Online reading:

web stats

20 Νοε 2009

Παει και αυτή η εβδομαδα

Εχω την εντυπωση πως τελειωσε πολυ συντομα.

Ο καλός μου από σημερα ξεκίνησε γυμναστηριο,εχω κάνω εξασκηση στο σπιτι με κινήσεις οριενταλ,συν διατροφή.
Τρωω την υπεροχη σπανακοπιτα που εφτιαξα,πινω ζεστο μυρωδάτο καφεδακι.

Οταν σηκώνετε εκείνος απο το κρεββάτι το αισθάνομαι και ξυπνάω.Μετά οσο και να προσπαθω δεν μπορω να ξανακοιμηθω.Σημερα σηκωθηκε αρκετα νωρίς γιατι επρεπε να ειναι στο γυμναστηριο στις οκτώ.Μου αρέσει που πήρε την αποφαση αυτή.Οκ ξέρω ότι ειμαι καλή μαγειρισσα και υπεροπροστατευτική,του κάνω κακο ομως ετσι.Αυτό αλλαζει απο σημερα.Μπολικα λαχανικα και φρουτα,μειωση γλυκών.Αγορασαμε ζυγαρια μετρησης φαγητου.
Για αρχη ειναι σημαντικο εφοδιο.Οταν τον γνωρισα ηταν 20 και παραπανω κιλα λιγοτερα.Και εγω πριν τον γαμο 7 κιλα λιγοτερα.Δεν μου αρεσω τωρα.Δεν χωράω στα σεξυ ρουχα μου,τουλαχιστον όχι οσο προηγουμενα.Δεν μου αρεσω και θα το αλλαξω.
Το βράδυ θα παιξει σε παρτι της "Εκφρασις" επειδη ο δασκαλος θα λειπει και δεν θα μπορεσει να βάλει μουσική.Αυτή την φορά το μωρό μου θα βάλει απο ολα τα ειδη.
Ελληνικα, ντισκο,λάτιν,τανγκο.Ελπιζω τα παπουτσακια μου να ειναι ετοιμα το απογευμα γιατι τα αλλα ειναι για τανγκο και με δυσκολευουν.Δεν φοραω συχνα τακουνι.Ειμαι τυπος του αθλητικού και του φλατ.Το ιδιο και στο ντυσιμο μου,γιαυτο και οταν ντυνομαι για βραδινή εξοδο δεν με αναγνωρίζουν και δεν κάνω πλάκα σε αυτό.Λες να ντυνομαι τόσο χαλια την ημέρα;Μπα.Αφου μου αρεσουν δεν ειναι χάλια.
Προχθες πήγα να πληρωσω τα μαθηματα χορου.Επαθα ενα μικροεγκεφαλικο οταν μου ειπε το μηνιαιο ποσο.Αλλα ηξερα εγω και απο την στιγμη που κάνω τα 4 απο τα 7 μαθηματα περιμενα να ειναι λιγοτερα.
Τα αλλα μαθηματα δεν τα κανω επειδη ειναι σε μερα και ωρα που εργαζομαι και τους το εχω πει.Με παρεμβαση της δασκαλα μου λυθηκε το προβλημα,μα εμενα δεν μου εκατσε καλα.Ενιωσα σαν να ζητιανευα για εκπτωση ενω δεν ηταν ετσι.Ακομα και τωρα το σκεφτομαι.Θα πληρωνα οσα μου ελεγε η αλλη ακομα και αν αυτα τα χρήματα θα μπορούσα να κανω αλλους δυο μήνες χορο.Τεσπα,με επιασα να παραδινομαι σε απαιτησεις και δεν γουσταρω.Ας μη το θυμαμαι.
Θα ηταν ψεμα να σας ελεγα οτι δεν ανυπομονω για αποψε.Τρελαινομαι για την μουσική και βεβαια ... για χορό.Δεν θα εχω την δυνατοτητα να χορεψω με τον αντρα μου,μα σιγουρα ολο και καποιος θα με σηκώσει.Την προηγουμενη φορα στο my εφαγα μια τουμπα,που ηταν ολη δικια μου.Γλιστρουσαν τα τακουνια και παρτην κατω την Ευγενία.Δυσκολευτηκα να σηκωθω η μουλαρα.Λιγοι καταλαβαν,οι πολλοι δεν ασχολήθηκαν καν.Χεστηκα σορρυ κιολας.Δεν με νοιαζει.Παλια θα πεθαινα απο ντροπή,τωρα ποιος σκοτίστηκε!
Αυτο βεβαια που με τσατιζει ειναι μια κοπελα και θα πρεπει να το ξεπερασω.Ειναι η κοπελα που με ειχε φλομώσει μαλλον μας ειχε φλωμωσει στο ψέμα.Μια υποκρίτρια.Το χειρότερο ειναι ότι ενω ξερουν για εκεινη την κανουν παρεα.Μήπως δινω σημασία παραπάνω απο το κανονικό σε πραγματα που δεν πρεπει;Η απλα ειμαι too much σε θέματα ειλικρινείας και αυτοσεβασμού;Ιδεα δεν εχω.Πάντως ΔΕΝ ζηλευω!Για να μην προτρεξουν καποιοι να το πουν το ξεκαθαρίζω
Μήπως πάλι αναλύω;Μαλλον ναι.Ρε γαμωτο δεν μπορω όμως να κανω παρεα με ατομα, που δεν με σεβονται δεν ειναι ειλικρινείς απεναντι μου.Κοβω επαφές αμέσως!
Οφου περασε η ωρα..έχω πολλα να κάνω.
Γεια σας ;ρ

Δεν υπάρχουν σχόλια: