Online reading:

web stats

22 Νοε 2007

Sa lalalalala life is wonderful...

Σημερα οπως και χθες ειναι ημερα με τεστ.
Εχουν φτασει στο δεκατο κεφαλαιο οποτε πολλα τμηματα εχουν τεστ απο το εξι μεχρι το δεκα κεφαλαιο.Γραμματικη,λεξιλόγιο,everything.
Το ιδαιτερο που κανω σε δυο παιδακια πηγε εξαιρετικα καλα,οχι πως περιμενα το αντιθετο.Διαβαζουν και τα δυο τους.

Αυτη την στιγμη δεν εχω μαθημα οποτε βρηκα ευκαιρια να γραψω λιγακι.
Αναρωτιέμαι αν εχω παθει εξάρτηση με το facebook.Οσο το ψαχουλευω τοσο βρίσκω ωραια πραγματακια.Δεν εχω ανακαλύψει βεβαια κανενα συμμαθητη ή κανενα ξεχασμενο φίλο απο τα παλια αλλα που θ απαει θα γινει και αυτο.

Η μαμα μου εχει γραψει ηδη την δευτερη αναρτηση στο δικο της blog ,που ειναι καλύτερη απο την πρώτη και ηδη εχει τρια σχολια.Amazing eh?
Πιστευω πως ακομα δεν εχω δει τιποτα.Ισως δω και μια πλευρα της,που δεν εχω δει.
Συνδεσμο (link) για το blog της θα βρειτε στην λιστα με τα blogs που διαβάζω.

Τα νεα απο την ζωη μου ειναι σε γενικες γραμμες οπως τα ξερετε.
Πηγαμε χθες μετα το μάθημα και ειδαμε ενα θριλερ που το νομιζα για περιπετεια.Τωρα Cronenberg και περιπετεια που κολλάει δεν ξέρω.Αγνωστες οι πτυχες του μυαλου μου sometimes. Τοσο αιμα,τοσο χαρακωμα σε σημειο να κλεινω τα ματια μου και να σφιγγω ολο και περισσοτερο το χερι του καλού μου.Πολυ καλη ταινια και ελπιζω να θυμηθω τον τιτλο οσο γραφω.Α ναι “Eastern Promises” ή ελληνιστί “ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ” με τους Viggo Mortensen (The Lord of the Rings,A perfect Murder κλπ)και Naomi Watts (21 Grams,The Ring 2 και σκηνοθέτη τον David Cronenberg (The Fly,Crash,A History of Violence κ.α).Οι απόψεις διαφέρουν.Αλλοι βρηκαν πολύ αργη την υπόθεση σε σημείο βαρεμάρας,αλλοι παλι (και μεσα σε αυτούς και εγω αλλα και ο καλός μου),πιστευουν οτί η ταινια ήταν παρα πολύ καλή.Θα ηθελα να την δείτε και εσεις για να ανταλλάξουμε απόψεις.

Το φαγητο για σημερα ηταν σουφλες με 4 τυρια και τρικολορε στριφτο μακαρονακι.Ειχα καιρο να το φτιαξω.Προσπαθω να μαγειρευω φαγητα με λιγες θερμιδες αλλα σημερα βλεποντας ξανα τον ανιψιο μου εφαγα φλασια.Εχει γινει πανεμορφος.Χμ το εχω ξαναπει αυτο ε;Ειμαι μια χαζοθεια χιχι.Ενιγουεις,ισα που προλαβα να φάω και ηταν το καλυτερο σουφλε ever.Δυσκολα παραδεχομαι οτι μαγειρευω καλα.

Το βραδυ εχει ξεκουραση.Χαλαρα σπιτακι,ταινιουλα,αγκαλιτσες ισως και κινεζικο (αφροδισιακο εγγυημενα ;ρ).Αυριο ερχεται ο κ.Βλαστος για την ημεριδα που εχω γραψει παρακατω σε αλλη αναρτηση,οποτε και θα ερθουμε σε επαφη μαζι του για το προγραμμα με τα ποδηλατα και την Πρωτοβαθμια εκπαιδευση.Το Σαββατο εχουμε τους Πεζους και την ποδαραδα στην πολη των Χανιων και την Κυριακή χμ,δεν ξερω αν εχει κανονιστει κατι για την Κυριακή.Δεν θυμαμαι.Καταραμενο Αλσχαϊμερ!!Ολο και κατι θα γινει παντως.

Χαιρομαι που εδω και μερες υπαρχει ευτυχια στο σπιτι.Η μαμα αλλος ανθρωπος,ο μπαμπας ασχολειται επιτελους με τα του σπιτιου.

Δοξα τω θεώ ολα καλα και ευχομαι να συνεχισουν ολα ετσι.Μας χρειαζεται λιγο "λιακαδα" στο σπιτι.

Besitos amigos

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

κι εγώ σου εύχομαι να συνεχίσουν να πηγαίνουν όλα καλά :)

Ανώνυμος είπε...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

Joanne Melaki είπε...

Θα το ξέρεις βέβαια ότι πάντα από κάθε καταιγίδα λάμπει θριαμβευτικά ο ήλιος,σου εύχομαι στην ζωή σου να συναντάς μόνο ήλιο
Σου αξίζει
είσαι μοναδική
συνέχισε έτσι
σε αγαπάμε γιατί
είσαι σύ

dumbdog είπε...

καλησπέρα πολύ όμορφο το blog σου...

Σοφία είπε...

Καλή λιακάδα και παντοτινή σου εύχομαι! Την καλησπέρα μου!

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΕΓΩ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΠΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ...ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ...ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ...ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ..ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΑ ΤΗΣ...ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΧΑΣΑΤΕ...ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΣΥΝΤΟΜΑ...ΦΙΛΙΑ...ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