Online reading:

web stats

15 Νοε 2007

Οι εξετασεις Michigan και τα Μεσκλα

(Καθυστερημένη αναρτηση)

Οπως καταλαβατε (οσοι καταλάβατε) αυτη η αναρτηση θα αναφερθει στο Σαββατοκυριακο μιας και η Παρασκευη περιείχε παρα πολυ διαβασμα,σε σημειο να μεινω ολη μερα σπιτι στο ησυχαστηριο μου δηλαδη στο δωματιο μου.

Περασαν πολλα χρονια απο τοτε που εδωσα για το Lower που τωρα πια εχει χασει την αξια του και μονο το proficiency αξίζει.

Φτασαμε μιση ωρα πριν την εναρξη των εξετάσεων.
Εκατονταδες περιμεναν στην reception του Minoan Palace στον Πλατανιά.
Βρηκα και συμφοιτητες μου να περιμενουν ενώ ο Χρήστος βρηκε συναδελφους του αλλα και φιλους.
Δεν ειχα αγχος και ηταν κατι που με παραξένεψε.
Η ειχα προετοιμαστει τοσο καλα ή απλα ημουν αναισθητη.Ισως να παιζουν και οι δυο υποθέσεις.Ισως παλι βλέποντας ατομα της ηλικίας μου αλλα και μεγαλύτερα να μου εδωσε θαρρος.
Παραγγειλαμε καφεδακια μεχρι να μας φωναξουν αλλα με την τοση μεγαλη κοσμοσυρροή καθυστέρησαν να ερθουν και ετσι ισα που προλαβα να πιω μια γουλια και να τρεξω να ακολουθησω την ουρα που πηγαινε προς την αιθουσα που θα εδινα.Καθυστερηση στο τσεκαρισμα στοιχείων,γυρω στο ενα τεταρτο.
Ωσπου εφτασε η σειρα μου να δωσω αιτηση ταυτοτητα.Ολα οκ.Με παραλαμβάνει ενας ψηλος τυπος που βρισκοταν στην εισοδο της αιθουσας και με πηγε στο τερμα της.Ειχε δυο τρια αδεια τραπεζακια.
Καθησε οπου θες,μου ειπε και εφυγε.
Εψαξα να βρω που ηταν τα ηχεια.Ηθελα να ακουω καλα εκει κατω που με χωσανε.Εκατσα σε θεση που το ηχειο ηταν ακριβώς πάνω απο το κεφάλι μου.Τυχερη δεν λές αλλα και ατυχη γιατι στην συνεχεια στο listening ηταν δυνατος ο ηχος αλλα και υπηρχε και αντιλαλος.Παραυτα πηγε αρκετα καλα.Το Composition το τελειωσα πεντε λεπτα πριν πουν put your pencils down,αμερικανικο συστημα βλεπεις.Ζορίστηκα στα τεσσερα τελευταια κειμενα τα οποια αφου τα διαβαζες ενα ενα επρεπε να απαντησεις σε ερωτησεις.Τα διαβαζα προσεχτικα,παραγραφο παραγραφο και εβρισκα το σημειο στο οποιο αναφερονταν καθε μια απο αυτες,οποτε και εκει ειμαι ευχαριστημένη.
Το τελευταιο put your pencils down και επρεπε να αρχισει η συλλογη των papers.
Τα παντα γυριζαν γυρω μου.Κρατηθηκα απο το τραπεζι.Μεχρι να τελειωσει η διαδικασια και να μας αφησουν να φυγουμε,προσπαθησα να συνελθω.Παραζορισα τον εαυτον μου.Ειχα φτασει στα ορια μου.Δεν εξηγειτε αλλιως.Το μονο που απεμενε ηταν τα προφορικα στις τεσσερις στο Samaria Hotel.Ηταν ηδη μια παρα και εξω εβρεχε με μανια.Ανεβαινοντας τις σκαλες ειδα τον καλο μου να με παριμενει με ανυπομονησια.Του διηγηθηκα τα γεγονοτα και μπηκαμε στο αμαξι.Αποφασισαμε να παμε στο meeting του Σαββατου γι ανα τσιμπησουμε κατι λιγο πριν παμε στο ξενοδοχείο.
"Τον γαϊδαρο τον ειχα φαει μονο η ουρα εμενε".
Ειδαμε τα φιλαρακια μας,επεξεργαστηκαμε το iphone του Αλεξη,που του το ειχαν φερει απο την Αμερική,,μαλλον επεξεργαστηκαν τα αγορια , εγω απλα εβγαζα φωτογραφιες.
Το speaking πηγε καλυτερα απο οτι το φανταζομουν.Μιλησα αρκετα με την εξεταστρια,ημουν η πρωτη που μπηκε οποτε ειχε και ορεξη για μπλαμπλα.

Σαββατο και ειχαμε στις πεντε rueda.Ηταν η αποτοξίνωση της ημερας απο το στρες και την πιεση.Πολυ γελιο και χορος.
Η μερα τελειωσε με ζουμερο σοκολατενιο κεικ και χουχουλιασμα κατω απο το παπλωματακι στο σαλονι στο σπιτι του καλου μου οπου και με πηρε ο υπνος βλεποντας τηλεοραση.Εφταιγε και το αεροθερμο που ηταν σχετικα διπλα μου.Βροχη και κρυ εξω,εγω αδιαθετη και σοκολατιασμενη,αγκαλιτσα πως να μην με παρει ο υπνος.Με ξυπνησε και πηγα στο κρεββατι μας οπου κανοντας με παλι αγκαλια αποκοιμηθηκα αμεσως.

Εχοντας κοιμηθει και ξεκουραστει ανοιξαν απο μονα τους τα ματια μου κατα της δεκα το πρωι. Ειχε αρχισει και εκεινος να ξυπναει.Ειμασταν και οι δυο χαρουμενοι που αντικρυζαμε ο ενας τον αλλο το πρωι.Παλι μακρυγορώ ε;
Πηραμε μηνυμα απο το Κατερινιώ για εκδρομουλα και περπατημα.Παει καιρος που ειχαμε παει εκδρομουλα και το προγραμμα του Praxis μας ετρωγε τον χρόνο.
Ετσι βαλαμε τα αθλητικουλια μας,ντυθηκαμε ζεστα και μολις ηρθαν φυγαμεεε..
Πηγαμε στα Μεσκλα και Θερισσο για καφεδακι .

Λεπτομεριες στις φωτογραφιες που ακολουθουν.

1 σχόλιο:

Νίνα είπε...

Καλα αποτελεσματα!!! κι υπεροχες οι φωτογραφιες σου!!!πολυ ταξιδιαρικες!