Online reading:

web stats

19 Νοε 2009

Καλημέρα καλημέρα σε όλους.

Ο καιρός ειναι χάλια,συννεφιασμένος με λίγο νοτιά.Στο σπίτι μέσα εχει πολύ υγρασία και κρυώνω.Βαριέμαι να ανοίξω το αερόθερμο.

Ο καλός μου πήγε σε μια ομιλία ενω εγω θα ετοιμαστω να κατεβω στο γραφείο.Βλέπεις τωρα εχω γίνει καθημερινή υπάλληλος και έχω αναλάβει αρκετές υποθέσεις.

Μια από αυτές ειναι ενός ζευγαριού που έχει παρει κάποια δάνεια.Δεν ήρθαν για διακανονισμό η ρύθμιση.Ήρθαν γιατι τους πήραν σχεδον 3 χιλιαρικα για τα δυο τελευταια με την δικαιολογια εξόδων φακέλων κλπ.Αυτό ειναι παράνομο και υπάρχει και συγκεκριμένος νόμος,δεν τον θυμάμαι,ειναι στο γραφείο μου επάνω,που επισημαίνει την παρανομία στην εισπραξη αυτών των πραγμάτων.
Μετά την αναφορα-καταγγελία τους εστειλα αλληλογραφία τόσο στην τοπική τράπεζα όσο και στην τράπεζα την κεντρική στην Αθήνα.Ειχαν και εκεινοι προβεί σε μια ενεργεια.Ειχαν στειλει εγγραφο στην τοπικη τράπεζα ζητώντας αυτα τα χρηματα πίσω,δεν ήξεραν τότε για την Ενωση.Αν θυμαμαι καλα αρχες Οκτωβρη την εστειλαν και εμεις αρχές Νοεμβρη.Να σημειωσω ότι σε τηλεφωνικη επικοινωνία που ειχα με την τοπική τράπεζα για να ζητησω τον αριθμο πρωτοκόλλου του εγγραφου του καταναλωτή,ο ενας υπάλληλος με συνδεε με τον αλλο οπου στο τελος με συνδεσαν με τον διευθυντή,ο οποιος με υπεροπτικό ύφος μου ζητησε χρονο να το βρουν επειδη ειναι σε ηλεκτρονική μορφή.Σαφώς και του ανταπάντησα,λέγοντας του ότι για ενα πρωτόκολλο εγινε ολη αυτη η βαβούρα και ότι αφου ηταν σε ηλεκτρονικη μορφη με ενα search θα το έβρισκαν.Συνεχισε με το ιδιο υφάκι κανονιζοντας να με παρει τηλεφωνο να μου το πει.Εκει φτάσαμε ο ιδιος ο διευθυντης να με παρει τηλεφωνο για ενα τοσο απλο πραγμα.
Η υπόθεση "μύριζε".Προφανώς ήθελε να συνεννοηθεί με τα κεντρικά.Εγω όμως έστειλα την αλληλογραφια και στους δυο.
Για να μην σας τα πολυλογώ as usual,σε μια εβδομαδα ήρθε η καταναλώτρια με εγγραφο στο οποιο της γυριζαν 2500 χιλιαδες(!).
Ήταν παρα πολυ ικανοποιημένη γιατι επιτέλους μέσω έμας δικαιώθηκε.Για τον λόγο αυτό μου εφερε μια λίστα από τα δάνεια,ήταν κάμποσα,μερικα δικα της και τα υπολοιπα του συζύγου της.Τους είχαν χρεωσει λοιπόν και σε αυτά χρήματα για φακέλους, κινησεις λογαριασμών κλπ.Οποτε κάναμε την ιδια πάλι διαδικασία,αλλα με πιο αυστηρό υφος και βασιζόμενοι πάλι στο νόμο που τον διατυπώσαμε με εντονα γραμματα μέσα στο εγγραφο.Αναμένουμε απαντηση λοιπόν.

Οσο για την σπανακόπιτα,ειχε ολα τα υπερ του να γινει μια ομορφη εμφανισιακα πιτα.Η γεμιση ηταν εξαιρετικη γιαυτο το λέω.Ελα που όμως μετά το οριενταλ και πάνω στην ωρα που φουρνιζα ήρθε ο ανιψιός!Σας εχω μιλήσει για εκεινον.
Μεγαλη και τρελη αδυναμία.Τοση αδυναμία που,δεν αλλαξα θερμοκρασία στον φουρνο (ηταν στους 250 για προθέρμανση)με αποτέλεσμα....να αρπάξει απο πάνω(!!!!)
Αστα βράστα!Απογοητεύτηκα χθές. Είχα να κάψω φαγητό,από οταν πήγαινα γυμνάσιο,εκαιγα τότε τις φακές πάντα.
Σήμερα που την έκοψα για πρωινό και αφου την καθαρισα λίγο απο πάνω,έβρισα για το ποσο νοστιμη ηταν και πόσο χαζή είμαι που αποσπάται η προσοχή μου τόσο ευκολα.
Ατάκα του αντρα μου χθες "Οταν θα κανουμε παιδια κομμένο το μαγείρεμα".
Βεβαια το χιουμορ αυτου του ανθρώπου ειναι δεδομενο,ενας απο τους λόγους που τον ερωτευτηκα είναι και αυτός.Τι να κάνω όμως,ο μικρος ειναι φάτσας,τρελης εξυπνάδας και με μαγεύει.Το πάθημα μάθημα λοιπόν για να μην ξαναγίνει.Δεν μπορώ να φτιάχνω κάτι με τοση αγάπη και να το καίω.Δεν γίνετε.

Είναι δεκα το πρωι και πρεπει να πάω να ντυθώ γιατι ειμαι ακομα με την γεμάτη αρκουδάκια πιτζάμα.
Πιθανόν να ξαναμπλογκάρω από το γραφείο,αν μείνει χρόνος.

Σας φιλώ και hasta luego!

Δεν υπάρχουν σχόλια: