Online reading:

web stats

29 Νοε 2007

Περαστικά μου..:(

Από χθες το μεσημερι νιωθω το σωμα μου να ποναει παντου.

Δεν μπορω να καταπιώ,το κεφαλι μου το νιωθω βαρυ.

Με περιτριγύριζε μια ιωση η οποια υποθέτω ξεσπασε χθες το βραδυ.

Σημερα νιωθω καλυτερα και ξεκινησα αντιβιωση.Δεν ειμαι υπερ των φαρμακων,και ειναι ενας απο τους λογους που ακομα δεν εχω κανει το εμβολιο ακομα,αλλα η αντιβίωση θα με βοηθήσει να ξεφορτωθώ τις απωλειες της μαχης μεταξυ μικροβίων και αντισωμάτων.
Θα ειναι μια δυσκολη μερα και η σημερινη οπως και η χθεσινη.
Να ειμαι "κομματια" ,η φωνη μου ισα ισα να βγαινει,να νιωθω ρίγη και τα παιδια να κανουν φασαρια.Φωναζοντας τους με επιανε πονοκεφαλος,αλλαζε η οψη μου και δεν ημουν πια η γλυκια δασκαλα τους που τους εκανε τα χατηρια.Με φοβηθηκαν σε καποια φαση ειδικα οταν αρχισα να τους τιμωρω με πενταλεπτη και δεκαλεπτη παραμονή στην τάξη την ωρα του διαλείμματος.Μιλάω για την Α μικρη.Ειναι πολυ σημαντικο για εκεινα το διάλειμμα γιατι πανε διπλα στον κ.Μιχαλη και ψωνιζουν απο χαμπουργκερ μεχρι τσιχλες που χρωματιζουν μπλε την γλωσσα τους.Οποτε με το σκεπτικο οτι δεν θα βγουν εξω για να παιξουν και να φανε γινονται "παναγιτσες" μεχρι να ξεχασουν την προειδοποιηση,παιδια ειναι δεν δινουν και πολυ σημασια,οποτε πολλαπλασιαζω τα λεπτα.
Για σημερα εχει μαθημα δυομισι επταμισι και μετα θα παμε Ρεθυμνο που ειμαστε καλεσμενοι για την παρουσιαση του προγραμματος με τα σχολεια.Σας εχω μιλησει για αυτο και εξελιξεις μπορετε να διαβάσετε στο http://podilatontas.blogspot.com/ .

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Περαστικά

Όμως θα προτεινα οτι φρουτα, λαχανικα, χορτα και μερικοι ξηροι καρποι λειτουργουν το ιδιο καλα ή και καλυετρα απο την αντιβιωση. Προσοχη στην σχεση ω3:ω6 λιπαρων οξεων.

Φάνης

SilentSoul είπε...

Fani den exeis adiko.Mia psarosoupitsa einai oti prepei.Nai kserw oti me thn antiviwsi den kanei na faw ayga klp.
E shmera kai ayrio 8a piw meta 8a thn stamathsw..
se eyxaristw

Baltazar είπε...

Αυτό με τα αυγά και τα λιπαρά οξέα πρώτη φορά το ακούω, ομολογώ. Εμένα στο κρύωμά μου πάντως -όπου δεν πήρα αντιβίωση γιατί δεν έκανα πυρετό, απλά ήμουν κομμένη και πονούσε πολύ ο λαιμός μου- βάλσαμο ήταν η κοτόσουπα η αυγοκομμένη (ήταν χωριάτικο και το κοτόπουλο, τέλεια ήταν).

Περαστικά σου Ευγενία.

Joanne Melaki είπε...

Δεν προσέχεις καθόλου τον εαυτόν σου
εσύ, ο καλός σου δεν σε σκέφτεται;

έπρεπε αφού αισθανόσουν έτσι να μείνεις στο κρεβάτι σου και να ποιείς χυμούς,και ζεστά.
Περαστιά

SilentSoul είπε...

Τον προσεχω τον ευατον μου,ντυνομαι με πολυ ζεστα ρουχα οταν πάω για μάθημα,αλλα οταν ασχολεισαι με παιδακια ολο και καποιο που εχει κρυωσει θα σου μεταφέρει τα μικροβια,common sense.
Ο καλος μου και με ετριψε και με προσεχει.Δεν εχω κανενα παραπονο :)
Τωρα βεβαια ειμαι καλυτερα,παραυτα σας ευχαριστω ολους για τις συμβουλες σας .Να στε καλα :)

Περιπετών είπε...

Διευκρίνηση: Εκεί για να πάρεις αντιβίωση δεν πρέπει να συνταγογραφηθεί;;;

Υπάρχει μια μεγάλη παρεξήγηση όσον αφορά τις ιώσεις, αντιβιώσεις, μικρόβια. Εάν έχουμε ίωση (όπως η γρίπη ή το κοινό κρύωμα) το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να αφήσουμε τον ιό να κάνει τον κύκλο του και να εφυδατωνόμαστε ωστόσο λαμβάνοντας και όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειαζόμαστε. Η λήψη αντιβίωσης το μόνο που κάνει είναι να καταστρέφει κάποια χρήσιμα βακτήρια και μικροοργανισμούς στο σώμα μας και ταυτοχρόνως να αυξάνει την ανθεκτικότητα άλλων βλαβερών μικροβίων.

Σε περίπτωση μόλυνσης από κάποιο μικρόβιο (σταφυλόκοκκος, στρεπτόκοκκος κτλ κτλ), τότε εάν είναι εκτεταμένη η μόλυνση η αντιβίωση λαμβάνεται για να σκοτώσει το μικρόβιο. Οπότε προσέχετε πότε λαμβάνετε αντιβίωση και πότε απλώς έχετε έναν ιό για τον οποίο δεν μπορείτε να κάνετε πολλά πράματα (υπάρχουν κάποια αντιικά αλλά είναι πολύ περιορισμένης δραστικότητας)