Online reading:

web stats

6 Νοε 2007

Όταν το θράσος δεν έχει όρια..

Οσοι με διαβάζετε θα ξερετε για την υποθεση της μητερας μου.
Για οσους παλι δεν γνωριζουν,τους ενημερωνω οτι προσπαθουν απο την ανοιξη του 2007 να αποσπασουν την μητερα μου απο την Διευθυνση Εμπορίου στο μεταφορών Χανιων.Αιτια για ολο αυτο το μπαχαλο ειναι το κυκλωμα που υπαρχει στα σπλαχνα της τωρινης υπηρεσιας της οπου ολοι θελουν να αρπαξουν ολοι προσπαθουν να κερδισουν κομματι της πιτας,μιας και η Διευθυνση Εμπορίου ελεγχει τα παντα στον Νομο Χανίων.
Απο τοτε λοιπον,η υγεια της μητερας μου εχει κλονιστεί,το καταλαβαμε καλα απο προσφατο γεγονός.Ετρεχε καθημερινα σε δικηγορο για να δει τι να κανει με το θεμα της δουλειας της,ο οποιος τελικως ηταν καλος μονο στο να παίρνει χρήματα,αφου ολες οι αιτησει ςκαι ολα τα χαρτια που υποτίθετε επρεπε εκεινος να φτιαξει,τα εγραφε εκεινη ξενυχτώντας πανω απο τον υπολογιστή.Εψαχνε και ψαχνει ακομα για νομοθεσιες για λυσεις πανω σε αυτο της το προβλημα.Οι πολιτικοί στα Χανια παιξανε μαζι της κρυφτουλι,ολο αυριο και αυριο,ειτε "ειμαι σε συσκεψη",ή δεν μπορώ να μιλήσω τωρα,το τελευταιο ειπώθηκε απο τον κ.Μαρ***** χθες.Πολυλογώ και δεν μαρεσει.Το ζουμι της υποθεσης ειναι αυτη η επιμονή για την αποσπαση της.Την περασμενη βδομαδα πηγα στον διευθυντη της και του αφησα χαρτι με αναρρωτική.Η μητερα μου δεν ειχε δυναμη να παει στην δουλεια.Δεν περασε και λιγα την περασμενη Κυριακη.Ε λοιπον την περασμενη Πεπμτη της ηρθε παλι χαρτι απο την Νομαρχια,απειλωντας την με πειθαρχικό αν δεν παρουσιαζοταν στο μεταφορών Χανίων σε 5 μερες.Η μητερα μου ενα ρακος.Ακομα δεν ειναι καλα,δεν εχει εκδικαστεί και η υπόθεση της και παραυτα και εχοντας εκεινοι χαρτι οτι ειναι αρρωστη,συνεχιζουν τις βολές.
Βεβαια σημερα καταλαβαμε πολλα.Μεσω ενος γνωστου της βρηκε χαρτι στο οποιο παρανομα δινανε θεση λαϊκης στον κ.Τζογανίδη.
Σας ειχα μιλήσει για αυτον.Ειναι "ο νταβατζης" της λαϊκής των Χανίων.Κοινώς παιρνει χρηματα απο τους πωλητες βιοτεχνικών προϊοντων για να τους "τακτοποιήσει" με αδειες λαϊκης.Τώρα με την κίνηση αυτή οχι μονο δειχνει ποση δυναμη εχει αλλα και ποσο μεσο εχει στην Διευθυνση Εμπορίου αλλα και στην Νομαρχία Χανιων.Γιατι ειναι παρανομος;
Καταρχας δεν εχουν κυριχθει θεσεις ωστε να μπορεσουν οι πολυτεκοι αλλα και οι άποροι ανθρωποι να καταθεσουν τα χαρτια τους.Δευτερον η γυναικα του ηδη εχει αδεια οποτε σε μια οικογενεια δεν γινετε να υπαρχουν δυο αδειες (ξερω καλα τα αγορανομικα),τριτον κυκλοφορεί με μερσεντες στην πολη των Χανίων που σημαινει πως οχι μονο δεν ειναι απορος αλλα τα αρπαζει κανονικα.
Οταν ξεκινησε ολη αυτη η ιστορια,η μητερα μου ηταν αντιθετη στο να παρει αυτος ο κυριος αδεια,σε φαση τσακωμου με συναδελφους της,με εναν απο αυτους να την απειλει πως συντομα θα φυγει απο την υπηρεσια.Ο συγκεκριμενος που την απειλησε ειχε υποψηφιοτητα στο ψηφοδελτιο του τωρινού Νομαρχη.
Ο Νομαρχης ειναι ανενδοτος.Δεν θελει να ακουσει τιποτα.Επιμενει να αποσπασει εναν ανθρωπο με 30 και χρονια υπηρεσιας στην Διευθυνση Εμπορίου,αφηνοντας στην υπηρεσια ανθρωπους με δυο και τρεις θεσεις σε αλλες υπηρεσιες.
Κατηγορησαν την μανα μου οτι εφτιαξε σπιτια κλπ,ενω μενουμε σε ενοικιο.Αστεια πράγματα ετσι;Ακομα και μια γκαρσονιερα που εχουμε την πληρωνει ακομα μεσω του μισθου της.Ο κ που την απειλησε δηλώνει λαδι ενω δεν εχει ουτε μια ελια οποτε παιρνει επιδοτηση μαϊμου.Υπαρχουν στοιχεία.
Για αυτο ζητώ καθαρση απεγνωσμενα.Ας παει καποιος να τους τσεκαρει.
Πως κανανε ξενοδοχειακες μοναδες,πως εχουν διώροφα και επιχειρησεις;

