Online reading:

web stats

23 Νοε 2009

Ξεκλεβω λίγο από το διάλειμμα για να γράψω αυτές τις ελάχιστες γραμμές.
Αλλη μια ώρα μάθημα.Μου αρεσει το μάθημα της Δευτερας και της Πεμπτης.Κυλάει γρήγορα και ειναι πιο δημιουργικό.
Μετά,θα κατευθυνθούμε προς τη καθιερωμένη συνάντηση στο Κήπο.
Στην συνέχεια υπέροχο γευμα μετά κουβεντούλας στο Λίλης, ενα μαγαζί με κινέζικο φαγητό αλλα και σούζι στην Κισσάμου.
Ισως μπορέσω να φωτογραφίσω και μια ιερόδουλη που κάνει βόλτες πανω κάτω, με την μίνι τζιν μέχρι τον ποπό φούστα και με ενα ξώπλατο (μα δεν κρυώνει;) .
Μου κάνει εντύπωση και την εχω ξαναδεί ,οπότε περνάμε για να πάμε σπίτι.
Δεν συνηθίζεται να κάνουν πιάτσα εκεί.
Άλλαξε η εποχή,είναι και οικονομική κρίση.
Άραγε είναι από τις δηλωμένες;
Απορίες που τις έχω και εγώ τέτοια ώρα!


Σας φιλώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: