Online reading:

web stats

13 Νοε 2007

Καλλιο αργα παρα ποτέ!

Τα σημερινα ΕΛΤΑ ειναι για να σου φερνουν στην ωρα τους τα γραμματα και τα πακετακια.
Χαχαχαχα εδω γελανε!

Ο καλος μου φιλος Κωστας Χρονοπουλος μου ειχε στειλει το καλοκαιρι την νεα του δουλεια την οποια λατρεψα απο τα κομματια που μπορεσε να μου στειλει μεσω gmail.Θα αγοραζα το cd ετσι κι αλλιως αλλα εκεινος αποφασισε να μου το στείλει.
Περιμενα που λετε,επικοινωνουσε ο καημενουλης να δει αν το ειχα λαβει.Τιποτα ομως.Μεχρι και απο το γραφειο τους στα Χανια πηγα αλλα δεν ειχαν κατι για μενα.Πηγε και εκεινος στο γραφειο απο οπου μου το εστειλε.Εκεινοι ειχαν αποδειξη πως το πακετακι μου ηταν Χανια.Ναι οκ Χανια ηταν,απο οτι φανηκε στο τελος,αλλα εγω γιατι δεν το ειχα στα χερια μου ακομα;




Το μυστηριο λυθηκε χθες το βραδυ που εφτασα σπιτι και μπηκα στο δωματιο μου.
Ενα πακετακι με περιμενε πανω στο κρεββατι μου.




Το μυαλο μου δεν πηγε αμεσως στο cd του Κωστα,μεχρι που το επιασα στα χερια μου.Αποστολεα δεν ειχε.Αρα ενα το κρατουμενο,μιας και ο Κωστας δεν ειχε βαλει αποστολέα.
Για να μην μακρηγορώ ανοιγω με μανια τον φακελο.

Ω!!! ναι !!! Το cd.Επιτελους!!!





Ο πρωτος που πηρα τηλεφωνο ηταν ο καλος μου για να του πω πως ηρθε αυτο που περιμενα,αλλα πιο πολυ για να του πω οτι ειχε ημερομηνια αποστολης 28/8 οπως και εσεις βλεπετε,στην φωτογραφια,και να γελασουμε.

Μετα πηρα τον ιδιο τον Κωστα αλλα δεν ειχα και πολλες ελπιδες να το σηκωσει.Ειτε θα ηταν on stage οποτε που να ακουσει κινητο ,ειτε θα ηταν στο στουντιο οποτε θα εκανε προβες.Αρκετα ring ring....το σηκωσε.
Του ανακοινωσα ολο χαρα την παραλαβη της νεας του δουλειας.
Χαρηκε και εκεινος γιατι ανυπομονουσε να το παρω,οπως και εγω αλλωστε.
Δεν θα αρχισω παλι να λεω ποσο καλη δουλεια ειναι.Μολις μου ειχε στειλει τα πρωτα κομματια,τα εβαλα εδω στο μουσικο κουτάκι μου.Οσοι με επισκεπτεστε συχνα θα τα εχετε ακουσει.Αυτη την φορα εβαλα ενα ξενο κομματι το οποιο υπαρχει σε αυτο το cd,εκπληξη για μενα,του οποιου την μουσικη επιμελήθηκε εκεινος και ο Κωστας Μαυριδάκης.Ελπιζω να σας αρεσει.

Αν σας αρεσει βρισκεται στο cd "Δεν εχω Ιδεα" του Κωστα Χρονόπουλου.Απο αυτο την δουλεια εχετε ηδη ακουσει την "Αυλαία",και το "Πιόνι"

Προσοχη,δεν κανω διαφήμιση.Μια απλή ακροάτρια είμαι με καλό "αυτί",που απλά σας προτείνω καποια "μουσικα ταξίδια".
Thats all..

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πήγα σχολείο με τον Κωστή. Κάναμε για ενα διάστημα πολύ παρέα... Έχουμε χαθεί χρόνια! Το μόνο που ήξερα, ήταν πως ασχολείται με τη μουσική, όπως τότε που ήμασταν παιδιά.

Κοίτα τώρα τι έγινε!

Baltazar είπε...

Καλά, εγώ έχω λάβει δέμα από αμερική με 6 μήνες καθυστέρηση επειδή πέρασε απο τελωνείο και έχει χαθεί και γράμμα που έχω στείλει. Συνήθως όμως δουλεύει το συστημα δεν μπορώ να πω, μάλιστα είναι φορές που με εντυπωσιάζουν με την ταχύτητά τους ακόμη και διεθνείς ταχυδρομικές μεταφορές.