Online reading:

web stats

19 Νοε 2007

Η μαμα μου μπλογκερ

Εδω και μιση ωρα η μαμα μου ειναι μια απο εμας.

Ναι ειναι μια blogger.

Δεν ξερω να σας πω πως της ηρθε,απλα μου ζητησε να την βοηθησω με την εγγραφη και με τον τιτλο του ιστολογίου της.
"Εξω απο τα δοντια" λεγεται και θα ειναι ο δικος της χωρος.
Προσπαθει εδω και ενα χρονο να μπει στα αδυτα του internet και γουσταρω τρελλα.Εκει που φοβοταν οτιδηποτε ειχε να κανει με υπολογιστες,τωρα περνάει απειρες ωρες γραφοντας και σερφαροντας.Ισως να την επηρεασα και εγω αφου τις περισσοτερες φορες που αναζητουσε κατι στον Γουγλι της εβγαζε το δικο μου ιστολογιο.Βλεπεις ειναι ποικίλης υλης οποτε ηταν θεμα χρονου να το πετυχει.Τις προαλλες εψαχνε για το υπουργειο μεταφορων και επειδη εχω αναφερει για το συγκεκριμενο υπουργειο ,τσουπ της εμφανισε ετουτο το ημερολογιο.Δεν σχολιασε βεβαια οσα γραφω.

Ενιγουεις,σημερα πηγαμε Jambo για να ριξουμε μια ματια στα Χριστουγεννιάτικα αλλα και για να παρουμε ιδεες για τα παιδια.Πηρα αυτοκολλητακια,σφραγιδούλες για τις ορθογραφιες και αντιγραφες τους αλλα και για να διαγωνισματακια τους.
Εχω πορωθει η αληθεια ειναι.
Ειναι απιστευτα τα μικρα.
Ωρα μου ομως να ετοιμαζομαι γιατι θα ερθει ο καλος μου να παμε για δουλεια.

Θα επανελθω :)

Besitos :*********

2 σχόλια:

black fairy είπε...

Όταν η μαμά μου αποφάσισε να ανοίξει blog, της άλλαξα γνώμη... Bravo bravo! Να το χαίρεται!

Dark_Maiden είπε...

Σιδεροκέφαλη μαμά της SilentSoul :-)