Online reading:

web stats

30 Σεπ 2008

Διλήμματα

Παρα πολλα διλήμματα.

Βαλς , τανγκο, ή ρούμπα;

Να ράψω το νυφικό ή να πάω να το νοικιάσω απο τα γνωστα γαμομαγαζα (μαγαζια για γαμο ε;).

Οριενταλ ή οχι;

Με αμαξα μέχρι την εκκλησία ή με αμαξι για περισσότερη σιγουρια;

Να παρω κατευθειαν παπουτσια χορου για το νηφικό,ή να παρω κανονικα παπούτσια;

Να κόψω λίγο τα μαλλια μου ή οχι;

Να μεγαλώσω τα νυχια για μανικιου ή όχι;


Αχχχχχχ προβληματισμούς που εχω και εγω;Μακαρι να ειναι ετσι ολοι οι προβληματισμοί μου στο μελλον :Ρ

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ το ίδιο σκέφτομαι μερικές φορές.Όταν πρήζω κόσμο με το τί θα βάλω το βράδυ,ας πούμε, ή με το τί χρώμα θα βάψω τα μαλιά μου,χαίρομαι ευχόμενη να με απασχολούν τέτοια χαζά μόνο και όχι σοβαρά θέματα!
Πότε παντρεύεσαι,γλυκιά μου?Κάπου έχασα επεισόδια!

lakis είπε...

Όλα τα γάμου δύσκολα. Το θέμα είναι να το χαρείς όσο περισσότερο μπορείς.

Christos είπε...

ρούμπα

βγες να δεις πρώτα στα γαμομάγαζα και μετά αποφασίζεις... κούνα!

οριεντάλ ναι... γιατί δεν πήγες χτες;

με αμάξι! Δεκέμβριος θα πεθάνεις στο κρύο...και αν βρέχει;

παπούτσια χορού και να τα πάρεις από τώρα να τα χορέψεις λίγο μην σε πληγώνουν το εκείνο το βράδυ (άρα πρέπει να αποφασίσεις για νυφικό άμεσα)

να τα κόψεις... λίγο, και όχι τρέλλες στο κομμωτήριο, νομίζω ένα λητό χτένισμα θα αναδείξει το πρόσωπο σου

μανικιού να κάνεις, και τακτικά να προσέχεις τα χέρια σου

βάλε μου και κάτι δύσκολο!

Ανώνυμος είπε...

www.arelis.gr
περιεχει ερωτονομικον
που σοκαρε την ελληνικη κοινη γνωμη και απαγορευθηκε λογω του τολμηρου σεξουαλικου του περιεχομενου

SilentSoul είπε...

@anta Στις 27 Δεκεμβρη παντρευομαι να αγχώνομαι;

@Λακη θα το χαρούμε να εισαι σιγουρος..:) την υγεια μας να εχουμε πρωτα απο ολα

@ζουζουνακι μ μέσα σε όλα..

@ανωνυμε δεν σε πιανω..αλλα οκ κανεις την διαφημιση σου..ιτσ οκ μαν..