να την πάει στο γραφείο.Την πηραν τηλεφωνο πρωι πρωι απο τοπικο τηλεοπτικό καναλι, για να κάνει δηλώσεις καταναλωτικού ενδιαφέροντος.Της έχει και αδυναμία οποτε δεν θα μπορουσε να την αφησει να παει με τα ποδια.
Μολις τελειωσουν απο τα meetings τους θα περασουν να με παρουν και μενα,θα εχω ετοιμασει ενα ταψι γεμιστα,και θα παμε Σταυρο.Ναι αυτη ηταν η τελική μας επιλογή.

Το απογευμα εχει συγκεντρωση λογω της παγκοσμιας μερας Ανοιχτου Λογισμικού και Λογισμικού Ανοιχτού Κωδικα,στην πλατεια Αγορας.Ενω ειχα ξεκινησει να ασχολούμε καποια στιγμη τα παρατησα,οποτε και αποψε αν φτιαξει ο καιρος θα πάει ο καλός μου μιας και ειναι ενας απο τους Ελληνες μεταφραστες σε πολλα προγραμματα ανοιχτού Λογισμικού.
Μιας και ειπα μεταφραστές,ξερετε ότι οι υποτιτλοι σε καθε βιντεακι της Greenpeace ειναι μεταφραση του Χρήστου;Ε τωρα το μάθατε :)

Εχω να πάω στο σουπερμαρκετ για μερικα ψωνια τελευταιας στιγμής.Ειχα πάει και χθες αλλα παρελειψα καποια και δεν τα εγραψα στην λίστα.Ευτυχως που ειναι διπλα μας και παρα την βροχη δεν θα γινω πάπια,αν και καραγουσταρω τρελλα.
Χμ,τωρα που το σκεφτηκα πλησιαζει και η επετειος της σχεσης μας.Τον αλλο μήνα ειναι αλλα εκεινη την βραδιά που μου ζητησε να ειμαστε μαζι,εβρεχε και περπατουσαμε με ψιλή βροχούλα για να με φερει σπιτι.
Αχ ωραια εικονα...
Τεεεσσπππαα.......
Αν θα την γιορτάσουμε;
Δεν ειμαστε δα και δεκαπενταχρονα,ουτε περιμενω να το θυμηθεί που θα το θυμηθεί οπως καθε χρόνο,γιατι ειλικρινα οι αποψεις πανω σε αυτο το θέμα ειναι διαφορετικές.Δεν θυμόμαστε πολλες λεπτομεριες(οπως η ημερομηνια)μονο οτι ηταν Οκτωβρης και πως ηταν μετα τα γενέθλια μου.
Χμ...δεν ξερω που εχω βάλει και το ημερολογιο μου.
Βλεπεις,παροτι ειχα και τοτε το μπλογκ συνεχιζα να γραφω και στο βιβλιαρακι μου κατι που σταματησε μετα,γιατι υπερίσχυσε αυτη εδω η σελίδα.
Μυστικά δεν εχω παρα μονο απο οσους δεν με διαβάζουν οποτε και δεν "με ξερουν".
Υπηρχαν φορες που αρκετοι αναγνωστες με ελεγαν ωμή,μου ελεγαν οτι γραφω πολλα προσωπικα μου,οτι γραφω λεπτομεριες που δεν πρεπει.
Με το να ειμαι αρκετα απασχολημένη με διαφορα,δεν μου εμεινε καιρος να γραψω κάτι.Δεν εγινε και κατι ιδιαιτερο δηλαδη.Ολα ειναι οπως τα ξερετε.
Πλακα πλακα μου λειψανε οι εκδρομες του Σαββατοκυριακου.Που με τον χαρτη ανα χειρας αλωνίζαμε τα χωρια,βγαζαμε φωτογραφιες,μαθαιναμε την ιστορια τους,μπαιναμε στα εκκλησακια..μμμ...κατσε ν ατελειωσουμε με το προγραμμα και τις εγγραφες και θα το πεταξω ιδεα :)

Λοιπον,βάζω μια ανω τελεια εδώ και θα συνεχίσω αργοτερα.

Φιλιά...

3 σχόλια:

lakis είπε...

Ναι, πρέπει να συνεχίσεις τις εκδρομές σου. Πολύ απολαμβάνω τις περιγραφές σου:) Όσο για τα πολύ προσωπικά που γράφεις, μια χαρά είναι. Αδειάζεις...

SilentSoul είπε...

:) χαίρομαι που με καταλαβαίνεις

Φιλια

Ανώνυμος είπε...

Με 'γεια η καινούρια εμφάνιση ... είχα καιρό να μπω.... φιλιά πολλά :)
karry