Online reading:

web stats

7 Νοε 2007

Πλησιαζει το Σαββατο..

Αρχιζει σιγα σιγα να με κυριευει η ανυπομονησια της εναρξης των εξετασεων.
Το λεξιλογιο με δυσκολευει στα τεστ,παραυτα εχω κατσει και διαβαζω τα πρωινα λεξεις.Ειμαι σιγουρη πως ισως να μην τις ξαναχρησιμοποιησω ποτε ξανα,αλλα για την ΕλληνοΑμερικανικη Ενωση ετσι πρεπει να ειναι οι εξετασεις.
Γραφεις εκθεση,απαντας σε ερωτησεις πολλαπλων επιλογών,εχεις και match the correct meaning.I ll do my best thats for sure.
Αυτη την στιγμη βρίσκομαι στο φροντιστηριο και τρωω ενα κομματι πιτσας λιγο πριν παμε σινεμα,στην "Αστεροσκονη".Αν εξαιρεσεις το 16:30-18:30 οπου ακομα τα μικρα παιδακια ειναι απειθαρχα και κανουν του κεφαλιου τους με μικρες εξαιρεσεις,η μερα κυλησε αρκετα καλα.
Ισως επειδη ο Χρήστος εδινε βαθμους σήμερα,με τα περισσοτερα από τα παιδιά να νομιζουν πως ισως η συμπεριφορα τους θα ειχε αντικτυπο στην βαθμολογια τους οποτε ηταν αγγελουδια.Ισως παλι να αρχιζω να μπαινω στο νοημα "του δασκαλου".
Ποσο ψαρωμενη ημουν,αν και πιστευω πως ακομα ειμαι,εχοντας πολυ δρομο μπροστα μου.
Σημερα τους εβαλα και αυτοκολλητακια στο μετωπο και τους αρεσε πολύ.Εβαλα και εγωεναν αστερια,,σιγα μην την γλίτωνα.Αντι για Κωστα ελεγα δελφινακι (λογω αυτοκολλητου),αντι για Μαρια ελεγα χελωνιτσα.Τρελλη φαση.Σε κοιτανε με τα τεραστια ματια τους σηκωνοντας το χερακι τους για να πουνε ασκηση και δεν ξερεις ποιο να διαλέξεις απο φοβο μηπως και αδικησεις καποιο αλλο.Οταν πρωτοξεκινησα,υπηρχαν παιδια που δεν ειχαν κανει ασκησεις ενω τωρα εχει αλλαξει το σκηνικο κατα πολύ.
Με απογοητευεσε η απουσια του Γιαννη,για τον οποιο ειχα βαλει στοιχημα με τον ευατον μου πως θα τον κανω να λατρεψει τα αγγλικα.Αν δεν ηξερα πως απο την αρχη δεν ηθελε να γραφτει στην ταξη,θα ενιωθα πως φταιω εγω που εφυγε.
Ευτυχως κατι τετοιο δεν ισχυει.

Με το θεμα της μητερας μου δεν υπαρχει κατι νεοτερο.Συνεχιζει με αναρρωτική.
Ειναι καλα τωρα,αλλα η ψυχολογια της .....

Στην σχολή ξεκινησαμε τα χρηματοοικονομικα προβληματα ισολογισμους κλπ.
Πολυ ενδιαφερον μαθημα,που για την ωρα δεν του δινω την προσοχη που χρειαζεται λογω εξετάσεων.Και μιας που αναφερα εξετασεις,απο εβδομαδα θα παω να γραψω αιματολογικες αξονικες και τα λοιπα.Παει αρκετος καιρος απο την τελευταια φορα που τις εκανα.Τυπικες ειναι αλλα πρεπει να γινουν.
Παντα εχω το φοβο βεβαια,μηπως και επιστρεψει αυτη η καταραμενη "αρρωστια",μα αυτη ειμαι.Τα πραγματα στην ζωη μου εχουν παρει τον δρομο τους και δεν χρειαζομαι κατι για να παρεκτραπω απο αυτον τον δρομο.
Δεν ειμαι μονη μου.
Αν εξαιρεσεις τις οικογενειακες τριβές και τα προβληματα τα οποια ηδη γνωριζετε,ειμαι παρα πολυ καλα.Ειμαι ευτυχισμενη.Ειναι απιστευτο το ποσο με ξεκουραζει αυτος ο ανθρωπος.
Με δεχετε οπως ειμαι.Γκρινιαρα,παραξενη,ευαισθητη,παιδι,γυναικα.Ολα.Τα δεχεται ολα.Τι κάνει;Χαμογελάει...Ειναι εκει...
Σπουδαιο πραγμα να ειναι ο αλλος εκει.
Να σε στηριζει.
Να ονειρευεται μαζι σου,να κανει σχεδια μαζι σου,να περπαταει στην ζωη μαζι σου..


Προχθες το πρωϊ ελαβα με courier το νεο cd απο τους Ταξιδευτες.
Κυκλοφορησε τελη Οκτωβρη και ειναι μια πολυ προσεγμένη δουλειά.Ωραια στιχοι,μουσική συνθεση,ωραιο εξωφυλλο,καλα τα παιδια που απαρτιζουν τους "Ταξιδευτες".

Τους γνωρισα στο myspace.
Οπως γνωρισα τον Κωστα Χρονόπουλο και αλλους πολλους.Ηταν βραδυ με αυπνια,οταν ειμαι μακριά του κλασσικα με πιανει αυπνια και σερφαρα στις διαφορες σελιδες,ωσπου ελαβα μηνυμα απο τον Γιωργο Τομπαζιαδη.Πιασαμε την κουβεντα.Νομιζε οτι εγραφα στιχους,απο τον τροπο γραφης μου,κατι που στην συνεχεια διαψευσα.Ανταλλαξαμε λογαριασμους msn και απο τοτε μιλαμε σχεδον καθημερινα.Εξαιρετικος χαρακτηρας.Εχει γραψει μουσικη και στιχους σχεδον για ολοκληρη την δουλεια τους.Ηδη ακογονται στον Μελωδια.

Να μου το θυμαστε,τα παιδια θα πανε ψηλα,αν τους αφησουν τα συμφεροντα και δεν τους βαλουν τρικλοποδιες, γιατι υπαρχει ταλεντο..
Στο μουσικο κουτακι μου εχω βαλει μερικα απο τα τραγουδια τους.
Ελπιζω να σας αρεσουν..
Καλη ακροαση και θα τα πουμε πάλι αυριο.
Φιλιά

Δεν υπάρχουν σχόλια: