Online reading:

web stats

13 Σεπ 2008

Ανανεωση και για μένα..





Οδεύουμε προς το τέλος του 2008.


Οχι οχι δεν βιάζομαι να τελειώσει.
Τουναντίον..

Έχω αιματολογικές από Δευτέρα και έχω φρικάρει.
Πάει καιρός,ένας χρόνος και βάλε,από την τελευταία εξέταση μου.Όσοι από εσάς με διαβάζετε καιρό θα ξέρετε την σπουδαιότητα αυτών των εξετάσεων.Θέλω να πιστεύω πως θα πάνε όλα καλά.

Είμαι πολύ ικανοποιημένη από την πορεία των εγγράφων.Μακάρι όλη αυτή η ανακαίνιση,η αλλαγή γενικά κάποιων πραγμάτων να συνεχιστεί και την άλλη εβδομάδα.

Μου αρέσει που δεν υπάρχει ρουτίνα.Αναρωτιέμαι πως ζούσα παλιότερα με αυτή.Όταν θέλεις να φτιάξεις χρόνο για σένα και τους ανθρώπους σου μπορείς.Είναι θεμιτό.Αρκεί βέβαια να θες.Όλα τα άλλα είναι απλές δικαιολογίες που σαπίζουν με τον καιρό.Οι πράξεις αυτό δείχνουν.

Τις προάλλες μιλούσα με τον γιο της Αλίκης.Τον Γιάννη.Στο facebook.
Είναι φοβερά πιεσμένος.Θέλει διακαώς να πιστέψουν τις αλήθειες του γιατί..είναι δύσκολο.
Προσπαθεί να κατανοήσει ποιοι είναι πραγματικοί φίλοι και ποιοι τον χρησιμοποιούν.Δεν θα ήθελα να είμαι στην θέση του.Πρόσφατα κάποιες "φίλες" οδηγούμενες από τις παλιοφυλλαδες που δουλεύουν,τον ψάρευαν για πληροφορίες σχετικά με το βιβλίο και την σειρά που ετοιμάζει στον Alpha.
Ήταν τόσο θυμωμένος για την υποκρισία τους,μα θα τα δείτε στον Τριανταφυλλοπουλο όπου θα τα πει όλα και για όλους.Δεν είμαι υπέρ αυτού που θα κάνει και του το είπα.Ίσως επειδή δεν συμπαθώ και τον κ.Τ .Δικό του θέμα μιας και αυτός βάλλεται εδώ και μέρες από διαφόρους που ψάχνουν το δικό τους 5αλεπτο για δημοσιότητα.
Θα δείτε πολλά και θα ακούσετε άλλα τόσα.Μην βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα.Αυτό έχω να πω, και θα το κλείσω εδώ.

Κάπου στην μέση βρίσκεται η αλήθεια.
Όταν την βρούμε ή την μάθουμε...αν την μάθουμε ποτέ...πιστεύω ότι θα μας σοκάρει.Ειδικά,όταν αφορά άτομα που αλλιώς τα είχαμε στο μυαλό μας,και αλλιώς είναι.

Ίσως αναρωτηθούν μερικοί από τους αναγνώστες μου,πως τα καταφέρνω και μιλάω με άτομα του σταρ σύστεμ.Πιστέψτε με αναρωτιέμαι και εγώ η ίδια.Να που το κάνω όμως...Ενιγουεϊ..

Όπως καταλάβατε,επανήλθα σελιδουλα μου.
Φέτος θα γίνουν τόσα που μακάρι να μπορεσω να σας τα περιγράψω όλα.

Είπαμε η μνήμη μου,μου κανει νερα τελευταια :).

Θα φτιάξει όμως..

Σας φιλώ

1 σχόλιο:

If...ιγένεια είπε...

Και η μνήμη θα φτιάξει και οι εξετάσεις θα πάνε καλύτερα.. Την καλημέρα μου :)