Online reading:

web stats

18 Νοε 2009

Υπέροχη ζεστή ημέρα η σημερινή.
Η υιοθετημένη μας γάτα νιαούριζε πρωί πρωί έξω από την πόρτα.Δεν νομίζω ότι σας έχω μιλήσει για αυτή.
Είναι μία πανέμορφη πολύχρωμη,σχετικά στρουμπουλού λα γάτα η οποία άνηκε σε μία γειτόνισσα.Πριν δυο εβδομάδες η γυναίκα αυτή μετακόμισε,εφυγε απο την γειτονιά μας,οπότε δεν την πήρε.Ουσιαστικά αυτή η γάτα ανήκει σε όλα τα γύρω σπίτια.Δεν θα την ονομαζες κεραμιδόγατα γιατι κεραμίδια πάνω στα σπίτια δεν υπάρχουν,τουλαχιστον όχι εδω γύρω.Πιο πολύ της ταιριάζει η λέξη αλανιάρα.Ναι,ειναι μια αλανιάρα-αλήτισσα γάτα.
Πάει όπου ξέρει ότι θα την ταϊσουν,πάει με όποιον μορτη γάτο την αρπάξει πρώτος.Αυτη είναι η υιοθετημένη γάτα μας.
Εχω μπει σε διαδικασία να της αγοραζω τροφή και να την ταιζουμε με τον καλο μου.Τριβεται στα πατελονια μας γεμιζοντας μας τριχουλες και το παραξενο ειναι οτι δεν με νοιαζει.Σας γραφει μια γυναικα μανιακη με την ταξη (με μετρο) και την καθαριοτητα και για το τελευταιο το τονίζω.Αν ρωτηστε τον αντρα μου ,εχει πολλα να σας πει για αυτο.Εκει να δεις γκρινια."Βγάλε το πατελονι σου και την μπλουζα θα βγάλει ρίζες""Οφου οι μποτες σου ειχαν λασπες και εκανες τον τοπο χάλια".Όχι το μωρουλίνι μου,δεν ειναι τυπος της λίγδας και της κασιδας,απλα εγω εχω τις δικιες μου θεωρίες περι βρωμιας και φρεσκάδας.Εγω το πληντύριο και η σκόνη χεριών,να μην ξεχάσω και το μαλακτικο,ειμαστε κολληταρια.THats all.Του αρεσει ομως που ειμαι αυτη που είμαι.Το νιωθω.Του πρήζω τα ουμπαλα μα με εχει συνηθίσει.
Εν τω μεταξύ όσο γράφω αυτές τις γραμμές με περιμένει κάμποσο φρέσκο σπανάκι στον νεροχύτι ετοιμος πλυμένο για την σπανακόπιτα που προκειται να φτιάξω.Σας είπα οτι εχω μια ωρα και κάτι λιγο πριν πάω για το μάθημα οριενταλ;Ε τωρα το ξέρετε.
Εχω κολλήσει με το θέμα της γρίπης και έψαχνα για αυτό ωρες τωρα.Ελπιζω να μην ξεπέρασα το όριο πολύ στο στικακι.
Με εχει πιασει μια μανια με αυτό το θέμα.Βλέπω τον κόσμο διχασμένο.Ερχονται στο γραφείο και το συζητάμε.Αλλοι θέλουν να το κάνουν γιατί έχουν εμπιστοσύνη στο κράτος ,ενώ άλλοι δεν το σκέφονται καν επειδη για πολλα χρόνια τρωντε την κοροιδια του κρατους στα μουτρα.Και για να κάνω το δικηγορο του διαβόλου,βεβαια δεν τους το λέω,αλλα γιατι να έχεις εμπιστοσυνη σε εκείνους που σου λένε να πάρεις εσύ την ευθύνη για τις παρενεργιες και για ότι σου συμβει;Σορρυ,αλλα εγώ για εβαζα εκεινους να μου υπογραψουν υπευθυνη δηλωση του νομου 105,ξερετε εκεινο το επισημο χαρτι ντε,που θα λέει οτι ολοκληρη την ευθυνη για οτι πάθω θα την έχει αποκλειστικά εκεινος και οχι εγω και οτι σε περιπτωση που μου συμβει κάτι να πληρωσει εκεινος απο τα ταμεια του που ειναι γεμάτα και οχι απο τα δικα μου που ειναι αδεια.Μα το θέμα μας δεν ειναι να εξαγοράσω την υγεια μου γιατι δεν εξαγοράζετε.Το θέμα μας ειναι η αλήθεια.Ζητάω να μου πουν την αληθεια.Να βλέπω στις ειδήσεις όχι μονο για το πόσοι πέθαναν αλλα και για το πόσοι νόσησαν μετα το εμβολιο και γενικα τα αποτελεσματα.Από την μια λένε στα ευπαθή ατομα να το κάνουν και απο την αλλη η μόνη ομαδα που ΔΕΝ πρεπει να το κάνει ειναι αυτή;
ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΕΙ ΡΑ ΜΑ ΤΙ ΚΟ ΣΤΑΔΙΟ
Όσο γρηγορα το βάλουμε στο χαριτωμένο μυαλουδακι μας τόσο θα σταματίσουμε να διχαζόμαστε.
Δεν γινετε να βλέπω τον παππού να λέει σε τοπικό καναλι οτι επειδη ειναι 86 ετων και εχει ελαχιστο χρονο ζωής,θα κανει το εμβόλιο γιατι δεν εχει να χάσει τιποτα.
Μου αναβουν τα λαμπάκια.Οπως επίσης δεν μπορώ να βλέπω τους γιατρους να βγαινουν ακομα και στα καναλια και να κάνουν το εμβόλιο φατσα μουρη μπροστα στην τηλεοραση και να προτρεπουν με αυτον τον τρόπο τον κοσμο να πάει να το κάνει,ενω αλλοι συνάδελφοι,που εχουν και αυτοί πάρει τον όρκο του Ιπποκράτη,να αρνούνται κατηγορηματικα και τεκμηριωμένα να το κάνουν.

Πως τολμάς και δείχνεις ρε φίλε την εικόνα της σύριγγας με την βελόνα να μπαίνει στο μπράτσο;Ξέρουν να λογοκρίνουν μόνο όσα δεν συμφέρουν;Θα μου πεις τα παιδια βλέπουν ειδήσεις;Εσυ τι λες;Και βλέπουν και ακουνε.

Σου ερχεται να παρεις την πανάκριβη συσκευη και να την πετάξεις απο το μπαλκονι.
Αντε συγχιστικα πάλι.
Παω να κάνω την πίτα.
Συνεχιζω αργοτερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: