Online reading:

web stats

30 Αυγ 2007

Foivos Delivorias - To Pinelo



Το πινέλο


Αυτοί που είναι συνέχεια στην τηλεόραση
Νομίζοντας πως μόνο εκεί κοιτάς εσύ
Ας μείνουν στου γυαλιού τους τη γωνίτσα
Θα πάω και θα τους κλέψω τα κορίτσια.

Θα βγάλω αυτό το δίσκο με τις ζωγραφιές
Να φτιάξω απ' την αρχή τη μουσική που θες
Να ρίξω φως στο πρόσωπο που κρύβεις
Και αν θέλεις τον ακούς και τον αμοίβεις.

Πες μου τι να πω
Πες μου τι να πω
Κι εγώ μετά θα πω αυτό που θέλω
Θα παίξω την κιθάρα με πινέλο.

Αυτοί που στην τηλεόραση θωπεύονται
Ας μείνουν μεταξύ τους να βραβεύονται
Στον μαύρο αφέντη να παρασιτούνε
Εγώ θα ζήσω εκείνο που δε ζούνε.

Την ώρα που δε θα κοιτάζει ο άνκορμαν
θα πέσω απ' το ταβάνι σαν το Σπάιντερμαν
Να σώσω τη δεμένη Γουόντερ Γούμαν
Κι αυτός ας μείνει να κοιτάει τον μπούμαν.

Βαρέθηκα να βαμπιρίζουν οι παλιοί
Να πνίγουν το λουλούδι μόλις πάει να βγει
Ας κάτσουνε στα σπίτια τους λιγάκι
Και θα τους στείλω εγώ χαμομηλάκι.

Θα βγάλω αυτό το δίσκο με τις ζωγραφιές
Να φτιάξω απ' την αρχή τη μουσική που θες
Να ρίξω φως στο πρόσωπό σου
Και τώρα είμ' εγώ ο άνθρωπός σου.

Στίχοι: Φοίβος Δεληβοριάς
Μουσική: Φοίβος Δεληβοριάς
Πρώτη εκτέλεση: Φοίβος Δεληβοριάς

1 σχόλιο:

Phoebe1602 είπε...

Γειά σου !!!! Είναι ομολογουμένως φοβερό κομμάτι.....