Online reading:

web stats

30 Νοε 2009

Ειναι περασμένες εννια και ετοιμαζομαστε να γυρισουμε στην πόλη.
Μετα τα μαθήματα αν δεν έχουμε κάτι εκτακτο κανενα meeting καθόμαστε και σερφαρουμε.Στο σπιτι δεν ειναι εφικτό.
Ενω ήταν μια πολυασχολη μέρα και ολα μια χαρα,ενα παιδι μου εφερε σημειωμα απο την μητερα του.
Έγραφε ότι,ήταν απογοητευμένη με τον τρόπο εξέτασης του παιδιού,ότι κάνω διακρίσεις,ότι δεν τσέκαρα τις εργασίες και δεν διόρθωσα ένα γραπτό του.
Στεναχωρήθηκα και ψιλό θύμωσα.
Την προηγούμενη φορά που είχα μάθημα με το συγκεκριμένο τμήμα,δεν μας έφτασε ο χρόνος να τσεκάρουμε εργασίες (ασχοληθήκαμε με την κατανόηση εννοιών και Παρακειμένου)και τους ενημέρωσα ότι θα το έκανα σήμερα,μάλλον η συγκεκριμένη μαμά δεν ενημερώθηκε από το παιδί της.Είχαν επανάληψη σε ρήματα και κατά την διάρκεια βαθμολόγησης και ενώ δυο τρία παιδιά κατόρθωσαν να γράψουν καλά,στα άλλα (πέντε)είπα ότι δεν δέχομαι το γραπτό τους γιατί είχαν πολλά λάθη και με το σκεπτικό ότι μπορούσαν να γράψουν καλύτερα,τους ζήτησα να διαβάσουν καλά το Σαββατοκύριακο για να τους εξετάσω σήμερα όπως και έκανα.Ούτε αυτό δεν είπε το παιδί στην μητέρα του,η οποία βλέποντας το γραπτό και την εργασία να γυρνούν πίσω θεώρησε ότι μπορούσε να με προσβάλλει λέγοντας μου ότι κάνω διακρίσεις.
Τεσπά,αν το παιδι μεταφέρει στο σπίτι διαφορετικα πραγματα από τα πραγματικά, δεν μπορώ να ξέρω.
Ειμαι ατομο που δενομαι,φροντίζω και νοιάζομαι για όσα μεταφέρω στους μαθητές μου και δεν επιτρέπω σε κανέναν να πει το αντίθετο.Τους γεμίζω ασκήσεις για εξάσκηση,λύνω απορίες,βοηθάω όσο μπορώ.Εχω σκίσει τεστ του συγκεκριμένου παιδιου επειδη ειχε σχεδον ολο το τεστ επαναληψης λανθασμενο και το ξαναεβαλα να το γραψει,γιατι γνωριζα ότι φταιει το αγχος του,με αποτελεσμα να γραψει καλυτερα.Εχω ενημερωσει την μητερα του,για το περιστατικο και πως το κάνει σε ολα τα τεστ,αλλα η χαζομαρα μου ειναι που αντι να το σκισω δεν της το εδωσα να το δει.Γιατι όμως να με νοιαζει τι θα γραψει;Με νοιαζει.Ειναι μαθητης μου.Θελω να μάθει και να κατανοήσει την αγγλική γλώσσα.Και ο καλος μου ετσι ειναι.Ισως και εκεινος να μου το μετεδωσε.
Χαλιέμαι με κάτι τετοιες συμπεριφορές.Εδωσα το σημειωμα στον Χρήστο ο οποιος της απαντησε κατάλληλα.Περιμένω να μιλήσουμε μαζί της οταν στο τελος της εβδομάδας θα ερθει να πάρει τους μηνιαιους βαθμους.Ενημερώνουμε κάθε μηνα,με βαθμους για την προοδο του καθε μαθητη.Να ξέρει και ο γονιός τι τρεχει.Να έχουμε επαφή.Κάθε ενας μαθητης έχει την προσοχή που χρειάζεται.
Κολλάω στο "διακρίσεις" που είπε.Ισως ειναι θέμα μαμας.
Ακόμα στεναχωριέμαι και το σκέφτομαι.Θα μου περάσει.Μέσα μου ξέρω οτι κάνω σωστα την δουλεία μου.Την γουσταρω και αφοσιώνομαι.
Τωρα αν τα παιδια φοβούνται να "μιλησουν" με τους γονείς πρέπει να το κοιτάξουν.

1 σχόλιο:

Dellaporta είπε...

Μακάρι να νοιάζονταν όλοι οι καθυγητές/δάσκαλοι για τους μαθητές τους.