Δεν λεω λογια του αερα επειδη ειμαι παρα πολυ συγχυσμένη.
Τα εχω ξαναπει και θα τα λεω μεχρι επιτελους να αφησουν την μητερα μου στην ησυχια της.
Το μονο που εκανε ηταν η δουλεια της και για αυτο τον λογο την πανε σε αλλη υπηρεσια για να μην βλεπει τις κομπίνες.Οπως αυτη που διαπράξανε με τον Τζογανίδη.Η μητερα μου θα το πολεμουσε.

Ασχολούνται μαζί της..
Κατι σημαίνει αυτό ετσι;
Την βλεπουν να καθεται στο γραφείο της και όλοι οι πελατες να πηγαινουν σε εκείνη και τους την βιδώνει.
Εχει αξία και την εμπιστευονται,αναρωτηθηκαν ομως γιατι γινετε αυτό;
Η προσπαθουν απλα να την βγάλουν απο την μέση επειδη βολευει;
Μεχρι που σε αναφορα ειχαν γραψει πως εγω δεν αρρωστησα ποτε,πως ηταν θεατρο,πως σπουδαζω Πατρα και οχι Χανια ,πως δεν ειναι αρρωστη εκεινη και αλλες τετοιες μαλακιες
Με ανακατεψαν και εμενα.
Λυσσα κακιά!!!
Ετσι μου ερχετε να πάω η ιδια στον Νομαρχη να του δειξω την ουλη μου να πειστεί και να του δειξω ιατρικες αποφασεις για την μητερα μου καθώς και ολες τις πληροφοριες και αποδειξεις που χρειαζονται!Αλλα ξερετε κατι;Δεν θελω να λυπηθεί.Κανενας μα κανενας δεν εχει δικαιωμα να λυπαται καποιον.Δεν εχει τετοια δυναμη...

Δεν αντεχω αυτη την κατασταση ,μα τον μεγαλοδυναμο Θεο.Δεν την μπορώ.Ειμαι διπλα της αλλα δεν ειναι αρκετο.Η ψυχολογια της εχει φτασει πατο.

Αναρωτιεμαι ποση δυναμη εχουν τελικα,ωστε να μπορουν να κοτρολαρουν ολοκληρο Νομαρχη...Ποση;

5 σχόλια:

Baltazar είπε...

Καλό κουράγιο! Αν θέλετε πάντως να αλλάξετε δικηγόρο έχω σας συστήσω μία πολύ καλή.

SilentSoul είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Βιβη μου.
Να σαι καλα,αλλα δεν θα χρειαστουμε αλλο δικηγόρο.Τα βαζει κανεις με την Νομαρχια;Μπααα δεν νομιζω..

Ανώνυμος είπε...

Δεν μπορώ να πω τίποτε άλλο εκτός από κουράγιο και υπομονή. Ελπίζω να περάσει γρήγορα και η μανούλα σου να βγει νικήτρια. Να μην τους περάσει των "νταβατζήδων"!!

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΘΑΛΕΓΕΣ ΓΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟ?

Περιπετών είπε...

Εδώ τον πρωθυπουργό και όλη την κυβέρνηση ελέγχουν, στον ΝΟμάρχη θα κολλούσαν; Μια μαφία μας κυβερνά κι εμείς τους λέμε κι ευχαριστώ απο πάνω.