Online reading:

web stats

26 Σεπ 2008

Καλως ορισες Παρασκευουλα


Να ναι καλα ο Χρηστος που με περιποιηθηκε αυτες τις δυο εξαιρετικα δυσκολες μερες του κρυωματος μου.Πρωινο στο κρεββατι,τριψιμο στην πλατουλα,μου θυμιζε τα φαρμακα μου..τι αλλο να ζητήσω ...ειναι υπεροχος...
Χθες μετα το μαθημα στο φροντιστηριο ειχαμε και μαθημα χορου.Φοβοταν να μην κρυωσω χειρότερα και δεν ηθελε να παμε.Μετα απο δικια μου επιμονη ομως πηγαμε και οχι απλα μου εκανε καλο η ολη φαση,αλλα μου προτεινε να κανουμε και τανγκο :)
Επειτα πηγαμε για κινεζικο και μια καυτη σουπιτσα.Απλα τελεια..

Σημερα ξυπνησα με πιο ζωντανη διαθεση σε σχεση με χθες.Ουτε κομμαρες,ουτε πυρετος..
Εκεινος πηγε για καφε με τον κουμπαρο μας ενω εγω εμεινα για δουλιτσες στον υπολογιστη,αλλα και για να φροντίσω τον εαυτον μου.Η τριχα ειχε φτασει να δημιουργησει θαμνο παντου,ποιος εγω που δεν τις αφηνω να αναπνευσουν..τσ τσ τσ..Παει αυτο ομως τωρα..Εκανα ενα κατακαυτο μπανακι,καθαρισμό προσωπου κλπ...ενω στο βάθος ειχα βάλει τον lastfm να παιζει jazz...
Ευτυχως εχουμε τεσσερις ωρες μαθηματος ξεκινωντας απο τις 4μισι.
Θα επιστρεψουμε σπιτι θα σενιαριστουμε και θα οδευσουμε προς το παρτυ της σχολης χορου μας που ειναι κατα της 10μισι το βραδυ στα 4/4.Παει καιρος απο την τελευταια φορα που πηγαμε σε λατιν παρτυ και ενεκεν και του φεστιβαλ της σαλσα που ειναι σε μια εβδομαδα,ναι θα παμε 3-4-5 Οκτωβρίου στο Λουτρακι,μας κανει καλο να θυμηθούμε βηματα και κινησεις.

Για την ωρα ομως κλεινω εδω αυτες τις ελαχιστες γραμμες σκεψεων γιατι εχω αρκετα πραγματακια να κανω ακομα..

Σας φιλώ και να μου προσεχετε..πολλα γινονται τωρα τελευταια και δεν χρειαζεται παρα μισο δευτερολεπτο για να γινει η μαλακία (σορυ για την λεξη)..

Τον νου σας ε;

1 σχόλιο:

lakis είπε...

Να προσέχεις και θα προσέχουμε κι εμείς. Καλό σαββατοκύριακο