Online reading:

web stats

17 Σεπ 2008

Εμένα-Βλασης Μπονατσος

Για να μην ξεχνάμε όσους έχουν φύγει από κοντά μας...

Κυρίες και κύριοι ο μοναδικός Βλάσης Μπονάτσος.



Υπάρχουν λύσεις εύκολες πολύ για να σωθείς
να ξεχαστείς, να φύγεις
Υπάρχουν τρόποι που μπορείς να με αρνηθείς
να ξεχαστείς, να φύγεις

Είναι όμως κάτι που πίστεψε με δεν μπορείς
τρόπους να βρεις να τ' αποφύγεις

Εμένα, εμένα, εμένα, εμένα
δεν θα μπορέσεις να με αλλάξεις με κανένα

Υπάρχουν χίλιες αγκαλιές για να κρυφτείς
να ξεχαστείς, να φύγεις
Υπάρχουν έρωτες πολλοί για να πιαστείς
να ξεχαστείς, να φύγεις

2 σχόλια:

lakis είπε...

Προ της τηλεοπτικής του καριέρας μου άρεσε πολύ ο Μπονάτσος. Μας χάρισε μερικές καλές μουσικές.

Kostas L.A. είπε...

σημερα κλεινει 4 χρονια απο τοτε που εφυγε..μολις επεσα τυχαια πανω στο ποστ σου για κεινον το θυμηθηκα!!
οσο για το ΕΜΕΝΑ που εχεις τοποθετησει εδω,ειναι απλα πανεμορφο..ενα απο τα πιο εκφραστικα κομματια που εχει πει ποτε!!
καλο σου βραδυ!!