Online reading:

web stats

9 Απρ 2009

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΩΦΩΝ 2013


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ DEAFLYMPICS (ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΩΦΩΝ ) ΤΟΥ 2013, ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Παρουσία του Υφυπουργού Αθλητισμού, αρμόδιου για θέματα Αθλητισμού κ. Γιάννη Ιωαννίδη, υπογράφτηκε σήμερα στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού μνημόνιο συνεργασίας, μεταξύ της Προέδρου της Διεθνής Ομοσπονδίας Αθλητισμού Κωφών (I.C.S.D.) κ. Donalda Ammons και της Προέδρου της Οργανωτικής Επιτροπής των Deaflympics 2013 κ. Μαριάννας Βαρδινογιάννη, για τους Ολυμπιακούς Αγώνες Κωφών, που θα γίνουν το 2013 στη χώρα μας.

Στο σύντομο χαιρετισμό του, ο κ. Γιάννης Ιωαννίδης, είπε μεταξύ άλλων τα εξής: "Είναι μεγάλη τιμή που βρίσκονται εδώ σήμερα η κ. Ammons και η κ. Βαρδινογιάννη, για να υπογράψουν το μνημόνιο συνεργασίας των Ολυμπιακών Αγώνων Κωφών. Η κ. Βαρδινογιάννη, που είναι γνωστό ότι επιδεικνύει τεράστιο φιλανθρωπικό έργο, ανέλαβε με μεγάλη χαρά τη θέση της Προέδρου στην Οργανωτική Επιτροπή. Στους Ολυμπιακoύς Αγώνες Κωφών του 2013, τους οποίους κερδίσαμε στο Σολτ Λέικ Σίτι, αναμένεται να έρθουν, τουλάχιστον, 5.000 αθλητές από 100 χώρες με 10.000 συνοδούς. Πρόκειται για μία ακόμη σημαντική διοργάνωση που θα γίνει στην Ελλάδα και είμαι σίγουρος ότι θα έχει ανάλογη επιτυχία, με εκείνη των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας το 2004.

Από την πλευρά της η κυρία Μαριάννα Βαρδινογιάννη υπογράμμισε: "Είναι για μένα ιδιαίτερα χαρά , αλλά πάνω από όλα μεγάλη συγκίνηση, που η Πολιτεία μου έκανε την τιμή να ηγηθώ της Οργανωτικής Επιτροπής των Ολυμπιακών Αγώνων Κωφών της Αθήνας το 2013. Κύριε Υπουργέ, θέλω να σας διαβεβαιώσω μέσα από την καρδιά μου, ότι εγώ και οι συνεργάτες μου θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν, για να πετύχουν αυτοί οι αγώνες. Είμαι σίγουρη ότι και εσείς θα συνεργαστείτε και θα συμβάλετε για αυτό το πολύ σημαντικό γεγονός".

Στο χαιρετισμό της η κυρία Donalda Ammons τόνισε: "Είμαι ευτυχής που είμαι εδώ σήμερα για την υπογραφή αυτού του μνημονίου. Πιστεύω ότι οι αγώνες που θα γίνουν στην Αθήνα θα είναι οι καλύτεροι, που έχουν γίνει μέχρι σήμερα".

Πηγή:www.disabled.gr

2 σχόλια:

yannis.yallouros@gmail.com είπε...

Μπράβο για τη διάδοση!

SilentSoul είπε...

Εγω σας ευχαριστώ για την αναγνωση και την επισκεψη στην ιστοσελίδα μου :)